Найпотужніша Skoda в історії: знайомство з Elroq vRS
Skoda нарешті розкрила всі технічні характеристики електричного кросовера Elroq vRS – і це справжній прорив для чеського бренду. Нова топова версія електрокара базується на платформі MEB, має повний привід та два електромотори загальною потужністю 250 кВт (340 к.с.). Цей силовий агрегат знайомий за Volkswagen ID.4 GTX, але в Elroq він реалізований із характерним чеським акцентом

Показник розгону до 100 км/год становить 5,4 секунди, що робить Elroq vRS найшвидшою серійною моделлю Skoda за всю історію бренду. Для порівняння, Enyaq vRS на секунду повільніший, а бензинові Octavia та Kodiaq vRS з 265 к.с. долають ту саму дистанцію лише за 6,4 секунди. Навіть найпотужніша передньопривідна версія Elroq без шильдика vRS – на 1,2 секунди повільніша

Динаміка та технічні оновлення: покращились не лише цифри
Попри те, що показники розгону вже вражають, інженери Skoda зробили крок далі. Elroq vRS отримав модернізовану керованість завдяки новому налаштуванню підвіски – передня вісь занижена на 15 мм, задня на 10 мм. Додані більші гальма, адаптивні амортизатори DCC (опція) і скориговане рульове управління. Такий підхід робить модель не просто швидкою на прямій, а й приємною в керуванні на поворотах

Акумуляторна батарея має корисну ємність 79 кВт-год, та забезпечує запас ходу до 547 км за WLTP. Це менше, ніж у одномоторної версії Elroq Edition 85 (579 км), проте цілком гідний результат для спортивної модифікації. Щоб компенсувати втрату дальності, Skoda збільшила швидкість заряджання – до 185 кВт, що дозволяє поповнити заряд з 10 до 80% за 26 хвилин (на 2 хвилини швидше за стандартні моделі)

Дизайн і салон: спортивний акцент із електричним характером
Візуально Elroq vRS одразу вирізняється: чорні глянцеві вставки на корпусі дзеркал, рамках вікон і логотипах, а також 21-дюймові легкосплавні диски не залишають сумнівів у позиціонуванні моделі. У русі на низьких швидкостях електрокросовер супроводжується синтезованим звуковим супроводом – частково для безпеки, частково для настрою

Інтер’єр прикрашають сидіння з мікрофібри Suedia з контрастною неоново-зеленою строчкою, декор «під карбон», спортивне кермо з перфорацією та навіть опційна функція масажу. Усе це створює відчуття, що перед нами не просто черговий китайський електромобіль, а цікава модель із власним характером, націлена на тих, хто хоче поєднати практичність кросовера з динамікою хот-хетча
Читати далі
Схожі записиНовий Leaf офіційно стартував у Японії після своєї прем’єри у Північній Америці на початку року. Електричний фастбек-кросовер зберіг свій характер, проте отримав кілька особливостей, створених саме для внутрішнього ринку Довжина японського Leaf становить 4360 мм — на 44 мм менше, ніж у версії для США. Як і європейський варіант, він не має жовтих покажчиків поворотів. […]
9 Жовтня 2025
Індикатор заряду електромобіля не завжди точно відображає його здатність подолати, наприклад, гірський перевал зі швидкістю 105 км/год. Інженери Каліфорнійського університету в Ріверсайді (UCR) створили новий інструмент, покликаний замінити цю невизначеність чіткою впевненістю в реальному запасі ходу Новий діагностичний інструмент, названий State of Mission (SOM), надає значно кориснішу відповідь, ніж простий стан заряду. Замість того, щоб лише […]
8 Жовтня 2025
Suzuki оголосила свій широкий модельний ряд для виставки Japan Mobility Show 2025, до якого входить безліч концептів та серійних автомобілів. Головною подією стане світова прем’єра електричного концепту Vision e-Sky Компанія зазначає, що цей мінікар ідеально підійде для щоденних поїздок на роботу. Він відповідає гаслу «Унікальний, Розумний, Позитивний» і повинен створювати «веселий» настрій. Схоже, Vision e-Sky […]
8 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі