Geely Panda Mini EV Go Kart Edition виглядає як мікро-хот-хетч

14.04.2024
Geely Panda Mini EV Go Kart Edition виглядає як мікро-хот-хетч — photo 7764

Спеціальне видання крихітного китайського електромобіля відрізняється заднім крилом і рожевими наклейками

Компанія Geely представила в Китаї нову версію міського електромобіля Panda Mini EV, яка отримала обвіс у спортивному стилі та спеціальну ліврею. Незважаючи на агресивний дизайн, Panda Mini EV Go Kart Edition не має жодних модернізацій двигуна чи шасі у порівнянні зі стандартною моделлю

Основними акцентами нової спеціальної версії стало крило на даху та яскрава ліврея, що нагадує фільми франшизи “Форсаж”. Спереду оновлений бампер має більші повітрозабірники та яскраво виражений спліттер, а капот отримав набір крихітних плавників. Комплект 14-дюймових коліс захований під розширювачами крил і підтримується більш глибокими бічними спідницями, а на дверях з’явилися штучні бічні зябра. Спеціальна версія мікрокара доступна в білому, чорному або сірому кольорах, але завжди в поєднанні з рожевою графікою

Заводські аеродинамічні модифікації призвели до збільшення довжини до 3150 мм, що на 85 мм довше, ніж у стандартної моделі. Go Kart Edition також на 18 мм ширше за рахунок крил і на 85 мм вище, при цьому колісна база залишилася незмінною – 2 015 мм

Geely Panda Mini EV Go Kart Edition виглядає як мікро-хот-хетч — photo 2

На жаль, вся ця спортивність не перекладається на інтер’єр, який залишився повністю стандартним. Пластик лососевого кольору поєднується з білими вкрапленнями на оббивці сидінь, нагадуючи салон краси. Панель приладів зберегла 8-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи та подовжену 9,2-дюймову цифрову панель приладів

На жаль, Panda Mini EV Go Kart Edition не отримала додаткової потужності або навіть більш гострого налаштування шасі. Вона, як і раніше, приводиться в рух одним електродвигуном потужністю 40 к.с. і обертовим моментом 110 Нм, пропонуючи вибір між двома режимами водіння – звичайним і спортивним

Geely не оголосила детальні технічні характеристики цієї новинки, але стандартна Panda Mini EV має акумуляторну батарею ємністю 17,03 кВт-год, що забезпечує запас ходу до 200 км згідно з протоколами CLTC

Geely Panda Mini EV Go Kart Edition виглядає як мікро-хот-хетч — photo 3

Ціни будуть оголошені пізніше, хоча він буде зарезервований для китайських клієнтів. Навряд чи вона буде набагато дорожчою за існуючу модель, який коштує від 29 900 до 56 900 єн ($4134 – 7867). Окрім версії Go Kart, модельний ряд включає звичайну Panda Mini EV, кросовер Panda Knight, а також спеціальні версії Yellow Duck та Dragon

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK