Дослідження Prognos прогнозує, що перехід до електромобілів призведе до суттєвого скорочення робочих місць у німецькому автомобільному секторі. Очікується, що до 2035 року кількість робочих місць у галузі зменшиться на 186 тисяч порівняно з рівнем 2019 року. Основною причиною цього є те, що виробництво електромобілів вимагає менше компонентів для трансмісії, ніж традиційні двигуни внутрішнього згоряння. Це негативно позначиться як на працівниках автомобільних компаній, так і на постачальниках, які ризикують втратити роботу
Зміна структури робочих місць: нові вимоги у сфері IT та електротехніки
Згідно з прогнозом, хоча певні робочі місця зникнуть, з’явиться попит на працівників у таких сферах, як інформаційні технології та електротехніка. Водночас для більшості зайнятих у галузі це означатиме необхідність перекваліфікації, оскільки традиційні виробничі процеси, зокрема зварювання та обробка металу, ставатимуть менш затребуваними. Проте, навіть при новому попиті на спеціалістів у електромеханіці, загалом кількість робочих місць скоротиться. Проте багато співробітників, які опинилися під загрозою звільнення, навряд чи знайдуть нові місця до 2035 року
Скорочення у Volkswagen: закриття заводів і зменшення заробітних плат
Перехід на електромобілі вже викликає зміни в німецькій автоіндустрії, і Volkswagen став яскравим прикладом цієї тенденції. На цьому тижні компанія закликала своїх працівників погодитись на зменшення зарплати на 10%, аби врятувати свої робочі місця. Також VW розглядає можливість закриття трьох своїх заводів, що стало б історичним прецедентом, адже досі компанія не закривала жодного заводу. За інформацією Reuters, директор з персоналу VW Арне Мейсвінкель заявив, що для збереження конкурентоспроможності необхідне зниження витрат на робочу силу
Фактори, що змушують німецький автопром адаптуватись до нових реалій
Основні проблеми, з якими стикається VW та інші німецькі автовиробники, включають зростання витрат, низькі показники продажів електромобілів у Європі та США, а також скорочення частки ринку в Китаї. Це створює так званий “ідеальний шторм”, який змушує компанії здійснювати радикальні кроки для виживання. Якщо порівняти, наскільки змінилася стабільність роботи в галузі, це якби відстань від Одеси до Києва символізувала шлях до постійного працевлаштування, а нині цей шлях потребує численних адаптацій
Читати далі
Схожі записиАмериканський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025У найближчі роки автомобілі Chevrolet і Cadillac отримають потужні комп’ютери Nvidia та нову електронну архітектуру, яка змінить усе у світі автомобілів. Починаючи з 2028 року, General Motors оснастить свої моделі надсучасними центральними обчислювальними системами, які дозволять їм швидше оновлюватися, стабільніше працювати і з часом ставати дедалі автономнішими. Ідеться не лише про електромобілі — нова система […]
23 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі