Електричний кабріолет Dodge Charger Daytona з’явиться наступного року — photo 26153

Електричний кабріолет Dodge Charger Daytona з’явиться наступного року

29.12.2024
2 хвилини на прочитання

Drop Top Customs готується представити унікальний пакет для перетворення електричного Dodge Charger Daytona на кабріолет. Це буде продовженням співпраці з Dodge, яка розпочалася ще у 2022 році з випуску Challenger Convertible. Нова модель обіцяє поєднати високу потужність із відкритим небом, але перші зображення вже викликали неоднозначні реакції

Перша інформація та дизайн новинки

Drop Top Customs підтвердили, що працюють над створенням “знакового кабріолета” для електричної версії Charger Daytona. Офіційна прем’єра моделі очікується одночасно з початком поставок стандартних версій електромобіля

У мережі вже з’явилися перші фото прототипу. Новий Charger Daytona з м’яким дахом демонструє чорний складаний верх, який за формою нагадує традиційний жорсткий дах. Проте якість зображень не дозволяє оцінити всі деталі, а деякі оглядачі вже відзначили, що дах виглядає дещо громіздко

Електричний кабріолет Dodge Charger Daytona з’явиться наступного року — photo 4

Технічні характеристики та можливості

Поки що невідомо, скільки коштуватиме кабріолет-версія, але для порівняння, конверсія Dodge Challenger Convertible обійшлася покупцям у $23 999. За цю суму клієнти отримували електропривод складаного даху, обігрівач заднього скла, повністю функціональні задні вікна та посилену конструкцію кузова. Відзначалося також зменшення об’єму багажника приблизно на 20% через механізм складання даху

Базова версія Charger Daytona R/T коштує $59 595 і оснащена двома моторами, які забезпечують 456 к.с. (340 кВт) та 547 Нм крутного моменту. Запас ходу на одному заряді досягає 510 км завдяки акумулятору ємністю 100,5 кВт-год

Більш потужна модель Daytona Scat Pack з цінником $73 190 видає 630 к.с. (470 кВт) та 849 Нм, прискорюючись до 96 км/год за 3,3 секунди. Проте її запас ходу знижується до 418 км

Електричний кабріолет Dodge Charger Daytona з’явиться наступного року — photo 5

Перспективи та ринок електричних кабріолетів

Остаточні характеристики та ціна моделі поки що залишаються невідомими, але попередній досвід Drop Top Customs із Challenger свідчить про високу якість переробок. Новий Charger Daytona Convertible може стати привабливою пропозицією для тих, хто шукає електромобіль зі спортивним характером та відкритим дахом

Читати далі

Схожі записи
Виробник акумуляторів CATL запроваджує на виробництві гуманоїдих роботів

Поки Tesla намагається відбитися від закидів про дистанційне керування своїми роботами, китайський гігант CATL уже використовує гуманоїдних роботів у реальному виробництві. Компанія заявляє про перше у світі масштабне впровадження гуманоїдних роботів на акумуляторному заводі Zhongzhou у Китаї, де машини працюють безпосередньо на конвеєрі За даними CarNewsChina та South China Morning Post, CATL залучила роботів Moz […]

23 Грудня 2025
Виробник акумуляторів CATL запроваджує на виробництві гуманоїдих роботів — photo 66793
Тривога щодо запасу ходу зникає разом із досвідом володіння електромобілем

Аналітики стартапу Recurrent, який займається станом батарей, підготували підсумкове дослідження за рік і звернули увагу на один показовий момент. Дані свідчать: тривога щодо запасу ходу зменшується разом із досвідом володіння електромобілем. За інформацією Plug In America, у 2025 році майже половина покупців хвилювалася про запас ходу ще до купівлі електрокара. Після реальної експлуатації цей показник […]

23 Грудня 2025
Тривога щодо запасу ходу зникає разом із досвідом володіння електромобілем — photo 66776
Електромобілі Volvo отримають безпечніший інтерфейс

Шведський бренд представив новий шрифт Centum, створений спеціально для бортових дисплеїв. Ідея проста: водій має швидше зчитувати інформацію та менше відволікатися від дороги Автомобілі наповнилися екранами, а керування багатьма функціями переїхало з кнопок у меню  Volvo прагне зробити інтерфейс зрозумілішим завдяки шрифту, який легко читається навіть під час руху. Саме тому дизайнери компанії розробили шрифт […]

23 Грудня 2025
Електромобілі Volvo отримають безпечніший інтерфейс — photo 66767
Виробник акумуляторів CATL запроваджує на виробництві гуманоїдих роботів

Поки Tesla намагається відбитися від закидів про дистанційне керування своїми роботами, китайський гігант CATL уже використовує гуманоїдних роботів у реальному виробництві. Компанія заявляє про перше у світі масштабне впровадження гуманоїдних роботів на акумуляторному заводі Zhongzhou у Китаї, де машини працюють безпосередньо на конвеєрі За даними CarNewsChina та South China Morning Post, CATL залучила роботів Moz […]

23 Грудня 2025
Виробник акумуляторів CATL запроваджує на виробництві гуманоїдих роботів — photo 66793
Тривога щодо запасу ходу зникає разом із досвідом володіння електромобілем

Аналітики стартапу Recurrent, який займається станом батарей, підготували підсумкове дослідження за рік і звернули увагу на один показовий момент. Дані свідчать: тривога щодо запасу ходу зменшується разом із досвідом володіння електромобілем. За інформацією Plug In America, у 2025 році майже половина покупців хвилювалася про запас ходу ще до купівлі електрокара. Після реальної експлуатації цей показник […]

23 Грудня 2025
Тривога щодо запасу ходу зникає разом із досвідом володіння електромобілем — photo 66776
Електромобілі Volvo отримають безпечніший інтерфейс

Шведський бренд представив новий шрифт Centum, створений спеціально для бортових дисплеїв. Ідея проста: водій має швидше зчитувати інформацію та менше відволікатися від дороги Автомобілі наповнилися екранами, а керування багатьма функціями переїхало з кнопок у меню  Volvo прагне зробити інтерфейс зрозумілішим завдяки шрифту, який легко читається навіть під час руху. Саме тому дизайнери компанії розробили шрифт […]

23 Грудня 2025
Електромобілі Volvo отримають безпечніший інтерфейс — photo 66767
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK