Витончений, низько посаджений Velar EV отримає автономні можливості рівня два плюс завдяки новому чіпу Nvidia Drive
JLR (раніше Jaguar Land Rover) закінчує випробування електричного кросовера Velar, який прийде на заміну поточній моделі у 2025 році. Він матиме кілька інноваційних функцій
Зокрема, функція “вільні руки та очі”, або функція автономного водіння рівня 2+ – це останній крок на шляху до автономного водіння, коли автомобіль повністю бере на себе керування. Наприклад, Ford Mustang Mach-E пропонує рівень 2+, а BMW тільки готується впровадити цю функцію на нових моделях, таких як i5

Можливість більшої автономії з’являється завдяки чіпу й програмному забезпеченню Drive від американської компанії Nvidia, яка спеціалізується на подібних технологіях. Нова модель Range Rover, яка буде вироблятися в Хейлвуді поблизу Ліверпуля, стане першою, де буде використана ця технологія
Автовиробники вважають, що функція гучного зв’язку буде ставати все більш популярною серед клієнтів, і багато хто готовий платити за цю зручність щомісяця! Наприклад, Ford стягує біля 20 євро на місяць за BlueCruise рівня 2+ з власників Mustang Mach-E, в той час як BMW стягує від 55 фунтів стерлінгів у Великій Брританії за оновлення Driving Assistant Plus
JLR також зобов’язалася в майбутньому запропонувати технологію автономності третього рівня. Том Стрінгер, директор з продуктової стратегії, сказав: “Я думаю, що для сучасного споживача розкішних автомобілів третій рівень буде дійсно важливою опцією”. Він додав, що це можливо впровадити до кінця десятиліття
Перший прототип електричного Velar був помічений під час нещодавніх випробувань, напередодні презентації, яка відбудеться в найближчі місяці. Він, як очікується, надійде у виробництво вже цього року, оскільки нинішня модель наближається до завершення свого виробничого циклу

Примітно, що на цих зображеннях його кузов виглядає досить довгим за задньою віссю, щоб розмістити третій ряд сидінь. Компанія JLR ще не дала жодних натяків на те, що планує збільшити розмір Velar, але просторіший салон, безумовно, чіткіше дистанціює його від Discovery Sport
Наступний Velar також буде більш відверто позиціонуватися як розкішний позашляховик, що відповідає амбіціям JLR виокремити кожну з основних модельних лінійок – Jaguar, Discovery, Defender та Range Rover – в окремі бренди зі своїми власними мовами дизайну, цінностями та цільовими ринками
Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025
Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі