Geely представила нову літій-залізо-фосфатну батарею для електромобілів, яка, за її словами, зможе проїхати 1 мільйон кілометрів і прослужить до 50 років. Вона також швидше заряджається, краще працює в холодних умовах і витримує серйозні пошкодження
Нова батарея, яку ще називають “коротке лезо” (short blade), має покращену діафрагму для підвищення щільності енергії та безпеки. У ній використовуються багатоелементні леговані електродні матеріали для значного зниження швидкості внутрішньої хімічної реакції, що, за твердженням компанії, є однією з головних причин, чому цей новий тип батареї має довший термін служби
Передові характеристики
Китайський автовиробник заявляє, що батарею можна заряджати 3500 разів – це еквівалентно 1 мільйону кілометрів пробігу. Причому, це не матиме особливого впливу на ємність батареї, принаймні, за словами виробника. Подовжений термін експлуатації не лише допоможе знизити залишкову вартість вживаних електромобілів, але й зменшить викиди вуглецю на понад 80 000 тонн на рік, стверджують у Geely. Елемент має ємність 192 Вт-год/кг і приблизно на 40% коротший, ніж традиційна батарея
Випробування, проведені з новими батареями показали, що короткі батареї заряджаються швидше. Якщо для заряджання з 10 до 80% довгій батареї знадобилося 26 хвилин, то новій короткій батареї знадобилося лише 17 хвилин і 4 секунди. Крім того, збереження ємності довгої батареї знизилося до 78,96% при температурі -30°C, тоді як коротка батарея зберегла 90,54% своєї ємності в тих же умовах
Батарея з найкращою безпекою?
Geely особливо пишається тим, наскільки безпечною є батарея. Якщо елемент пробитий, шар алюмінієвої фольги автоматично вплавляється в діафрагму батареї, створюючи ізоляційний шар, запобігаючи короткому замиканню і тепловому витоку. Під час тестування батарею прокололи вісьмома 5-міліметровими сталевими голками одночасно і залишили на 1 годину “без жодних негативних наслідків”. Geely також вистрілила в батарею кулею калібру 5,8 мм і жодного разу при цьому батарея не спалахнула
На цьому випробування не закінчилися. Нову батарею також занурювали в морську воду, кидали у вогонь, поміщали в екстремально холодне середовище, били збоку, розчавлювали 26 тоннами і шкребли. Geely стверджує, що їм вдалось створити найбільш безпечний батарейний елемент в індустрії
Коли нова батарея надійде в серійне виробництво?
Geely не повідомила, коли почне виробництво електромобілів з цими новими батареями
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі