Прем’єра відбулася на виставці Solutrans у Франції, а вже наступного року модель з’явиться на дорогах Європи та інших регіонів світу. Новинка стала важливим кроком для Ford Trucks і водночас символом того, як швидко змінюється транспорт у сегменті комерційної логістики
Розробкою F-Line E займалася турецька компанія Ford Otosan, спільне підприємство Ford Motor і Koç Holding
Їхній досвід у виробництві вантажівок налічує понад сорок років, тому перехід на електротягачі виглядає логічним продовженням розвитку бренду. F-Line E отримав безкапотну модифікацію та два варіанти конфігурації — 4×2 і 6×2

Старша модифікація з колісною формулою 6×2 важить 26 тонн і комплектується чотирма батарейними модулями ємністю 98 кВт-год кожен. Загальна місткість становить 392 кВт-год, з яких доступно 314 кВт-год. За підрахунками виробника, цього достатньо для пробігу до 300 кілометрів без підзарядки. Єдиний електромотор, встановлений ззаду, працює у двох режимах потужності: 415 к.с. у безперервному режимі та до 523 к.с. у піковому. Крутний момент вражає ще більше — 1370 Нм у звичайному режимі та 2470 Нм на піку. Для кращої ефективності використовується триступенева автоматизована трансмісія

Версія 4×2 з масою 19 тонн має меншу батарею і скромніший електромотор, однак зберігає ту саму коробку передач і однакові показники крутного моменту. Потужність у стандартному режимі становить 315 к.с. з можливістю короткочасного підвищення до 389 к.с. Три батарейні модулі забезпечують сумарну місткість 294 кВт-год, з яких доступно 235 кВт-год. Запас ходу в такій конфігурації сягає близько 250 кілометрів. Для міських та регіональних перевезень, зокрема збору сміття або доставки товарів із логістичного хабу до магазинів, цього більш ніж достатньо
Батареї для F-Line E постачає німецька компанія ZF
Обидві версії підтримують швидку зарядку через порт CCS2. Максимальна потужність становить 285 кВт у довгій версії та 213 кВт у короткій. Поповнення від 20 до 80% заряду займає менше ніж 50 хвилин, що робить зупинки на підзарядку досить зручними для щоденної експлуатації

Обидві модифікації отримали пневмопідвіску на задній осі та електричний повітряний компресор
Доступні додаткові опції, включно з керуванням задніми колесами для 6×2, електричним відбором потужності e-PTO і комплектом обладнання для буксирування причепів масою до десяти тонн
Новий F-Line E демонструє, як стрімко трансформується комерційний транспорт і наскільки практичною стала електрифікація великих вантажівок
Читати далі
Схожі записиНовий Aspark Owl Roadster, створений на основі купе Owl, відкриває для водія спектр емоцій, які ще донедавна здавалися недосяжними навіть у світі найрадикальніших електрогіперкарів. Чотири електромотори та відсутність даху перетворюють його не на черговий дорогий суперкар, а на справжній експеримент із технологічних можливостей, поданий у формі дорожнього витвору мистецтва. Початкова ціна сягає позначки у $3,5 […]
28 Листопада 2025
Американські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три […]
28 Листопада 2025
Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі