Це не помилка: новий A7 — не витвір Samsung, а великий седан із Китаю, який може подолати понад 2000 км на одному заряді та баку пального. Ім’я Galaxy A7 одразу викликає асоціації з відомими смартфонами, але цього разу мова йде про щось значно масштабніше — як у прямому, так і в технічному сенсі. Представлений під брендом Geely Galaxy, цей автомобіль орієнтований на поціновувачів інноваційних гібридів і електрокарів, і є яскравим прикладом амбіцій китайського автопрому
На тлі повального захоплення кросоверами, Geely Galaxy A7 виділяється — це класичний седан розмірами з Toyota Camry, що виглядає достатньо преміально, аби змагатися з Audi A7
До речі, в Китаї Audi продає дві версії A7 — Sportback і седан A7L, тож Galaxy A7 виглядає як цілком конкурентоспроможний гравець у цьому сегменті. Тим паче, що Geely знає толк у преміумі — компанія володіє такими брендами, як Volvo, Lotus, Polestar, Zeekr і Lynk & Co
Найгучніше в Galaxy A7 — це його вражаючий запас ходу: більше ніж 2100 км, згідно з китайським тестовим циклом CLTC. Секрет — у поміркованому 1,5-літровому атмосферному бензиновому двигуні в парі з електромотором. Geely заявляє, що середня витрата пального — лише 2 л/100 км
Автомобіль отримає кілька варіантів акумуляторів на основі LFP-технології, які постачатимуть такі гіганти, як CATL і CALB. Найємніша батарея — 18,99 кВт-год — дозволить проїхати до 120 км у суто електричному режимі за стандартом CLTC
Geely Galaxy A7 має довжину 4918 мм, ширину 1905 мм, висоту 1495 мм і колісну базу 2845 мм. Маса — до 1735 кг, залежно від комплектації. На вибір — колеса розміром від 17 до 19 дюймів. Дизайн повністю в трендах 2025 року: світлодіодні лінії спереду й ззаду, мінімалізм у салоні, великий центральний екран, майже без фізичних кнопок — усе керується дотиком
За попередніми даними з Китаю, базова версія Galaxy A7 коштуватиме близько 100 000 юанів, а топова — до 130 000 юанів, що еквівалентно $14 000–18 000
Для порівняння — це ціна компактного міського хетчбека в Європі. Такий рівень оптимізації витрат і масштабів виробництва ще раз доводить: Китай упевнено диктує правила гри в новій епосі доступної електрифікації
Під орудою її засновника Лі Шуфу, Geely володіє не лише Volvo, Polestar, Lotus і Lynk & Co, а й частками в Smart, Proton, Aston Martin та Mercedes-Benz
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі