Fiat спільно з Ample і Free2move запускає в Мадриді пілотний проєкт, який може змінити правила гри на ринку електромобілів. Завдяки впровадженню технології змінних акумуляторів, заряджання електрокара тепер займає менш як п’ять хвилин. Це перша подібна ініціатива італійського бренду, реалізована через створення спеціальної станції Ample та залучення флоту електричних Fiat 500e у межах сервісу Free2move
Цей крок знаменує технологічний прорив у сфері міської мобільності та дозволяє значно підвищити ефективність експлуатації електрокарів у каршеринг-сервісах
Електромобілі 500e адаптовано для інтеграції модульних акумуляторів, які легко змінюються на спеціальних станціях. Такий підхід не лише скорочує час простою, а й знижує операційні витрати та зменшує залежність від класичних зарядних станцій. Крім того, модулі Ample створено як повноцінну заміну штатних батарей, що дає змогу масштабувати систему й на інші моделі електромобілів концерну Stellantis
Генеральний директор Fiat і глобальний директор з маркетингу Stellantis Олів’є Франсуа підкреслює, що проєкт втілює головні принципи бренду — простоту, інноваційність і відповідальність за екологію. Він також зазначає, що ця технологія має зняти ключові бар’єри електрифікації — зокрема страх перед вичерпанням заряду в дорозі та довготривалим заряджанням. Саме тому Fiat 500e обрано як флагман для вивчення перспектив цього рішення не лише для корпоративних клієнтів, а й для приватного сегменту
Перший етап розпочався ще у 2024 році з 40 електрокарів, які успішно пройшли сертифікацію
До середини 2025 року парк розширять до 100 одиниць. Паралельно Stellantis через підрозділ Free2move Charge вивчатиме потенціал масштабного впровадження технології Ample в інших містах та країнах. Мадрид — ідеальне місце для пілоту, адже місто активно підтримує перехід на чисту енергію, зокрема має амбітну мету скоротити викиди на 65% до 2030 року
Оцінити на практиці інноваційну систему можна буде вже найближчим часом — під час міжнародної виставки MOVE 2025 у Лондоні, де Stellantis представить діючу демонстрацію роботи станції Ample у форматі живого стенду
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі