Електричний Range Rover не відрізнити від бензинового
Land Rover перетворив культовий Range Rover на електромобіль. Він буде продаватися поряд з версіями з двигунами внутрішнього згоряння і обіцяє швидкість моделі з V8 але без шкідливих викидів
Електричний Mercedes G-Class, який дебютував на виставці Auto China 2024 в Пекіні, створений за тим же рецептом, значною мірою успадкувавши дизайн від свого побратима з ДВЗ. Тим часом, Range Rover Electric позував перед камерами в холодних погодних умовах за Полярним колом. Він витримав температуру до -40 градусів за Цельсієм. Land Rover також тестує безшумний позашляховик у виснажливих пустелях Близького Сходу при температурі +50°C
Він позиціонується як найтихіший і найвишуканіший Range Rover усіх часів і має новітню систему контролю тяги, яка була протестована на замерзлих озерах Швеції. У порівнянні зі стандартною системою контролю тяги, що базується на ABS, нове обладнання електричного Ренджа може керувати пробуксовкою коліс індивідуально. Це скорочує час реакції крутного моменту на кожному колесі з приблизно 100 мілісекунд до 1 мілісекунди
Існують також деякі програмні хитрощі, щоб мінімізувати втручання ABS і досягти плавної їзди навіть на слизьких поверхнях. Land Rover заявляє, що електромобіль працюватиме на “новій повністю електричній силовій установці власної розробки”. В компанії не вдаються в подробиці, але варто очікувати більше 500 кінських сил, оскільки V8 має 523 к.с. від 4,4-літрового бензинового двигуна BMW з подвійним турбонаддувом, а Range Rover SV взагалі має 606 к.с.
Принаймні, двомоторна установка точно знадобиться, оскільки електричний Range Rover матиме повний привід. Та й щойно представлений електричний G-Class взагалі має чотиримоторну силову установку
Подібно до всюдихода Defender, електричний Range Rover зможе долати 850 мм броду. В його основі лежатиме та ж сама модульна архітектура (MLA), що й у звичайних позашляховиках з ДВЗ, а також 800-вольтна архітектура для швидкої зарядки
Майбутній позашляховик стане другою електричною моделлю JLR після Jaguar I-Pace, випущеного в 2018 році. У той час як менший електромобіль збирається на заводі Magna Steyr у Граці, Австрія, Range Rover Electric буде вироблятися вдома, в Соліхаллі, Великобританія
Електричний Range Rover стане ще однією сходинкою JLR досягти нульового рівня викидів вихлопних газів до 2036 року. Але саме Jaguar стане першим, хто перейде на повністю електричні двигуни в найближчі роки