Зміни неминучі. Комусь вони даються легше, а комусь важче, і для Dodge зміни були важкими. Минуло 19 місяців з моменту дебюту концепту Charger Daytona SRT EV Concept, який вказав шлях до електрифікованого майбутнього компанії. І тепер це майбутнє вже настало: Charger Daytona 2024 року – перший у світі електричний маслкар став серійним
Чи приймуть покупці миттєвий електричний крутний момент замість ревучого V8, ще належить з’ясувати. Але на дебютній презентації Charger Daytona генеральний директор Dodge Тім Куніскіс визнав, що перед компанією стоїть складний шлях. Після 18 років впевненої ходи з лінійкою двигунів Hemi він порівняв перехід Dodge на електромобілі з гонкою до стіни, яку компанія не може обійти
“Ми знали, що прямуємо до стіни”, – сказав він журналістам на заході, використовуючи драг-рейсинг як метафору для опису ситуації. “Тож ми дали повний газ і витягли парашут перед самим кінцем”
Це відсилка до серії автомобілів Dodge “Last Call Charger” та “Challenger”, кульмінацією якої став Challenger Demon 170 з гальмівним парашутом. Анонсований одночасно з концептом Daytona SRT Concept, план полягав у тому, щоб дати “братству” Dodge шанс прийняти електричне майбутнє, насолоджуючись останніми масл-карами з Hemi
– Клієнтам потрібен час, щоб пристосуватися, – сказав Куніскіс
До честі Dodge, його перший електромобіль не став нудним. У комплектації Scat Pack Charger Daytona він має розігнатися до 60 миль/год (96 км/год) за 3,3 секунди і подолати чверть милі за 11,5 секунди. Автовиробник заявляє, що має найшвидший і найпотужніший масл-кар у продажу зараз, за умови, що ваше визначення мускул-кара не вимагає наявності V-подібного двигуна V8
Судячи з перших відгуків у соціальних мережах, здається, що ніякого “часу на роздуми” не вистачить, щоб переконати деяких людей. Але, як ми бачили на прикладі BMW, критика в інтернеті не обов’язково призводить до поганих продажів. А для тих, хто не задоволений електричним Charger Daytona, наступного року з’явиться Dodge Charger Sixpack 2025 року з потужністю 550 кінських сил, знятих з шестициліндрового турбодвигуна Hurricane Отже, майбутнє Чарджера не повністю електричне. Але вперше за майже два десятиліття в ньому відсутній двигун V8. Для бренду, який процвітав завдяки двигунам Hemi, це досить ризиковано, чи не так?
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі