Рішення Ford відкласти нові електромобілі багатьма сприймається як відступ. Але чи це не стратегічний перегрупування? І чи встигне Ford?
Новий підхід Ford до електромобілів: Відступ чи перегрупування?
Ford нещодавно оголосив про скасування трирядного електричного позашляховика, затримку електропікапа та зосередження на гібридах. Одні вважають це визнанням того, що “електромобілі не виправдовують сподівань”. Інші ж бачать у цьому спробу Ford виграти час, аби вивести на ринок дійсно конкурентоспроможні електромобілі
Зі слів генерального директора Ford Джима Фарлі, Китай стає “екзистенційною загрозою”. Під час своїх поїздок до Китаю він побачив швидкий розвиток місцевих автовиробників, які використовують штучний інтелект та дешеві ланцюги поставок для створення недорогих, але сучасних електрокарів, які активно виходять на міжнародні ринки
Чому Китай випереджає: уроки для Ford
У 2023 році Фарлі відвідав Китай та протестував електромобіль від Changan Automobile, який не вважався лідером ринку. Після тест-драйву він та головний фінансовий директор Ford Джон Лоулер були вражені рівнем прогресу: авто мало тихий хід, високоякісний інтер’єр та зручні технології. “Це зовсім не те, що було раніше,” — сказав Лоулер
Цей досвід показав, що Ford потрібно швидко адаптуватися. Попри те, що компанія запустила перший електричний пікап та кросовер Mustang Mach-E, її електромобілі все ще не приносять прибутку. Китайський ринок продовжує випереджати у технологіях і створює більш доступні електромобілі. При цьому Китай домінує у виробництві батарей, основного компоненту для електромобілів
Вихід за рамки: як Ford планує боротися з конкуренцією
Ford активно шукає способи зменшити витрати на виробництво електромобілів, адже наразі EV-підрозділ приносить великі збитки. Навіть з урядовим стимулюванням в США Китай залишається попереду. Фарлі визнає, що важливим завданням є досягнення “китайського стандарту” в електромобілях
Навіть захист американського ринку від китайських авто митами та регуляціями не може змінити ситуацію. Китайські виробники вже створюють виробництво в Мексиці, яке дозволить їм обходити обмеження та вийти на ринок США. У Ford лишається мало часу на адаптацію
Гонка з часом: чи встигне Ford?
Заключний виклик для Ford — скоротити витрати на створення нових електромобілів без втрати якості. Китай вже опанував цей підхід, і Ford намагається встигнути за ним. Як визнає сам Фарлі, китайські електромобілі є “невідкладною загрозою” для ринків Європи та Північної Америки. Чи встигне Ford адаптуватися – покаже лише час
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі