Ford представив свій перший повністю електричний тягач — F-Line E — photo 63941

Ford представив свій перший повністю електричний тягач — F-Line E

26.11.2025
2 хвилини на прочитання

Прем’єра відбулася на виставці Solutrans у Франції, а вже наступного року модель з’явиться на дорогах Європи та інших регіонів світу. Новинка стала важливим кроком для Ford Trucks і водночас символом того, як швидко змінюється транспорт у сегменті комерційної логістики

Розробкою F-Line E займалася турецька компанія Ford Otosan, спільне підприємство Ford Motor і Koç Holding 

Їхній досвід у виробництві вантажівок налічує понад сорок років, тому перехід на електротягачі виглядає логічним продовженням розвитку бренду. F-Line E отримав безкапотну модифікацію та два варіанти конфігурації — 4×2 і 6×2

Ford представив свій перший повністю електричний тягач — F-Line E — photo 2

Старша модифікація з колісною формулою 6×2 важить 26 тонн і комплектується чотирма батарейними модулями ємністю 98 кВт-год кожен. Загальна місткість становить 392 кВт-год, з яких доступно 314 кВт-год. За підрахунками виробника, цього достатньо для пробігу до 300 кілометрів без підзарядки. Єдиний електромотор, встановлений ззаду, працює у двох режимах потужності: 415 к.с. у безперервному режимі та до 523 к.с. у піковому. Крутний момент вражає ще більше — 1370 Нм у звичайному режимі та 2470 Нм на піку. Для кращої ефективності використовується триступенева автоматизована трансмісія

Ford представив свій перший повністю електричний тягач — F-Line E — photo 3

Версія 4×2 з масою 19 тонн має меншу батарею і скромніший електромотор, однак зберігає ту саму коробку передач і однакові показники крутного моменту. Потужність у стандартному режимі становить 315 к.с. з можливістю короткочасного підвищення до 389 к.с. Три батарейні модулі забезпечують сумарну місткість 294 кВт-год, з яких доступно 235 кВт-год. Запас ходу в такій конфігурації сягає близько 250 кілометрів. Для міських та регіональних перевезень, зокрема збору сміття або доставки товарів із логістичного хабу до магазинів, цього більш ніж достатньо

Батареї для F-Line E постачає німецька компанія ZF 

Обидві версії підтримують швидку зарядку через порт CCS2. Максимальна потужність становить 285 кВт у довгій версії та 213 кВт у короткій. Поповнення від 20 до 80% заряду займає менше ніж 50 хвилин, що робить зупинки на підзарядку досить зручними для щоденної експлуатації

Ford представив свій перший повністю електричний тягач — F-Line E — photo 4

Обидві модифікації отримали пневмопідвіску на задній осі та електричний повітряний компресор 

Доступні додаткові опції, включно з керуванням задніми колесами для 6×2, електричним відбором потужності e-PTO і комплектом обладнання для буксирування причепів масою до десяти тонн

Новий F-Line E демонструє, як стрімко трансформується комерційний транспорт і наскільки практичною стала електрифікація великих вантажівок

Читати далі

Схожі записи
Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію

Новий Aspark Owl Roadster, створений на основі купе Owl, відкриває для водія спектр емоцій, які ще донедавна здавалися недосяжними навіть у світі найрадикальніших електрогіперкарів. Чотири електромотори та відсутність даху перетворюють його не на черговий дорогий суперкар, а на справжній експеримент із технологічних можливостей, поданий у формі дорожнього витвору мистецтва. Початкова ціна сягає позначки у $3,5 […]

28 Листопада 2025
Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію — photo 64158
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити!

Американські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три […]

28 Листопада 2025
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити! — photo 64130
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою  Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]

27 Листопада 2025
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121
Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію

Новий Aspark Owl Roadster, створений на основі купе Owl, відкриває для водія спектр емоцій, які ще донедавна здавалися недосяжними навіть у світі найрадикальніших електрогіперкарів. Чотири електромотори та відсутність даху перетворюють його не на черговий дорогий суперкар, а на справжній експеримент із технологічних можливостей, поданий у формі дорожнього витвору мистецтва. Початкова ціна сягає позначки у $3,5 […]

28 Листопада 2025
Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію — photo 64158
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити!

Американські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три […]

28 Листопада 2025
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити! — photo 64130
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою  Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]

27 Листопада 2025
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK