Ринок електромобілів розвивається нерівномірно, тож виробники шукають компроміси. Один з них – пропозиція як електричних, так і гібридних версій нових моделей. Виглядає на те, що італійська Alfa Romeo також піде цим шляхом. Нові покоління Stelvio та Giulia створюватимуть на платформі STLA Large від концерну Stellantis, яка дозволяє використовувати як двигуни внутрішнього згоряння, так і електричні силові установки
Офіційного підтвердження електричної версії Stelvio досі не було, але кілька тизерних фото натякають саме на це
Закамуфльований прототип вже проходить зимові випробування у Швеції, і він має кілька красномовних деталей: повністю закриту решітку радіатора, відсутність видимих вихлопних труб і яскраву помаранчеву наліпку високої напруги на лобовому склі

Аеродинамічні диски, врівень з корпусом ручки дверей і мінімальні повітрозабірники також свідчать про прагнення знизити опір повітрю – ключовий показник для електромобіля
Профіль кузова натякає на збільшені розміри порівняно з попередником, однак форма даху залишилась стрімко похилою, як у нинішнього Stelvio. На окремих фото можна помітити, що прототип «йде боком», тож імовірно, новий Stelvio залишиться задньопривідним або отримає спортивне налаштування трансмісії

Нові технології, нові можливості, які несе STLA Large
Платформа STLA Large – це база, яка вже використовується у Dodge Charger Daytona EV та Jeep Wagoneer S. Вона дозволяє встановлювати батареї ємністю до 118 кВт-год, підтримує архітектуру 400 та 800 Вольт і дає змогу розганятися до 100 км/год менш ніж за 3 секунди. Вона також підтримує різні силові установки, включно з плагін-гібридними
Тож навіть якщо база у нових моделей буде спільною з американськими «колегами», характер Alfa Romeo – спортивна керованість, емоційний дизайн і відчуття італійського темпераменту – залишиться

Коли чекати новинки на дорогах?
Оскільки компанія вже почала тизерну кампанію, повноцінна прем’єра нових Stelvio і Giulia відбудеться вже цього року. У продажу ж вони з’являться у 2026-му. Щоправда, Giulia змінить формат – замість класичного седана з’явиться більш високий кузов, схожий на італійську відповідь Polestar 2
Цей підхід дозволить Alfa Romeo зберегти впізнаваність бренду та розширити аудиторію, запропонувавши як бензинові, так і електричні модифікації для різних клієнтів. Головне, щоб у погоні за технологіями не загубився дух Alfa – емоція, заради якої ці машини купують серцем, а не лише розрахунком
Читати далі
Схожі записиУ німецькому місті Вольфсбург випробовують електромобіль Gen.Urban, який вже самостійно їздить звичайними міськими вулицями поруч з іншими учасниками руху. Машина не має керма і педалей, тому пасажири перебувають у салоні без можливості керувати авто традиційним способом Проєкт Gen.Urban створили для розуміння того, як люди почуваються під час поїздки в автономному транспорті Інженери Volkswagen аналізують поведінку […]
15 Грудня 2025
Європейський Союз готується відмовитися від плану повністю заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Про це наприкінці тижня заявив один із керівників Європарламенту. Офіційне рішення очікують до кінця року, і воно фактично ставить крапку в довгій і напруженій дискусії. Європа стояла перед вибором: або посилювати екологічні вимоги за прикладом Китаю, або […]
15 Грудня 2025
Завдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі