Гендиректор Ford вважає китайських автовиробників екзистенційною загрозою

17.09.2024
Гендиректор Ford вважає китайських автовиробників екзистенційною загрозою — photo 18458

Рішення Ford відкласти нові електромобілі багатьма сприймається як відступ. Але чи це не стратегічний перегрупування? І чи встигне Ford?

Новий підхід Ford до електромобілів: Відступ чи перегрупування?

Ford нещодавно оголосив про скасування трирядного електричного позашляховика, затримку електропікапа та зосередження на гібридах. Одні вважають це визнанням того, що “електромобілі не виправдовують сподівань”. Інші ж бачать у цьому спробу Ford виграти час, аби вивести на ринок дійсно конкурентоспроможні електромобілі

Зі слів генерального директора Ford Джима Фарлі, Китай стає “екзистенційною загрозою”. Під час своїх поїздок до Китаю він побачив швидкий розвиток місцевих автовиробників, які використовують штучний інтелект та дешеві ланцюги поставок для створення недорогих, але сучасних електрокарів, які активно виходять на міжнародні ринки

Гендиректор Ford вважає китайських автовиробників екзистенційною загрозою — photo 2

Чому Китай випереджає: уроки для Ford

У 2023 році Фарлі відвідав Китай та протестував електромобіль від Changan Automobile, який не вважався лідером ринку. Після тест-драйву він та головний фінансовий директор Ford Джон Лоулер були вражені рівнем прогресу: авто мало тихий хід, високоякісний інтер’єр та зручні технології. “Це зовсім не те, що було раніше,” — сказав Лоулер

Цей досвід показав, що Ford потрібно швидко адаптуватися. Попри те, що компанія запустила перший електричний пікап та кросовер Mustang Mach-E, її електромобілі все ще не приносять прибутку. Китайський ринок продовжує випереджати у технологіях і створює більш доступні електромобілі. При цьому Китай домінує у виробництві батарей, основного компоненту для електромобілів

Гендиректор Ford вважає китайських автовиробників екзистенційною загрозою — photo 3

Вихід за рамки: як Ford планує боротися з конкуренцією

Ford активно шукає способи зменшити витрати на виробництво електромобілів, адже наразі EV-підрозділ приносить великі збитки. Навіть з урядовим стимулюванням в США Китай залишається попереду. Фарлі визнає, що важливим завданням є досягнення “китайського стандарту” в електромобілях

Навіть захист американського ринку від китайських авто митами та регуляціями не може змінити ситуацію. Китайські виробники вже створюють виробництво в Мексиці, яке дозволить їм обходити обмеження та вийти на ринок США. У Ford лишається мало часу на адаптацію

Гонка з часом: чи встигне Ford?

Заключний виклик для Ford — скоротити витрати на створення нових електромобілів без втрати якості. Китай вже опанував цей підхід, і Ford намагається встигнути за ним. Як визнає сам Фарлі, китайські електромобілі є “невідкладною загрозою” для ринків Європи та Північної Америки. Чи встигне Ford адаптуватися – покаже лише час

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK