Ferrari готується представити свій перший повністю електричний суперкар, тоді як легендарний британський бренд McLaren обирає власний, значно більш консервативний шлях. Під керівництвом нових власників та з новим CEO на чолі, компанія з Вокінга робить сміливу заяву: серцем її суперкарів надовго залишиться ревучий двигун V8, а електрифікація, якщо і станеться, матиме обмежену географію
Нова ера під патронатом CYVN Holdings
На початку року McLaren перейшов під повний контроль інвестиційної групи CYVN Holdings з Абу-Дабі – це стало фіналом у серії змін власників. Вливання нового капіталу критично важливе для бренду. Новим генеральним директором було призначено Ніка Коллінза, який і окреслив майбутню стратегію
Цікаво, що CYVN Holdings є не просто фінансовим інвестором
Ця група — основний акціонер китайського виробника преміальних електромобілів Nio, а також володіє легендарною Gordon Murray Technologies. Такий технологічний бекграунд, здавалося б, мав прискорити електрифікацію McLaren, але реальність виявилася складнішою

На автомобільному тижні в Монтереї Нік Коллінз розвіяв усі чутки
McLaren не збирається відмовлятися від двигунів внутрішнього згоряння «протягом дуже тривалого періоду часу». Більше того, компанія не планує відправляти на пенсію свій культовий 4,0-літровий V8 з подвійним турбонаддувом, незважаючи на успіх нового гібридного V6 в моделі Artura
Як доказ своїх намірів, Коллінз навів приклад екстремального суперкара McLaren W1, де інженери вдосконалили флагманський V8, знявши з нього 229,6 к.с. з одного літра об’єму. Для порівняння, у моделі 750S цей показник становить 185,3 к.с./літр. Це колосальне досягнення інженерної думки, яке доводить, що потенціал ДВЗ ще далеко не вичерпаний. За словами CEO, для цього двигуна вже готують нові застосування в майбутніх моделях

Електричний горизонт: обережний крок на Схід
Втім, двері в електричне майбутнє McLaren не зачиняє повністю, але підхід до нього буде виваженим та прагматичним. Нік Коллінз визнав, що якщо компанія і випустить повністю електричний суперкар, його ринок може бути обмежений виключно Китаєм
Така стратегія має сенс. По-перше, Китай є найбільшим і найбільш зрілим ринком електромобілів у світі, з унікальними вимогами споживачів та жорсткими екологічними нормами. По-друге, завдяки зв’язкам нового власника з Nio, McLaren може отримати доступ до передових електричних технологій спеціально для цього проєкту, не компрометуючи свою ДВЗ-ідентичність на глобальному ринку

Збільшення інвестицій від CYVN Holdings вже дало поштовх проєктам, які розроблялися до злиття. Нік Коллінз інтригуюче натякнув, що перші продукти нової ери McLaren з’являться «швидше, ніж ви думаєте». Це свідчить про те, що бренд не стоїть на місці, а готується до насиченого майбутнього, де рев V8 гармонійно співіснуватиме з цілеспрямованими інноваціями для специфічних ринків
Читати далі
Схожі записиПонад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі