Geely йде слідом за Ford Transit з електричним фургоном Farizon SV
Ford Transit був одним з найпопулярніших фургонів протягом багатьох десятиліть, але в епоху електрифікації дочірня компанія Geely хоче отримати свій шматок пирога. Farizon Auto показав свій новий електричний фургон, відомий як SV. Хоча Lamborghini може бути не надто задоволений такою назвою, його продажі вже заплановані на першу половину 2025 року
Електричний фургон SV від Farizon Auto має кинути виклик домінуванню Ford Transit в автопарках
Farizon вперше представляє SV у Великобританії і продаватиме його через Jameel Motors, місцевого дистриб’ютора Geely. Він був розроблений для задоволення потреб європейських автопарків і, за словами компанії, пройшов понад мільйон миль випробувань, щоб краще підготуватися до виходу на ринок. Про ціну поки що не повідомляється, тому продаж вантажних авто в Україні цієї марки поки не на часі
В основі електричного фургона лежить модульна архітектура, яка включає в себе технологію «cell-to-pack», яка збільшує ємність батареї на 10%, покращує жорсткість кузова на 20% і зменшує масу на 4%. Покупці зможуть обирати між акумуляторними батареями ємністю 67 кВт-год та 83 кВт-год на старті продажів, а батарея ємністю 106 кВт-год з’явиться пізніше. Також будуть доступні три варіанти довжини та три варіанти висоти кузова, щоб замовники могли краще підібрати фургон для своїх потреб
Модульна архітектура збільшує ємність батареї, покращуючи продуктивність та зменшуючи масу
Farizon SV – перший фургон в своєму роді, який використовує електропривод з подвійним резервуванням для рульового управління та гальмівної системи. За словами компанії, це не тільки скорочує гальмівний шлях і покращує реакцію керма, але й допомагає збільшити вантажопідйомність і зменшити масу на 8%. Очікується, що вантажопідйомність складе від 1100 кг до 1300 кг, залежно від конфігурації. Ємність кузова також варіюватиметься від 6,9 до 13 кубічних метрів
Ціни на Farizon SV ще не оголошені, але продажі у Великій Британії розпочнуться в середині 2025 року
Зазирнувши всередину салону, можна побачити, що він досить простий, але цього й слід було очікувати від комерційного фургона. Головною особливістю є великий інформаційно-розважальний екран на панелі приладів, до якого приєднали цифрову панель приладів. SV також має центральне переднє сидіння