В Fisker заявили, що не мають достатньо грошей, щоб протриматися в бізнесі понад 12 місяців
Майбутнє Fisker виглядає похмурим. Компанія визнала, що, можливо, їй залишився лише рік до припинення діяльності після того, як у 2023 році вона зазнала чистих збитків у розмірі понад $463 мільйони. Але не всі надії втрачені. В компанії заявляють, що ведуть переговори з “великим автовиробником”, які можуть принести додаткові інвестиції, можливості спільної розробки автомобілів і виробництва в Північній Америці
Fisker не вказав, з яким саме автовиробником веде переговори. Судячи із заяви виробника електромобілів, потенційний партнер має виробничі потужності в Північній Америці. Але таке партнерство все ще далеке від того, щоб стати реальністю

“Закриття будь-якої угоди буде залежати від виконання важливих умов, включаючи завершення комплексної юридичної перевірки, проведення переговорів і підписання відповідних остаточних угод”, – заявив генеральний директор компанії Хенрік Фіскер (Henrik Fisker)
Інші заяви у фінансовому звіті Fisker за 2023 рік малюють похмуру картину майбутнього автовиробника. Наразі компанія не має достатньо коштів, щоб залишатися в бізнесі протягом наступних 12 місяців
“Компанії потрібно буде шукати додаткове акціонерне або боргове фінансування, і немає жодних гарантій, що Fisker досягне успіху в цих зусиллях”, – йдеться в повідомленні

Fisker скорочує витрати, зменшуючи свій штат на 15 відсотків. Більшість з цих людей займатимуться стратегією продажів, оскільки компанія переходить від прямих продажів споживачам, як Tesla, до дилерської моделі, як більшість традиційних автовиробників
Наразі Fisker підписав 13 договорів з дилерськими центрами в Північній Америці та Європі. Компанія стверджує, що отримала понад 250 заяв про зацікавленість у відкритті додаткових дилерських центрів у цих двох регіонах. Автовиробник планує поставити від 20 000 до 22 000 кросоверів Oceans по всьому світу в 2024 році
Fisker уклав контракт з Magna-Steyr на виробництво електричного позашляховика Ocean. У 2023 році компанія виготовила 10 193 екземпляри, але протягом року доставила лише 4 929. Покупці заплатили за більшість непоставлених автомобілів, очікуючи, що автовиробник відвантажить їх у першому кварталі 2024 року

Якщо Fisker отримає необхідні гроші, компанія планує зробити пріоритетом розвиток електричного пікапа Alaska, повідомляють наші колеги з InsideEVs. “Ми бачимо найбільше перспектив для зростання та виходу з кризи з виробництвом пікапа Alaska, тому вся команда зараз зосереджена саме на ньому”, – сказав Хенрік Фіскер
Читати далі
Схожі записиДоступний компактний електричний хетчбек, створений і зібраний у Європі — це саме те, що треба у боротьб із жорсткою конкуренцією з боку китайських брендів Продажі Volkswagen ID. Polo в Європі стартують у квітні наступного року Початкова ціна становитиме 25 тисяч євро з урахуванням ПДВ. У своєму сегменті новинка одразу виходить на поле Renault 5, який […]
16 Грудня 2025
Компанія запустила автономні Model Y без пасажирів і без водія в салоні, який підстраховував автопілот. Для платних поїздок нагляд людини поки зберігається, однак сам факт виїзду повністю «порожніх» авто на міські вулиці став важливим етапом для бренду, який робить ставку на автономне водіння, штучний інтелект і робототехніку Відео з чорним Model Y, який спокійно рухається […]
16 Грудня 2025
Оновлення мало з’явитися вже цього року та принести інтерфейс і функції, знайомі за новими моделями бренду. Йдеться про машини з мультимедійною системою на базі Google, тобто з Android Automotive У компанії пояснюють затримку прагненням забезпечити стабільну роботу нового інтерфейсу на всіх сумісних авто, незалежно від ринку, року випуску чи версії «заліза». Тепер реліз перенесли на […]
16 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі