«Ferrari хоче збільшити свій досвід у виробництві акумуляторних батарей, враховуючи їхню важливість для переходу на електрифіковані транспортні засоби, але не планує виробляти їх самостійно», – заявив у понеділок генеральний директор компанії Бенедетто Вінья
Італійський виробник спортивних автомобілів продає гібридно-електричні автомобілі з 2019 року і пообіцяв випустити свій перший повністю електричний автомобіль наприкінці наступного року. Ferrari, яка минулого року продала трохи менше 14 тисяч автомобілів, можливо, не має достатніх масштабів для прибуткового виробництва власних акумуляторів
“Ми хочемо дослідити їх і зрозуміти, що там всередині”, – сказав Вінья на відкритті дослідницького центру акумуляторних елементів у партнерстві з італійським Болонським університетом і виробником мікросхем NXP Semiconductors
“Виробництво завжди буде здійснюватися за допомогою зовнішніх підрядників на основі ноу-хау, які ми сподіваємося отримати завдяки цьому дослідницькому центру”, – сказав Вінья під час презентації
Лабораторія E-Cells Lab зосереджена на електрохімії і має довгострокові плани щодо співпраці з Ferrari в галузі акумуляторних елементів, які компанія купує у зовнішніх постачальників
Спочатку E-Cells Lab зосередиться на рідинних елементах на основі літію, але готова звернутися до нових хімічних речовин і технологій, хоча Вінья сказав, що поки що не розглядає твердотільні батареї як реальний варіант
Читати далі
Схожі записиКомпанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]
27 Листопада 2025
Volkswagen робить велику ставку на китайські заводи й готується активніше експортувати машини, зібрані там, у різні країни. Європа поки не входить до цих планів, проте глобальна стратегія концерну базується на разючій різниці собівартості. Розробка та виробництво електромобілів у Китаї обходиться удвічі дешевше, ніж у будь-якому іншому регіоні, і цей чинник стає визначальним у конкуренції з […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі