Дослідження Prognos прогнозує, що перехід до електромобілів призведе до суттєвого скорочення робочих місць у німецькому автомобільному секторі. Очікується, що до 2035 року кількість робочих місць у галузі зменшиться на 186 тисяч порівняно з рівнем 2019 року. Основною причиною цього є те, що виробництво електромобілів вимагає менше компонентів для трансмісії, ніж традиційні двигуни внутрішнього згоряння. Це негативно позначиться як на працівниках автомобільних компаній, так і на постачальниках, які ризикують втратити роботу
Зміна структури робочих місць: нові вимоги у сфері IT та електротехніки
Згідно з прогнозом, хоча певні робочі місця зникнуть, з’явиться попит на працівників у таких сферах, як інформаційні технології та електротехніка. Водночас для більшості зайнятих у галузі це означатиме необхідність перекваліфікації, оскільки традиційні виробничі процеси, зокрема зварювання та обробка металу, ставатимуть менш затребуваними. Проте, навіть при новому попиті на спеціалістів у електромеханіці, загалом кількість робочих місць скоротиться. Проте багато співробітників, які опинилися під загрозою звільнення, навряд чи знайдуть нові місця до 2035 року

Скорочення у Volkswagen: закриття заводів і зменшення заробітних плат
Перехід на електромобілі вже викликає зміни в німецькій автоіндустрії, і Volkswagen став яскравим прикладом цієї тенденції. На цьому тижні компанія закликала своїх працівників погодитись на зменшення зарплати на 10%, аби врятувати свої робочі місця. Також VW розглядає можливість закриття трьох своїх заводів, що стало б історичним прецедентом, адже досі компанія не закривала жодного заводу. За інформацією Reuters, директор з персоналу VW Арне Мейсвінкель заявив, що для збереження конкурентоспроможності необхідне зниження витрат на робочу силу
Фактори, що змушують німецький автопром адаптуватись до нових реалій
Основні проблеми, з якими стикається VW та інші німецькі автовиробники, включають зростання витрат, низькі показники продажів електромобілів у Європі та США, а також скорочення частки ринку в Китаї. Це створює так званий “ідеальний шторм”, який змушує компанії здійснювати радикальні кроки для виживання. Якщо порівняти, наскільки змінилася стабільність роботи в галузі, це якби відстань від Одеси до Києва символізувала шлях до постійного працевлаштування, а нині цей шлях потребує численних адаптацій
Читати далі
Схожі записиОновлення поєднує справді корисні можливості та кілька розважальних дрібниць, створюючи відчуття, ніби електромобіль отримав новий набір навичок без жодних візитів у сервіс Кросовер Tesla Model Y не дарма називають iPhone на колесах, і нова збірка Holiday Update підтверджує таке порівняння. Власники тепер періодично отримуватимуть знімки салону, коли активований режим Dog Mode. Функція надсилає фото прямо […]
9 Грудня 2025
Американський бренд Ford довго шукав ефективне рішення для розвитку електромобілів, оскільки його власні проєкти не могли запропонувати конкурентоспроможні моделі порівняно з доступними варіантами з Китаю. Вирішення знайшлося завдяки співпраці з французьким концерном Renault, який надав Ford доступ до платформи AmpR, на якій створені моделі Renault 4 та Renault 5 Партнери підтвердили появу двох нових електромобілів […]
9 Грудня 2025
Новий електричний седан Mercedes-Benz CLA 250+ оснащений батареєю на 85 кВт-год і має сертифікований запас ходу 601 км. Під час власного випробування редакція Edmunds отримала 434 милі на одному заряді. Виходить, електроседан подолав 698 кілометрів у реальних умовах, що робить його найдоступнішим авто у їхній практиці, здатним перетнути межу у 400 миль Варто враховувати нюанси […]
9 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі