Рішення Ford відкласти нові електромобілі багатьма сприймається як відступ. Але чи це не стратегічний перегрупування? І чи встигне Ford?
Новий підхід Ford до електромобілів: Відступ чи перегрупування?
Ford нещодавно оголосив про скасування трирядного електричного позашляховика, затримку електропікапа та зосередження на гібридах. Одні вважають це визнанням того, що “електромобілі не виправдовують сподівань”. Інші ж бачать у цьому спробу Ford виграти час, аби вивести на ринок дійсно конкурентоспроможні електромобілі
Зі слів генерального директора Ford Джима Фарлі, Китай стає “екзистенційною загрозою”. Під час своїх поїздок до Китаю він побачив швидкий розвиток місцевих автовиробників, які використовують штучний інтелект та дешеві ланцюги поставок для створення недорогих, але сучасних електрокарів, які активно виходять на міжнародні ринки
Чому Китай випереджає: уроки для Ford
У 2023 році Фарлі відвідав Китай та протестував електромобіль від Changan Automobile, який не вважався лідером ринку. Після тест-драйву він та головний фінансовий директор Ford Джон Лоулер були вражені рівнем прогресу: авто мало тихий хід, високоякісний інтер’єр та зручні технології. “Це зовсім не те, що було раніше,” — сказав Лоулер
Цей досвід показав, що Ford потрібно швидко адаптуватися. Попри те, що компанія запустила перший електричний пікап та кросовер Mustang Mach-E, її електромобілі все ще не приносять прибутку. Китайський ринок продовжує випереджати у технологіях і створює більш доступні електромобілі. При цьому Китай домінує у виробництві батарей, основного компоненту для електромобілів
Вихід за рамки: як Ford планує боротися з конкуренцією
Ford активно шукає способи зменшити витрати на виробництво електромобілів, адже наразі EV-підрозділ приносить великі збитки. Навіть з урядовим стимулюванням в США Китай залишається попереду. Фарлі визнає, що важливим завданням є досягнення “китайського стандарту” в електромобілях
Навіть захист американського ринку від китайських авто митами та регуляціями не може змінити ситуацію. Китайські виробники вже створюють виробництво в Мексиці, яке дозволить їм обходити обмеження та вийти на ринок США. У Ford лишається мало часу на адаптацію
Гонка з часом: чи встигне Ford?
Заключний виклик для Ford — скоротити витрати на створення нових електромобілів без втрати якості. Китай вже опанував цей підхід, і Ford намагається встигнути за ним. Як визнає сам Фарлі, китайські електромобілі є “невідкладною загрозою” для ринків Європи та Північної Америки. Чи встигне Ford адаптуватися – покаже лише час
Читати далі
Схожі записиАмериканський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025У найближчі роки автомобілі Chevrolet і Cadillac отримають потужні комп’ютери Nvidia та нову електронну архітектуру, яка змінить усе у світі автомобілів. Починаючи з 2028 року, General Motors оснастить свої моделі надсучасними центральними обчислювальними системами, які дозволять їм швидше оновлюватися, стабільніше працювати і з часом ставати дедалі автономнішими. Ідеться не лише про електромобілі — нова система […]
23 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі