Ford відкликає F-150 Lightning через дефект рульового управління
Компанія Ford відкликає майже 12 тисяч електричних пікапів F-150 Lightning у США, посилаючись на дефект безпеки передніх верхніх важелів управління. Чому це важливо? Тому що цей дефект може призвести до того, що водій може повністю втратити контроль над електромобілем
Відкликання стосується моделей Ford F-150 Lightning, виготовлених з 5 листопада 2023 року по 13 лютого 2024 року
Це серйозна проблема безпеки, яка вже була пов’язана принаймні з одним тривожним інцидентом. У тому випадку F-150 Lightning несподівано врізався в дорожнє огородження на швидкості 96 км/год. Зараз компанія Ford вживає заходів для того, щоб ніхто більше не зіткнувся з подібною небезпечною ситуацією
F-150 Lightning був одним з перших електричних пікапів, що з’явилися на ринку, але за останні кілька років для нього було випущено кілька відкликань, які стосувалися проблем, пов’язаних з акумуляторною батареєю, системою обігріву салону і навіть потенційної загрози займання. Останнє відкликання стосується 11 922 моделей, виготовлених з 5 листопада 2023 року по 13 лютого 2024 року
Ford повідомляє, що деякі електромобілі можуть мати неправильно затягнуту гайку на шарнірі важеля управління
У повідомленні Ford про відкликання зазначається, що деякі моделі F-150 Lightning можуть мати неправильно затягнуту гайку на кульовому шарнірі, який кріпить передній верхній важіль управління до кулака в зборі. Ослаблення гайки може призвести до того, що верхній важіль відокремиться від кулака. Якщо це станеться, водії можуть «відчути часткову втрату керованості». Зрозуміло, що це не дуже добре і збільшує ризик аварії
Гайка, про яку йде мова, могла бути затягнута неправильно через розбіжності у вирівнюванні або орієнтації між кріпильним інструментом та кріпленням. Згідно з повідомленням про відкликання, власники вантажівок з ослабленою або відсутньою гайкою кульової опори можуть помітити незвичну вібрацію автомобіля або почути клацання чи брязкіт під час руху
Власники отримають повідомлення про відкликання, починаючи з 3 лютого, і їм буде запропоновано звернутися до дилера
Компанія Ford знає про два звіти та одну гарантійну претензію, пов’язану з цією проблемою. Проблема виявилася 12 вересня, коли F-150 Lightning несподівано наїхав на бічну огорожу шосе. Хоча вантажівка проїхала лише 1028 км, перевірка у дилера Ford показала відсутність гайки верхнього важеля управління, а шарнір відокремився від кулака, що і призвело до аварії
Власників попередять про відкликання з 3 лютого 2025 року. Дилери перевірять гайки на постраждалих автомобілях і проведуть тест на крутний момент. Якщо гайка не витримає випробування, її буде замінено разом з кулаком у зборі. Наразі, якщо Ви є власником однієї з цих вантажівок і чуєте незвичні звуки або помічаєте, що з керованістю Вашого автомобіля щось не так, не чекайте, негайно зверніться до дилера для перевірки