Зміни неминучі. Комусь вони даються легше, а комусь важче, і для Dodge зміни були важкими. Минуло 19 місяців з моменту дебюту концепту Charger Daytona SRT EV Concept, який вказав шлях до електрифікованого майбутнього компанії. І тепер це майбутнє вже настало: Charger Daytona 2024 року – перший у світі електричний маслкар став серійним
Чи приймуть покупці миттєвий електричний крутний момент замість ревучого V8, ще належить з’ясувати. Але на дебютній презентації Charger Daytona генеральний директор Dodge Тім Куніскіс визнав, що перед компанією стоїть складний шлях. Після 18 років впевненої ходи з лінійкою двигунів Hemi він порівняв перехід Dodge на електромобілі з гонкою до стіни, яку компанія не може обійти

“Ми знали, що прямуємо до стіни”, – сказав він журналістам на заході, використовуючи драг-рейсинг як метафору для опису ситуації. “Тож ми дали повний газ і витягли парашут перед самим кінцем”
Це відсилка до серії автомобілів Dodge “Last Call Charger” та “Challenger”, кульмінацією якої став Challenger Demon 170 з гальмівним парашутом. Анонсований одночасно з концептом Daytona SRT Concept, план полягав у тому, щоб дати “братству” Dodge шанс прийняти електричне майбутнє, насолоджуючись останніми масл-карами з Hemi

– Клієнтам потрібен час, щоб пристосуватися, – сказав Куніскіс
До честі Dodge, його перший електромобіль не став нудним. У комплектації Scat Pack Charger Daytona він має розігнатися до 60 миль/год (96 км/год) за 3,3 секунди і подолати чверть милі за 11,5 секунди. Автовиробник заявляє, що має найшвидший і найпотужніший масл-кар у продажу зараз, за умови, що ваше визначення мускул-кара не вимагає наявності V-подібного двигуна V8

Судячи з перших відгуків у соціальних мережах, здається, що ніякого “часу на роздуми” не вистачить, щоб переконати деяких людей. Але, як ми бачили на прикладі BMW, критика в інтернеті не обов’язково призводить до поганих продажів. А для тих, хто не задоволений електричним Charger Daytona, наступного року з’явиться Dodge Charger Sixpack 2025 року з потужністю 550 кінських сил, знятих з шестициліндрового турбодвигуна Hurricane Отже, майбутнє Чарджера не повністю електричне. Але вперше за майже два десятиліття в ньому відсутній двигун V8. Для бренду, який процвітав завдяки двигунам Hemi, це досить ризиковано, чи не так?
Читати далі
Схожі записиІталійська логістична компанія Fratelli Foppiani Trasporti стала одним із перших операторів, які запустили у роботу нові електровантажівки MAN eTGX, отримавши потужний тягач 4×2 та жорстку вантажівку 6×2-4 із вражаючими акумуляторами, готовими до повсякденних перевезень. Замовлення компанія зробила ще у 2023 році, тож тепер вона входить до числа перших клієнтів, які отримали серійні електричні вантажівки німецького […]
22 Жовтня 2025
Електричні моноцикли вже давно привертають увагу своєю футуристичною зовнішністю, але новинка від InMotion підняла цю категорію на абсолютно новий рівень. Модель InMotion P6 розганяється до неймовірних 150 км/год — швидкості, про яку раніше власники одноколісного транспорту могли лише мріяти. Такий результат перетворює моноцикл із розваги для ентузіастів на справжню машину для екстремальних відчуттів P6 живиться […]
22 Жовтня 2025
General Motors повідомила про значне зростання популярності своєї системи допомоги водієві Super Cruise. Кількість користувачів, які активно користуються функцією безконтактного керування, перевищила пів мільйона — майже вдвічі більше, ніж торік. Така динаміка стала одним із найважливіших досягнень компанії у сфері розвитку автономного водіння та створення нових джерел прибутку Система Super Cruise дозволяє рухатися без утримання […]
22 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі