Дослідження Prognos прогнозує, що перехід до електромобілів призведе до суттєвого скорочення робочих місць у німецькому автомобільному секторі. Очікується, що до 2035 року кількість робочих місць у галузі зменшиться на 186 тисяч порівняно з рівнем 2019 року. Основною причиною цього є те, що виробництво електромобілів вимагає менше компонентів для трансмісії, ніж традиційні двигуни внутрішнього згоряння. Це негативно позначиться як на працівниках автомобільних компаній, так і на постачальниках, які ризикують втратити роботу
Зміна структури робочих місць: нові вимоги у сфері IT та електротехніки
Згідно з прогнозом, хоча певні робочі місця зникнуть, з’явиться попит на працівників у таких сферах, як інформаційні технології та електротехніка. Водночас для більшості зайнятих у галузі це означатиме необхідність перекваліфікації, оскільки традиційні виробничі процеси, зокрема зварювання та обробка металу, ставатимуть менш затребуваними. Проте, навіть при новому попиті на спеціалістів у електромеханіці, загалом кількість робочих місць скоротиться. Проте багато співробітників, які опинилися під загрозою звільнення, навряд чи знайдуть нові місця до 2035 року
Скорочення у Volkswagen: закриття заводів і зменшення заробітних плат
Перехід на електромобілі вже викликає зміни в німецькій автоіндустрії, і Volkswagen став яскравим прикладом цієї тенденції. На цьому тижні компанія закликала своїх працівників погодитись на зменшення зарплати на 10%, аби врятувати свої робочі місця. Також VW розглядає можливість закриття трьох своїх заводів, що стало б історичним прецедентом, адже досі компанія не закривала жодного заводу. За інформацією Reuters, директор з персоналу VW Арне Мейсвінкель заявив, що для збереження конкурентоспроможності необхідне зниження витрат на робочу силу
Фактори, що змушують німецький автопром адаптуватись до нових реалій
Основні проблеми, з якими стикається VW та інші німецькі автовиробники, включають зростання витрат, низькі показники продажів електромобілів у Європі та США, а також скорочення частки ринку в Китаї. Це створює так званий “ідеальний шторм”, який змушує компанії здійснювати радикальні кроки для виживання. Якщо порівняти, наскільки змінилася стабільність роботи в галузі, це якби відстань від Одеси до Києва символізувала шлях до постійного працевлаштування, а нині цей шлях потребує численних адаптацій
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі