Evolv — новий електричний міський фургон від Prodrive та Astheimer
Prodrive найбільш відома завдяки потужним дорожнім автомобілям, таким як P1, P25 та 22B Impreza, або довгим переліком перемог у перегонах та ралі. Але британська компанія має чимало більш приземлених інженерних проектів, про що нам нагадує цей симпатичний міський фургон Evolv
Evolv – це спільний проект Prodrive Advanced Technology та Astheimer Design, які створили нову компанію ELM Mobility, де він має вироблятися з 2028 року. В Європі такий транспорт класифікують як квадроцикл L7e. Evolv масою 850 кг має довжину 3,24 м і лише 1,54 м завширшки, але 60 відсотків об’єму фургона відведено для перевезення вантажу
Prodrive Advanced Technology об’єдналася з Astheimer Design, щоб створити Evolv – електричний фургон для міських перевезень
У головному вантажному відсіку є місце для європіддону висотою 1,6 м і масою 300 кг, а у вторинному – для піддону висотою 1,2 м і масою 200 кг. Але це лише одна з можливих конфігурацій, і остаточний варіант фургона буде доступний у різних формах, щоб задовольнити потреби покупця. ELM навіть розробила опціональний візок для палет, який можна зберігати на фургоні
Проект Evolv: вантажне авто в лізинг та інноваційний підхід до дизайну
Квадроцикли, такі як Citroen Ami, звільняються від певних стандартів безпеки, яким повинні відповідати повноцінні автомобілі, але Prodrive каже, що вони пішли далі і спроектували Evolv та його шасі відповідно до усіх вимог стандарту N1 щодо аварійності малих фургонів та наїзду на пішоходів
Лобове скло, що охоплює всю поверхню, і єдине сидіння водія, розташоване по центру, забезпечують найкращу видимість для водіння в місті. Крім того, це рішення звільняє компанію від необхідності переналагоджувати виробництво як для ліво-, так і для правостороннього руху (Citroen Ami доступний тільки з лівим кермом). Дизайнери Astheimer розробили простий зовнішній вигляд і міцні модульні панелі, щоб допомогти фургону вижити на переповнених міських вулицях
Батарея ємністю 20 кВт-год, запас ходу 161 км і максимальна швидкість 80 км/год – скромні показники для сучасного пасажирського електромобіля, але в ELM кажуть, що їх вистачить вантажівки «останньої милі», хоча для майбутніх моделей розглядаються й інші розміри батарей. Зарядка від 20 до 80 відсотків займає менше двох годин, довгенько, але ELM каже, що більшості користувачів потрібно буде заряджатися лише протягом ночі, коли швидкість не є проблемою
Створено нову компанію ELM Mobility, яка запустить Evolv у виробництво у 2028 році
Планується, що Evolv коштуватиме від 25 000 фунтів стерлінгів ($33 000), а продажі почнуться в 2028 році. Звісно, перед цим буде виснажливий випробувальний процес, в тому числі за участю потенційних клієнтів, які зможуть внести свої корективи у фінальну конструкцію