Генеральний директор Dodge визнає, що перехід на EV дався важко

10.03.2024
Генеральний директор Dodge визнає, що перехід на EV дався важко — photo 5488

Зміни неминучі. Комусь вони даються легше, а комусь важче, і для Dodge зміни були важкими. Минуло 19 місяців з моменту дебюту концепту Charger Daytona SRT EV Concept, який вказав шлях до електрифікованого майбутнього компанії. І тепер це майбутнє вже настало: Charger Daytona 2024 року – перший у світі електричний маслкар став серійним

Чи приймуть покупці миттєвий електричний крутний момент замість ревучого V8, ще належить з’ясувати. Але на дебютній презентації Charger Daytona генеральний директор Dodge Тім Куніскіс визнав, що перед компанією стоїть складний шлях. Після 18 років впевненої ходи з лінійкою двигунів Hemi він порівняв перехід Dodge на електромобілі з гонкою до стіни, яку компанія не може обійти

Генеральний директор Dodge визнає, що перехід на EV дався важко — photo 2

“Ми знали, що прямуємо до стіни”, – сказав він журналістам на заході, використовуючи драг-рейсинг як метафору для опису ситуації. “Тож ми дали повний газ і витягли парашут перед самим кінцем”

Це відсилка до серії автомобілів Dodge “Last Call Charger” та “Challenger”, кульмінацією якої став Challenger Demon 170 з гальмівним парашутом. Анонсований одночасно з концептом Daytona SRT Concept, план полягав у тому, щоб дати “братству” Dodge шанс прийняти електричне майбутнє, насолоджуючись останніми масл-карами з Hemi

Генеральний директор Dodge визнає, що перехід на EV дався важко — photo 3

– Клієнтам потрібен час, щоб пристосуватися, – сказав Куніскіс

До честі Dodge, його перший електромобіль не став нудним. У комплектації Scat Pack Charger Daytona він має розігнатися до 60 миль/год (96 км/год) за 3,3 секунди і подолати чверть милі за 11,5 секунди. Автовиробник заявляє, що має найшвидший і найпотужніший масл-кар у продажу зараз, за умови, що ваше визначення мускул-кара не вимагає наявності V-подібного двигуна V8

Генеральний директор Dodge визнає, що перехід на EV дався важко — photo 4

Судячи з перших відгуків у соціальних мережах, здається, що ніякого “часу на роздуми” не вистачить, щоб переконати деяких людей. Але, як ми бачили на прикладі BMW, критика в інтернеті не обов’язково призводить до поганих продажів. А для тих, хто не задоволений електричним Charger Daytona, наступного року з’явиться Dodge Charger Sixpack 2025 року з потужністю 550 кінських сил, знятих з шестициліндрового турбодвигуна Hurricane Отже, майбутнє Чарджера не повністю електричне. Але вперше за майже два десятиліття в ньому відсутній двигун V8. Для бренду, який процвітав завдяки двигунам Hemi, це досить ризиковано, чи не так?

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK