Суперництво електричних суперседанів щойно отримало нового лідера. Air Sapphire від Lucid здобув титул найшвидшого серійного автомобіля, який коли-небудь тестувало видання Motor Trend, обійшовши не лише Tesla Model S Plaid, але й Porsche Taycan Turbo GT
Що робить цей подвиг ще більш вражаючим, так це те, що Air Sapphire досяг його, будучи більшим, важчим та розкішнішим за своїх конкурентів. Секретна зброя, як виявилося, — це гума. Ну і, звісно, купа коней під капотом

Комплект шин Pirelli P Zero Trofeo RS Elect LM1 допомагає Lucid Air Sapphire випередити Tesla Model S Plaid та Porsche Taycan Turbo GT Weissach
Сівши за кермо Air Sapphire потужністю 1234 к.с., оснащеного шинами Pirelli P Zero Trofeo RS Elect LM1, які тепер пропонуються як опція за 8250 доларів США (плюс встановлення безпосередньо від Lucid), Motor Trend зафіксував розгін до 100 км/год за 1,881 секунди
Це помітно швидше, ніж Air Sapphire, який раніше тестувався зі стандартними шинами Michelin Pilot Sport 4S LM1, якому потрібно було 2,2 секунди, щоб розігнатися до 100 км/год
Він випередив Porsche Taycan Turbo GT Weissach лише на 0,006 секунди
Для порівняння, видання зафіксувало час розгону від 0 до 100 км/год за 2,07 секунди для Tesla Model S Plaid. До появи Air Sapphire Taycan Turbo GT Weissach був королем тестів на розгін MT, нещодавно розігнавшись до 100 км/год лише на 0,006 секунди повільніше, ніж Lucid. Важливо, що всі результати були зафіксовані на непідготовленій поверхні та включають вимірювання з урахуванням «розвороту на один фут» (старт із руху)
Motor Trend не повідомляє, наскільки швидкий Air Sapphire без урахування «розвороту», але випробування Model S Plaid та Taycan Turbo GT показують, що цей метод додає приблизно 0,2 секунди до часу розгону від 0 до 100 км/год
На дистанції чверті милі (приблизно 402 метри) Air Sapphire, ціна якого становить $250 500, збільшує відрив від конкурентів. Раніше він показував час 9,21 секунди зі швидкістю 252,8 км/год зі стандартними шинами Michelin, але з комплектом більш “чіпких” шин Pirellis йому потрібно лише 9,03 секунди, щоб подолати драг-стріп довжиною 402 метри
Показник | Значення |
Розгін 0–100 км/год | 1,9 с |
Чверть милі | 9,0 с при швидкості 249 км/год |
Гальмування 100–0 км/год | 28,3 м |
Поперечне прискорення | 1,11 g |
Жоден американський дорожній автомобіль ніколи не розганявся до 100 км/год швидше, ніж цей Lucid
Нова гума також допомагає в гальмуванні та керованості. Електромобілю потрібно лише 28,3 метра, щоб загальмувати зі 100 км/год, що дорівнює відстані Taycan Turbo GT Weissach і на 3 метри менше, ніж Air Sapphire зі стандартними шинами. Він також подолав “вісімку” траси MT за 22,3 секунди, що на 0,3 секунди краще, ніж у попередньому тесті, але трохи повільніше, ніж рекордні 21,9 секунди Porsche
Читати далі
Схожі записиШість популярних електричних кросоверів вийшли на старт, щоб з’ясувати, хто з них зможе подолати найбільшу відстань, розрядивши акумулятор буквально до останнього електрона. Результати цього експерименту стали несподіванкою навіть для фахівців Видання Carwow організувало унікальний і водночас ризикований тест, що мав на меті перевірити електромобілі у реальних екстремальних умовах — водій не зупинявся, навіть коли індикатор […]
5 Жовтня 2025Якщо Ви вважали, що Tesla вже досягла межі ексцентричності зі своїм Cybertruck, доведеться переглянути цю думку. Компанія подала новий патент — на гігантську повітряну кулю, покликану… збільшити запас ходу електропікапа Ідея здається дивною, навіть трохи комічною, але водночас — надзвичайно кмітливою Tesla пропонує спосіб вирішити одну з найболючіших проблем великих електричних пікапів — різке зменшення […]
5 Жовтня 2025Nissan готується до запуску оновленого Leaf, але його попередника відкликали. Програма заходів стосується 19 077 електромобілів 2021 та 2022 модельних років За даними Національної адміністрації безпеки дорожнього руху США (NHTSA), літій-іонний акумулятор може перегріватися під час використання швидкої зарядки постійним струмом Чому це відбувається? За інформацією NHTSA, акумуляторні блоки Leaf мають «надмірні літієві відкладення» в […]
5 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі