Audi TT пішов на пенсію після трьох поколінь у 2023 році з моделлю Final Edition. Чи буде продовження ікони стилю?
Хоча в найближчому майбутньому ми не побачимо четвертого покоління TT, німецький бренд шукає способи заповнити прогалину в найближчі роки за допомогою електричного спортивного автомобіля
Даніель Шустер, представник відділу технічного розвитку Audi, розповів британському журналу Autocar, що компанія обговорює, як виглядатиме наступник TT. “Ми з чистого аркуша паперу будемо створювати нову “ікону”. Справа не втому, щоб подивитися на те, що ми маємо зараз, і сказати: “Було б круто зробити його електричним”. Йдеться про нову модель, яка б могла стати чудовим доповненням до модельного ряду”, – пояснив він

Audi серйозно ставиться до цього проекту, вона хоче зберегти лояльність колишніх і нинішніх власників TT, і у неї є достатньо часу, щоб визначитися з тим, як буде виглядати наступник TT. Попередньо планується, що автомобіль з’явиться “протягом п’яти або десяти років”. Він не називатиметься TT, і це рішення передбачає, що модель буде відрізнятися від своїх попередників у кількох аспектах. Незалежно від того, як вона називатиметься і як виглядатиме, Audi готує “емоційний” автомобіль, розроблений з думкою про задоволення від водіння. Це стосується і звуку, який видаватиме електрична трансмісія

У той час як тиша є основною перевагою електромобілів, частина задоволення від керування спортивним автомобілем – це звук. І наступник ТТ повинен видавати красиве звучання. Імітація характерного вихлопного звуку п’ятициліндрового двигуна з турбонаддувом, який приводив у рух TT RS, була виключена, згідно з тим же звітом. “Чесно кажучи, у нас було кілька прототипів, де ми відтворювали звук п’ятициліндрового двигуна, і він зовсім не підходив”, – розповів Рольф Міхль, керуючий директор Audi Sport. Буде цікаво подивитися, як Audi диференціює шум, який видаватимуть її майбутні електричні спортивні автомобілі. Окрім заміни TT, бренд також нібито працює над електричним наступником універсалу RS6
“Ви будете здивовані, – підсумував Міхль. “Для нас ДНК RS має бути збережена. І в електричному форматі він буде не кращий і не гірший. Він просто буде іншим”, – підсумував він
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025
Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025
Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі