Французький стартап перетворює старі дизельні вантажівки на електричні тягачі — photo 50625

Французький стартап перетворює старі дизельні вантажівки на електричні тягачі

30.07.2025
2 хвилини на прочитання

Старі дизельні вантажівки ще не віджили свого, але час рухатися в ногу з новими екологічними вимогами. Саме на цьому ґрунті з’явилася ідея французького стартапу Neo Trucks: не створювати нову електровантажівку з нуля, а переосмислити вже існуючі моделі. Компанія бере старі тягачі Renault, яким час іти на відпочинок, і дарує їм друге життя — на електричній тязі

Замість утилізації — апгрейд

Ідея Neo Trucks доволі проста, але геніальна: старі вантажівки T-серії після завершення лізингу повертаються виробнику Renault Trucks. Там з них виймають двигуни внутрішнього згоряння разом із трансмісією та передають «голі» шасі Neo Trucks. А вже ця компанія монтує на місце старої силової установки нову — повністю електричну

Вантажівки отримують електродвигун потужністю 174 к.с. (130 кВт), який обертає задні колеса. Але найважливіше тут не кінські сили, а крутний момент — тобто сила, з якою мотор тягне з місця. Саме завдяки цьому електрифіковані тягачі чудово працюють на коротких відстанях і при низьких швидкостях

Призначення: логістичні хаби, порти, внутрішні території

Neo Trucks не ставить за мету повернути старі машини на магістралі. Їхнє нове покликання — логістичні центри, вантажні двори, порти, промислові зони. Тобто території, де не потрібно реєструвати автомобіль чи отримувати водійське посвідчення категорії «СЕ». Тягачі не мають номерних знаків і можуть працювати без дорожньої бюрократії

Максимальна швидкість таких машин — 25 км/год. Цього цілком достатньо для маневрування між складами чи доками

Французький стартап перетворює старі дизельні вантажівки на електричні тягачі — photo 2

Один із ключових елементів успіху Neo Trucks — модульна акумуляторна система 

Її можна масштабувати від 60 до 120 кВт-год залежно від потреб клієнта. Кожен модуль має 12 кВт-год, і чим більше таких модулів — тим більше запас ходу. Такий підхід дає змогу гнучко налаштовувати тягачі під конкретні завдання

Заряджати машини можна не лише на швидкісній зарядній станції потужністю до 80 кВт постійного струму, але й від звичайної електромережі — завдяки вбудованому зарядному пристрою (до 22 кВт змінного струму)

Французький стартап перетворює старі дизельні вантажівки на електричні тягачі — photo 3

Neo Trucks продумав і зручність для водія 

Наприклад, у деяких кабінах вирізають додатковий прохід позаду, аби не доводилось кожного разу відкривати двері. Також п’яте колесо (той самий механізм, який зчіплює тягач з напівпричепом) може підніматися на висоту до 80 см — це дозволяє зачепити причіп без необхідності вручну крутити важке домкратне колесо

Ідея Neo Trucks — вузькоспеціалізована, але вкрай перспективна для індустрій, які не готові до повної заміни парку, але хочуть скоротити викиди, витрати на паливо та шумове забруднення

Читати далі

Схожі записи
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор

Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]

2 Жовтня 2025
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор — photo 58043
Dodge відмовляється від найпотужнішого Charger Daytona ще до його виходу

Плани Dodge створити справжній електричний суперкар під назвою Charger Daytona SRT Banshee зазнали краху ще до того, як автомобіль офіційно з’явився на дорогах. Джерела серед постачальників підтверджують, що 800-вольтова модифікація Banshee фактично скасована. У концерні Stellantis, який володіє брендом Dodge, все відвертіше демонструють відхід від стратегії повної електрифікації, повертаючи у модельний ряд потужні бензинові двигуни […]

2 Жовтня 2025
Dodge відмовляється від найпотужнішого Charger Daytona ще до його виходу — photo 58012
Polestar представила оновлений електричний кросовер Polestar 3

Компанія одразу підкреслила, що зміни настільки масштабні, що фактично мова йде про новий автомобіль  Головне оновлення стосується переходу з архітектури 400 В на сучасну 800-вольтову платформу. Завдяки цьому кросовер тепер підтримує надшвидку зарядку постійним струмом потужністю 350 кВт. Відновлення енергії від 10 до 80% займає лише 22 хвилини, що на чверть швидше, ніж раніше. Такий […]

2 Жовтня 2025
Polestar представила оновлений електричний кросовер Polestar 3 — photo 58028
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор

Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]

2 Жовтня 2025
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор — photo 58043
Dodge відмовляється від найпотужнішого Charger Daytona ще до його виходу

Плани Dodge створити справжній електричний суперкар під назвою Charger Daytona SRT Banshee зазнали краху ще до того, як автомобіль офіційно з’явився на дорогах. Джерела серед постачальників підтверджують, що 800-вольтова модифікація Banshee фактично скасована. У концерні Stellantis, який володіє брендом Dodge, все відвертіше демонструють відхід від стратегії повної електрифікації, повертаючи у модельний ряд потужні бензинові двигуни […]

2 Жовтня 2025
Dodge відмовляється від найпотужнішого Charger Daytona ще до його виходу — photo 58012
Polestar представила оновлений електричний кросовер Polestar 3

Компанія одразу підкреслила, що зміни настільки масштабні, що фактично мова йде про новий автомобіль  Головне оновлення стосується переходу з архітектури 400 В на сучасну 800-вольтову платформу. Завдяки цьому кросовер тепер підтримує надшвидку зарядку постійним струмом потужністю 350 кВт. Відновлення енергії від 10 до 80% займає лише 22 хвилини, що на чверть швидше, ніж раніше. Такий […]

2 Жовтня 2025
Polestar представила оновлений електричний кросовер Polestar 3 — photo 58028
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK