Керівник Rivian RJ Скаріндж (RJ Scaringe) підписав новий контракт із винагородою, прив’язаною до результатів роботи компанії
Якщо він виконає всі поставлені умови, загальна сума компенсації може сягнути 4,6 мільярда доларів протягом десяти років. Угода нагадує історичний контракт Ілона Маска з Tesla, але масштаби Rivian набагато скромніші

Згідно з новими умовами, річна зарплата Скарінджа подвоюється до двох мільйонів доларів, а решта винагороди виплачуватиметься не грошима, а у вигляді опціонів на акції. Він зможе придбати до 36,5 мільйона акцій класу А за фіксованою ціною $15,22, але тільки якщо вартість акцій Rivian зросте до визначених рівнів — від $40 до $140 протягом наступного десятиліття
Сьогодні ціна однієї акції компанії коливається близько $15, тоді як після IPO у 2021 році вона досягала $129. Це означає, що шлях до бонусів буде непростим. Окрім підвищення вартості акцій, керівник має покращити фінансові показники, зокрема операційний прибуток і грошові потоки, повідомляє Reuters

На відміну від Ілона Маска, контракт Скарінджа не потребував схвалення акціонерів
Його затвердила рада директорів Rivian, яка хоче зберегти стабільність керівництва компанії й мотивувати його зосередитись на зростанні бренду та запуску нового електричного кросовера Rivian R2 — майбутнього конкурента Tesla Model Y
Попередній контракт, підписаний у 2021 році, передбачав бонуси лише у випадку, якщо акції Rivian піднімуться в межах $110–295, але після падіння ринку ці цілі стали недосяжними. Новий пакет виглядає реальніше, хоча й вимагає серйозного прориву у продажах і розвитку компанії

Наразі Rivian переживає не найкращі часи: компанія втратила право на американські податкові пільги для електромобілів і нещодавно скоротила близько 600 працівників у межах програми економії
Проте аналітики вважають, що новий контракт із CEO — це сигнал інвесторам про довгострокові амбіції Rivian залишитися серед провідних виробників електричних пікапів і SUV
Читати далі
Схожі записиДослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]
17 Листопада 2025
У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]
17 Листопада 2025
Mazda нарешті готується до повноцінного виходу на ринок електромобілів після невдалих експериментів зі своїм першим EV і кількох спроб адаптувати китайські моделі. Компанія працює над абсолютно новим електромобілем, створеним на власній платформі, яка розроблена саме під електричну архітектуру. Перший прототип уже помітили під час дорожніх випробувань неподалік інженерного центру Mazda в Ірвіні, Каліфорнія Перший електрокар […]
17 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі