Суперництво електричних суперседанів щойно отримало нового лідера. Air Sapphire від Lucid здобув титул найшвидшого серійного автомобіля, який коли-небудь тестувало видання Motor Trend, обійшовши не лише Tesla Model S Plaid, але й Porsche Taycan Turbo GT
Що робить цей подвиг ще більш вражаючим, так це те, що Air Sapphire досяг його, будучи більшим, важчим та розкішнішим за своїх конкурентів. Секретна зброя, як виявилося, — це гума. Ну і, звісно, купа коней під капотом

Комплект шин Pirelli P Zero Trofeo RS Elect LM1 допомагає Lucid Air Sapphire випередити Tesla Model S Plaid та Porsche Taycan Turbo GT Weissach
Сівши за кермо Air Sapphire потужністю 1234 к.с., оснащеного шинами Pirelli P Zero Trofeo RS Elect LM1, які тепер пропонуються як опція за 8250 доларів США (плюс встановлення безпосередньо від Lucid), Motor Trend зафіксував розгін до 100 км/год за 1,881 секунди
Це помітно швидше, ніж Air Sapphire, який раніше тестувався зі стандартними шинами Michelin Pilot Sport 4S LM1, якому потрібно було 2,2 секунди, щоб розігнатися до 100 км/год

Він випередив Porsche Taycan Turbo GT Weissach лише на 0,006 секунди
Для порівняння, видання зафіксувало час розгону від 0 до 100 км/год за 2,07 секунди для Tesla Model S Plaid. До появи Air Sapphire Taycan Turbo GT Weissach був королем тестів на розгін MT, нещодавно розігнавшись до 100 км/год лише на 0,006 секунди повільніше, ніж Lucid. Важливо, що всі результати були зафіксовані на непідготовленій поверхні та включають вимірювання з урахуванням «розвороту на один фут» (старт із руху)
Motor Trend не повідомляє, наскільки швидкий Air Sapphire без урахування «розвороту», але випробування Model S Plaid та Taycan Turbo GT показують, що цей метод додає приблизно 0,2 секунди до часу розгону від 0 до 100 км/год

На дистанції чверті милі (приблизно 402 метри) Air Sapphire, ціна якого становить $250 500, збільшує відрив від конкурентів. Раніше він показував час 9,21 секунди зі швидкістю 252,8 км/год зі стандартними шинами Michelin, але з комплектом більш “чіпких” шин Pirellis йому потрібно лише 9,03 секунди, щоб подолати драг-стріп довжиною 402 метри
| Показник | Значення |
| Розгін 0–100 км/год | 1,9 с |
| Чверть милі | 9,0 с при швидкості 249 км/год |
| Гальмування 100–0 км/год | 28,3 м |
| Поперечне прискорення | 1,11 g |
Жоден американський дорожній автомобіль ніколи не розганявся до 100 км/год швидше, ніж цей Lucid
Нова гума також допомагає в гальмуванні та керованості. Електромобілю потрібно лише 28,3 метра, щоб загальмувати зі 100 км/год, що дорівнює відстані Taycan Turbo GT Weissach і на 3 метри менше, ніж Air Sapphire зі стандартними шинами. Він також подолав “вісімку” траси MT за 22,3 секунди, що на 0,3 секунди краще, ніж у попередньому тесті, але трохи повільніше, ніж рекордні 21,9 секунди Porsche
Читати далі
Схожі записиПонад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі