Geely створила батарею з ресусорсом мільйон кілометрів і 50 років
Geely представила нову літій-залізо-фосфатну батарею для електромобілів, яка, за її словами, зможе проїхати 1 мільйон кілометрів і прослужить до 50 років. Вона також швидше заряджається, краще працює в холодних умовах і витримує серйозні пошкодження
Нова батарея, яку ще називають “коротке лезо” (short blade), має покращену діафрагму для підвищення щільності енергії та безпеки. У ній використовуються багатоелементні леговані електродні матеріали для значного зниження швидкості внутрішньої хімічної реакції, що, за твердженням компанії, є однією з головних причин, чому цей новий тип батареї має довший термін служби
Передові характеристики
Китайський автовиробник заявляє, що батарею можна заряджати 3500 разів – це еквівалентно 1 мільйону кілометрів пробігу. Причому, це не матиме особливого впливу на ємність батареї, принаймні, за словами виробника. Подовжений термін експлуатації не лише допоможе знизити залишкову вартість вживаних електромобілів, але й зменшить викиди вуглецю на понад 80 000 тонн на рік, стверджують у Geely. Елемент має ємність 192 Вт-год/кг і приблизно на 40% коротший, ніж традиційна батарея
Випробування, проведені з новими батареями показали, що короткі батареї заряджаються швидше. Якщо для заряджання з 10 до 80% довгій батареї знадобилося 26 хвилин, то новій короткій батареї знадобилося лише 17 хвилин і 4 секунди. Крім того, збереження ємності довгої батареї знизилося до 78,96% при температурі -30°C, тоді як коротка батарея зберегла 90,54% своєї ємності в тих же умовах
Батарея з найкращою безпекою?
Geely особливо пишається тим, наскільки безпечною є батарея. Якщо елемент пробитий, шар алюмінієвої фольги автоматично вплавляється в діафрагму батареї, створюючи ізоляційний шар, запобігаючи короткому замиканню і тепловому витоку. Під час тестування батарею прокололи вісьмома 5-міліметровими сталевими голками одночасно і залишили на 1 годину “без жодних негативних наслідків”. Geely також вистрілила в батарею кулею калібру 5,8 мм і жодного разу при цьому батарея не спалахнула
На цьому випробування не закінчилися. Нову батарею також занурювали в морську воду, кидали у вогонь, поміщали в екстремально холодне середовище, били збоку, розчавлювали 26 тоннами і шкребли. Geely стверджує, що їм вдалось створити найбільш безпечний батарейний елемент в індустрії
Коли нова батарея надійде в серійне виробництво?
Geely не повідомила, коли почне виробництво електромобілів з цими новими батареями