Старі дизельні вантажівки ще не віджили свого, але час рухатися в ногу з новими екологічними вимогами. Саме на цьому ґрунті з’явилася ідея французького стартапу Neo Trucks: не створювати нову електровантажівку з нуля, а переосмислити вже існуючі моделі. Компанія бере старі тягачі Renault, яким час іти на відпочинок, і дарує їм друге життя — на електричній тязі
Замість утилізації — апгрейд
Ідея Neo Trucks доволі проста, але геніальна: старі вантажівки T-серії після завершення лізингу повертаються виробнику Renault Trucks. Там з них виймають двигуни внутрішнього згоряння разом із трансмісією та передають «голі» шасі Neo Trucks. А вже ця компанія монтує на місце старої силової установки нову — повністю електричну
Вантажівки отримують електродвигун потужністю 174 к.с. (130 кВт), який обертає задні колеса. Але найважливіше тут не кінські сили, а крутний момент — тобто сила, з якою мотор тягне з місця. Саме завдяки цьому електрифіковані тягачі чудово працюють на коротких відстанях і при низьких швидкостях
Призначення: логістичні хаби, порти, внутрішні території
Neo Trucks не ставить за мету повернути старі машини на магістралі. Їхнє нове покликання — логістичні центри, вантажні двори, порти, промислові зони. Тобто території, де не потрібно реєструвати автомобіль чи отримувати водійське посвідчення категорії «СЕ». Тягачі не мають номерних знаків і можуть працювати без дорожньої бюрократії
Максимальна швидкість таких машин — 25 км/год. Цього цілком достатньо для маневрування між складами чи доками
Один із ключових елементів успіху Neo Trucks — модульна акумуляторна система
Її можна масштабувати від 60 до 120 кВт-год залежно від потреб клієнта. Кожен модуль має 12 кВт-год, і чим більше таких модулів — тим більше запас ходу. Такий підхід дає змогу гнучко налаштовувати тягачі під конкретні завдання
Заряджати машини можна не лише на швидкісній зарядній станції потужністю до 80 кВт постійного струму, але й від звичайної електромережі — завдяки вбудованому зарядному пристрою (до 22 кВт змінного струму)
Neo Trucks продумав і зручність для водія
Наприклад, у деяких кабінах вирізають додатковий прохід позаду, аби не доводилось кожного разу відкривати двері. Також п’яте колесо (той самий механізм, який зчіплює тягач з напівпричепом) може підніматися на висоту до 80 см — це дозволяє зачепити причіп без необхідності вручну крутити важке домкратне колесо
Ідея Neo Trucks — вузькоспеціалізована, але вкрай перспективна для індустрій, які не готові до повної заміни парку, але хочуть скоротити викиди, витрати на паливо та шумове забруднення
Читати далі
Схожі записиЩе зовсім недавно Model S і Model X були символами прогресу та амбіцій електромобільної революції. Але сьогодні ці дві моделі Tesla, які свого часу задавали тон у світі електрокарів, зникають із європейського ринку. Компанія Ілона Маска без зайвого шуму припинила прийом індивідуальних замовлень у ЄС, розпродаючи лише залишки зі складів. Навіть демо-автомобілі, які приваблювали погляди […]
2 Серпня 2025Після років стриманої позиції щодо електромобілів, Toyota нарешті вирішила зробити серйозний крок у напрямку електрифікації. І хоча компанія досі не поспішає ставити все на батарейні рішення, ініціатива локалізувати виробництво електромобілів у Європі — сигнал про те, що зміни неминучі Виробництво електромобілів — з 2028 року в Чехії За даними Nikkei Asia, Toyota готується розпочати виробництво […]
2 Серпня 2025Skoda показала перші образи Vision O — концепту майбутньої електричної Octavia. Вперше за десятиліття бестселер чехів змінює платформу, стиль і саму ідеологію. Але залишає головне — простір, функціональність і доступність Компанія Skoda впевнено рухається в еру електрифікації Після успіху кросоверів Enyaq та Elroq, а також анонсу компактнішого Epiq, чехи звертають увагу на свій головний козир […]
1 Серпня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі