Цього року класичний значок Ford Capri повертається на електромобілі. Це ім’я в останнє носило купе понад 30 ріков тому. Цього разу маркетингова команда “Блакитного овалу” вирішила відродити ретро-модель, поєднавши її з сучасними технологіями. І щоб зацікавити стару аудиторію моделі, маркетологи вирішили подражнити фанатів марки за допомогою олдскульної друкованої реклами, яка відкриває детальний знімок нового електромобіля на вашому смартфоні
Кампанія не містить брендингу Ford, але має багато посилань на оригінальне європейське купе Capri 1969-86 років
Ford – і його підрозділи Lincoln та Mercury – використовували назву Capri для багатьох автомобілів протягом багатьох років, але найбільш відомим європейським водіям було купе, яке випускали між 1969 та 1986 роками, та продавали зі слоганом “автомобіль, який ви завжди собі обіцяли”

Цей же рядок нещодавно з’явився на загадковій друкованій рекламі, розміщеній компанією Ford. Маркетологи хочуть, щоб фанати марки думали, наче це реклама реставраційної майстерні Comeback Cars, заснованої у 1969 році. У рекламі немає конкретних згадок про Ford та Capri, але є багато завуальованих посилань на Capri та електромобілі

Новий електромобіль буде розкручуватись за допомогою ностальгії?
“Ми повертаємо іконам їхній легендарний статус, переробляючи їх для нової ери”, – йдеться в рекламному проспекті. “Маючи 55-річний досвід, наша команда відновила 1986 класичних купе. Ми обіцяємо швидко повернути вашому автомобілю його первісну славу, КОЖНОГО разу”
Рядок внизу оголошення просить вас написати у Whatsapp “comeback” на вказаний номер, після чого розпочнеться розмова з ботом, який запитає, чи знаєте ви, про що йдеться у грі, і врешті-решт надішле вам тизерне зображення фар нового автомобіля. В акаунті Whatsapp є навіть веб-сайт фейкової реставраційної фірми, на якому дивним чином розміщені фотографії класичного Alfa Romeo GTV і російського седана ГАЗ 21

Новий Capri від Ford буде не дводверним купе, а кросовером
Назва Capri зникла з європейських автосалонів Ford майже 40 років тому і вона не має такої ваги, як назва Mustang в Америці. Але це все ще добре відомий бренд, навіть якщо він і був об’єктом жартів у пізніші роки. З іншого боку, цей значок допоможе привернути увагу до нового електромобіля, коли він з’явиться

Читати далі
Схожі записиУ німецькому місті Вольфсбург випробовують електромобіль Gen.Urban, який вже самостійно їздить звичайними міськими вулицями поруч з іншими учасниками руху. Машина не має керма і педалей, тому пасажири перебувають у салоні без можливості керувати авто традиційним способом Проєкт Gen.Urban створили для розуміння того, як люди почуваються під час поїздки в автономному транспорті Інженери Volkswagen аналізують поведінку […]
15 Грудня 2025
Європейський Союз готується відмовитися від плану повністю заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Про це наприкінці тижня заявив один із керівників Європарламенту. Офіційне рішення очікують до кінця року, і воно фактично ставить крапку в довгій і напруженій дискусії. Європа стояла перед вибором: або посилювати екологічні вимоги за прикладом Китаю, або […]
15 Грудня 2025
Завдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі