Компанія Ford підтвердила це в тому самому документі, де оголосила про відмову від подальшого розвитку F-150 Lightning та зміну стратегії на користь гібридів і електромобілів із подовженим запасом ходу
Серійне виробництво E-Transit стартувало наприкінці 2021 року на заводі в Канзас-Сіті, США
За кілька років модель майже не змінювалася. Помітне оновлення відбулося лише у 2024 році, коли з’явилася більша батарея з кращим запасом ходу та швидшим заряджанням. Усе інше, включно із заднім електромотором, залишилося без суттєвих доопрацювань

Ситуація мала кардинально змінитися ближче до середини десятиліття. У 2023 році Ford заявив про підготовку нового покоління електричних комерційних фургонів, а запуск виробництва в Огайо планували на 2026 рік. Але плани скасували, оскільки компанія вирішила відійти від великих електромобілів і зосередитися на гібридних силових установках
Незважаючи на це, Ford не відмовляється від ідеї доступних електричних моделей загалом
Бюджетний електричний пікап залишається в планах на 2027 рік, але E-Transit у цю стратегію більше не вписується
Після зняття E-Transit з продажу в Північній Америці його місце займе новий доступний комерційний фургон із бензиновим або гібридним приводом. Точні терміни припинення виробництва електричної версії поки не названі, проте з огляду на швидке рішення щодо F-150 Lightning подібний сценарій для E-Transit виглядає цілком реалістичним

У Європі електричний Transit також мав отримати наступника, але й там цей проєкт згорнули
Водночас Ford не планує повністю виходити з сегмента електрифікованих фургонів на європейському ринку. У лінійці залишаються компактний електричний Transit Courier, більший Transit Custom з електричною версією, створений на спільній платформі з Volkswagen Transporter, а також Transit Connect, побудований на базі Volkswagen Caddy, який доступний лише у форматі плагін-гібрида
Зникнення Ford E-Transit разом із припиненням проєкту Chevrolet BrightDrop суттєво скоротило сегмент електричних комерційних автомобілів у США. Фактично без змін залишилися лише Rivian Commercial Van, Mercedes-Benz eSprinter та Ram ProMaster EV

Попри статус найпопулярнішого електричного фургона в США протягом тривалого часу, реальні продажі E-Transit виглядали стримано. У 2023 році було продано 7672 автомобілі, у 2024-му показник зріс до 12 610 одиниць. Поточний рік виявився значно слабшим: у третьому кварталі доставили лише 430 фургонів, а з січня по жовтень продажі склали 4604 одиниці. Такі цифри яскраво показують, наскільки складним залишається ринок великих електричних комерційних авто в Америці
Читати далі
Схожі записиЗнайомтеся зі Sleipner — 40-тонною електричною вантажівкою формули 8×4, створеною для найважчих умов гірничих робіт. Компанія Scania назвала свій перший повністю електричний кар’єрний самоскид на честь міфічного восьминогого коня Одіна й уже ввела його в експлуатацію на залізорудній шахті Мальмбергет у Швеції Sleipner став першим акумуляторним самоскидом із формулою 8×4 у лінійці Scania Проєкт розробляли […]
18 Грудня 2025
Європейський Союз готує нову категорію малих електромобілів із так званими «суперкредитами», аби заохотити автовиробників робити доступні електрокари безпосередньо в Європі. Попри дискусії навколо пом’якшення заборони на двигуни внутрішнього згоряння після 2035 року, у Брюсселі й далі наполягають на електричному майбутньому транспорту У межах оновленого «Автомобільного пакета» з’являється окрема підкатегорія M1E До неї зможуть потрапити лише […]
18 Грудня 2025
Ринок уже звикає до дешевих електромобілів з Китаю, які легко переграють європейські, американські та японські моделі за ціною. Dacia Spring теж вписується у цю компанію, адже його виробництво розміщене в Китаї, хоча бренд залишається європейським У Великій Британії Dacia Spring 2026-го модельного року стартує з позначки 12 240 фунтів (13 980 євро) з урахуванням усіх […]
18 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі