Porsche Boxster EV був помічений на випробуваннях в Скандинавії. Деякі з цих прототипів вже мають серійні фари і задні ліхтарі, але центральний наконечник вихлопної труби, безумовно, несправжній
Це відомий жарт Porsche: обидва прототипи Taycan мали фальшиві вихлопні труби перед дебютом. Крім того, Macan EV також був помічений з фальшивими вихлопними трубами на етапі тестування. Не дивуйтеся, якщо вже підтверджений трирядний електричний позашляховик і Cayenne EV матимуть подібну “вихлопну систему” під час тестування
Але складно не помітити великі дверцята зарядного порту в центрі заднього бампера. Власники електромобілів зазвичай заряджають батареї з одного з боків автомобіля, але у майбутнього Boxster все буде інакше. Навіть не так, як у Taycan, який має подвійні зарядні порти на передніх крилах, тоді як Macan має пару на задніх крилах

Ймовірно, що 718-й, який носитиме внутрішнє кодове ім’я “983”, може зберегти назву “Boxster”, незважаючи на те, що він не матиме двигуна типу “боксер”. Ну що ж, адже Taycan Turbo теж не має турбонагнітача. Це популярні назви, від яких Porsche не хоче відмовлятися
Новий електричний спорткар збереже тканинний дах, двомісний салон і передній багажник, але під кузовом це буде зовсім інша модель. Він може запозичити окремі елементи з апаратної платформи Premium Platform Electric (PPE), яку Porsche розробив спільно з Audi. Ми очікуємо задньо- та повнопривідні версії з одно- та двомоторними установками відповідно. Першим, швидше за все, вийде Boxster, а незабаром після нього – купе Cayman
Новий електричний Macan має літій-іонну батарею з корисною ємністю 95,0 кіловат-годин, але Porsche може зменшити її розмір для Boxster/Cayman, щоб зменшити масу. Люди, які купують спортивний автомобіль, більш охоче погоджуються на менший запас ходу, якщо навзамін отримають кращу керованість. Якщо майбутній 718-й отримає таку ж 800-вольтову архітектуру, як і кросовер, він повинен підтримувати швидку зарядку постійним струмом потужністю 270 кіловат

Не варто очікувати кардинальної зміни дизайну, оскільки Porsche віддає перевагу еволюції, а не революції. Втім, нинішній інтер’єр автомобіля починає застарівати. Саме тому були помічені прототипи його заміни на більш сучасну панель приладів. Окрім звичних великих екранів, ці автомобілі мали сенсорні кнопки на центральній консолі для регулювання температури, підігріву та вентиляції сидінь
Майбутні 718-ті продаватимуться виключно з електроприводом, але нинішні Boxster і Cayman нікуди не зникнуть. Хоча дует поступово знімається з виробництва в Європейському Союзі, бензинові спорткари залишаються на інших ринках. Porsche продаватиме моделі з ДВЗ та електромобілі разом невизначений час, перш ніж остаточно перейде до електромобілів
Читати далі
Схожі записиЦього разу переможцем став надпотужний Yangwang U9 Extreme від компанії BYD, який пройшов коло менш ніж за 7 хвилин, випередивши попереднього рекордсмена Xiaomi SU7 Ultra майже на п’ять секунд Нюрбургринг, відомий як «Пекельне кільце» або «Зелене пекло», вважається одним із найскладніших треків у світі Щоб встановити рекорд, автомобіль має бути не лише швидким, а й […]
23 Жовтня 2025
Новий мотор важить усього 12,7 кілограма, тобто приблизно стільки ж, скільки звичайний велосипед, але видає 750 кіловат потужності — понад 1000 кінських сил! За цим показником він перевершує два електромотори Tesla Model 3 Performance разом узяті. Такий результат відповідає щільності потужності 59 кіловат на кілограм, що є новим еталоном для всієї галузі Попередній рекорд також […]
23 Жовтня 2025
Міжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі