На виставці IAA Mobility 2025 у Мюнхені, яка проходитиме з 9 по 14 вересня, український стартап Megoelectric UA з Миколаєва представить електромобіль, спеціально розроблений для користувачів інвалідних візків. Серед приблизно 70 стартапів з різних країн компанія продемонструє свій прототип у залі адаптованих транспортних засобів. Це перша міжнародна поява українського електромобіля такого типу з часів незалежності країни

Транспортний засіб забезпечує безбар’єрний в’їзд без потреби в пандусах чи підйомних пристроях
Він повністю опускається до рівня підлоги, що дозволяє користувачам інвалідних візків заїжджати безпосередньо в салон. Інтер’єр має довжину 2,4 метра, відповідно до українських норм, і може вмістити два інвалідні візки одночасно. Користувач може займати як водійське, так і пасажирське сидіння. Таке рішення унікальне порівняно зі звичайними автомобілями; лише переобладнані великі фургони на 12-18 місць пропонують аналогічний простір, але вони менш практичні для щоденного використання

Електромобіль повністю створений в Україні — від електродвигуна до акумуляторних батарей
У користуванні він такий же простий, як звичайний автомобіль, але водночас універсальний: може бути особистим транспортом, а також виконувати комерційні завдання — від пасажирських перевезень до доставки вантажів. Важливо й те, що подібна концепція відкриває нові можливості для інтеграції людей з інвалідністю у ринок праці, адже транспорт адаптований до їхніх потреб. Порівняно з попередніми спробами українських стартапів, як-от модифікований пікап від ЛуАЗ, рішення Megoelectric UA виглядає значно більш зрілим, практичним і готовим до серійного виробництва
Megoelectric UA вже має досвід роботи з електромобілями
Виставка IAA Mobility 2025 зосереджена на електромобільності, автономних системах та сталому розвитку, зі світовими прем’єрами від таких виробників, як BMW, Volkswagen та Kia. Прототип Megoelectric UA підкреслює внесок українських інновацій в інклюзивну мобільність. Після виставки в Мюнхені презентація відбудеться на виставці REHACARE в Дюссельдорфі (17-20 вересня)

Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025
Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі