Одномісний концепт-кар MG EXE181 нагадую про славну історію рекордних автомобілів бренду, але його серійну реалізацію варто очікувати хіба що серед оцифрованих гіперкарів серії Vision Gran Turismo, які потрапляють в культовий гоночний симулятор Gran Turismo
Краплеподібна форма сприяє надзвичайно низькому коефіцієнту аеродинамічного опору – лише 0,181, що краще, ніж у Volkswagen XL1 (0,199) та будь-якого іншого серійного автомобіля. Але деякі концепти були кращими: наприклад, Mercedes Vision EQXX 2022 року мав коефіцієнт аеродинамічного опору всього 0,18, а General Motors Precept 2000 року – 0,16. А ще можна пригадати Fiat Turbina аж 1954 року з дивовижно низьким коефіцієнтом 0,14

Цікаво, що новий MG EXE181 є сучасним еквівалентом однойменного концепту 1959 року, який нагадував НЛО, та мав ще нижчий Cd – 0,12. “Британський” бренд, що належить китайській компанії SAIC Motor, стверджує, що це не тільки один з найбільш аеродинамічних електромобілів, але й один з найшвидших. Йому потрібно лише 1,9 секунди, щоб розігнатися до 100 км/год з місця
Lucid Air Sapphire нещодавно розігнався за 1,77 секунди, хоча до 60 миль/год (96 км/год), а не 100 км/год. Минулого року Rimac Nevera прискорився до «сотні» за 1,74 секунди, а Ілон Маск обіцяє, що його новий родстер розганятиметься до 60 миль/год (96 км/год) менш ніж за секунду, але в це важко повірити

Максимальну швидкость MG не озвучив, але запевняє, що EXE181 “кидає виклик рекорду швидкості на суші”. Оригінальний концепт 65-річної давнини зміг розвинути 410 км/год з американським гонщиком Філом Хіллом за кермом
Надзвичайно тісний салон з центрально розташованим сидінням і гоночними ременями безпеки виглядає так само футуристично, нагадуючи одномісний Lamborghini Egoista. На великому екрані EXE181 видно, що його приводять в рух чотири електродвигуни, але MG не розголошує технічні характеристики, можна лише припустити наявність повного приводу та сумарної потужності понад 1000 кінських сил

Навряд чи варто очікувати серійну версію, швидше за все концепт був створений заради гучних заголовків, що йому і вдалося
Читати далі
Схожі записиУ німецькому місті Вольфсбург випробовують електромобіль Gen.Urban, який вже самостійно їздить звичайними міськими вулицями поруч з іншими учасниками руху. Машина не має керма і педалей, тому пасажири перебувають у салоні без можливості керувати авто традиційним способом Проєкт Gen.Urban створили для розуміння того, як люди почуваються під час поїздки в автономному транспорті Інженери Volkswagen аналізують поведінку […]
15 Грудня 2025
Європейський Союз готується відмовитися від плану повністю заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Про це наприкінці тижня заявив один із керівників Європарламенту. Офіційне рішення очікують до кінця року, і воно фактично ставить крапку в довгій і напруженій дискусії. Європа стояла перед вибором: або посилювати екологічні вимоги за прикладом Китаю, або […]
15 Грудня 2025
Завдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі