Компанія розкрила кілька ключових характеристик, і вони справді вражають: запас ходу понад 650 кілометрів, можливість додати 260 км всього за 10 хвилин заряджання і здатність буксирувати причіп масою до 2400 кг. Завдяки архітектурі 800 вольт, кросовер підтримує надшвидкісну зарядку, але також оснащений перетворювачем, який дозволяє використовувати і звичайні 400-вольтові станції — практичне рішення, якого бракувало на перших електричних CLA
Ще одна цікава деталь — оновлений дизайн передньої частини
Генеральний директор Mercedes-Benz Ола Калленіус заявив, що решітка радіатора GLC 400 надихнута легендарним Mercedes 300SEL 6.3 із 1960-х років. За його словами, новий електромобіль отримав “технологічну інтерпретацію класичного стилю Mercedes”, яка водночас відсилає до спадщини бренду і підкреслює його інноваційність. Стилістичний акцент доповнюється й тим, що саме старенький SEL використовувався в презентаційному ролику, щоб продемонструвати буксирувальні можливості нового GLC
Салон моделі теж став просторішим
Колісна база зросла на 80 мм у порівнянні з бензиновою версією, а багажник тепер вміщує до 570 літрів — це більше, ніж у класичного GLC. Зі складеними сидіннями об’єм зростає до 1740 літрів. А ще є додатковий 128-літровий “франк” під капотом — місце для дріб’язку або зарядного кабелю. Комфорт на дорозі забезпечують пневматичні пружини, доступні в рамках пакета Agility & Comfort. Цей самий пакет включає підрулювання задньої осі на 4,5 градуса, додаючи маневреності у місті й стабільності на трасі
Щодо динаміки, точних цифр ще не оголошено
Але сам керівник компанії натякнув, що прискорення буде “на рівні Mercedes-AMG GT”, тобто менш ніж за 4 секунди до сотні. Це автоматично ставить GLC EQ у пряму конкуренцію з Porsche Macan Electric — і ми точно станемо свідками запеклого протистояння цих двох преміальних електрокросоверів
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі