Електричний Porsche Boxster спіймали на тестах
Porsche Boxster EV був помічений на випробуваннях в Скандинавії. Деякі з цих прототипів вже мають серійні фари і задні ліхтарі, але центральний наконечник вихлопної труби, безумовно, несправжній
Це відомий жарт Porsche: обидва прототипи Taycan мали фальшиві вихлопні труби перед дебютом. Крім того, Macan EV також був помічений з фальшивими вихлопними трубами на етапі тестування. Не дивуйтеся, якщо вже підтверджений трирядний електричний позашляховик і Cayenne EV матимуть подібну “вихлопну систему” під час тестування
Але складно не помітити великі дверцята зарядного порту в центрі заднього бампера. Власники електромобілів зазвичай заряджають батареї з одного з боків автомобіля, але у майбутнього Boxster все буде інакше. Навіть не так, як у Taycan, який має подвійні зарядні порти на передніх крилах, тоді як Macan має пару на задніх крилах
Ймовірно, що 718-й, який носитиме внутрішнє кодове ім’я “983”, може зберегти назву “Boxster”, незважаючи на те, що він не матиме двигуна типу “боксер”. Ну що ж, адже Taycan Turbo теж не має турбонагнітача. Це популярні назви, від яких Porsche не хоче відмовлятися
Новий електричний спорткар збереже тканинний дах, двомісний салон і передній багажник, але під кузовом це буде зовсім інша модель. Він може запозичити окремі елементи з апаратної платформи Premium Platform Electric (PPE), яку Porsche розробив спільно з Audi. Ми очікуємо задньо- та повнопривідні версії з одно- та двомоторними установками відповідно. Першим, швидше за все, вийде Boxster, а незабаром після нього – купе Cayman
Новий електричний Macan має літій-іонну батарею з корисною ємністю 95,0 кіловат-годин, але Porsche може зменшити її розмір для Boxster/Cayman, щоб зменшити масу. Люди, які купують спортивний автомобіль, більш охоче погоджуються на менший запас ходу, якщо навзамін отримають кращу керованість. Якщо майбутній 718-й отримає таку ж 800-вольтову архітектуру, як і кросовер, він повинен підтримувати швидку зарядку постійним струмом потужністю 270 кіловат
Не варто очікувати кардинальної зміни дизайну, оскільки Porsche віддає перевагу еволюції, а не революції. Втім, нинішній інтер’єр автомобіля починає застарівати. Саме тому були помічені прототипи його заміни на більш сучасну панель приладів. Окрім звичних великих екранів, ці автомобілі мали сенсорні кнопки на центральній консолі для регулювання температури, підігріву та вентиляції сидінь
Майбутні 718-ті продаватимуться виключно з електроприводом, але нинішні Boxster і Cayman нікуди не зникнуть. Хоча дует поступово знімається з виробництва в Європейському Союзі, бензинові спорткари залишаються на інших ринках. Porsche продаватиме моделі з ДВЗ та електромобілі разом невизначений час, перш ніж остаточно перейде до електромобілів