GM та Hyundai об’єднають зусилля для створення електромобілів

14.09.2024
GM та Hyundai об’єднають зусилля для створення електромобілів — photo 18204

Hyundai та GM підписали Меморандум про взаєморозуміння з метою вивчення можливостей співпраці над майбутніми транспортними засобами, вдосконалення ланцюжка поставок та технологій чистої енергії – так звучить спільна офіційна заява двох автогігантів 

Угоду підписали виконавчий голова Hyundai Motor Group Ейсун Чун та голова і генеральний директор GM Мері Барра. Наступним кроком для обох сторін буде обговорення можливостей для співпраці

Hyundai та GM підписали незобов’язуючу угоду про співпрацю

Серед потенційних сфер співпраці між Hyundai та GM – майбутні пасажирські та комерційні транспортні засоби, а також силові агрегати внутрішнього згоряння, електричні та водневі двигуни. Обидві автомобільні групи також розглянуть можливість комбінованого постачання сировини для акумуляторів, сталі тощо, щоб отримати вигоду від економії на масштабах

GM та Hyundai об’єднають зусилля для створення електромобілів — photo 2

Згідно зі спільною заявою, Hyundai та GM мають на меті “підвищити ефективність” та “збільшити конкурентоспроможність”. Співпраця у ключових стратегічних сферах допоможе зменшити витрати на дослідження і розробку та скоротити час створення наступного покоління автомобілів. У разі успіху, це партнерство дозволить автовиробникам запропонувати своїм клієнтам ширший асортимент автомобілів раніше за конкурентів 

Автовиробники можуть ініціювати спільну розробку нових транспортних засобів, силових агрегатів і технологій

Мері Барра, голова правління та генеральний директор GM, заявила: “GM та Hyundai мають взаємодоповнюючі сильні сторони та талановиті команди. Наша мета – розкрити масштаб і творчий потенціал обох компаній, щоб швидше та ефективніше надавати клієнтам ще більш конкурентоспроможні автомобілі”

GM та Hyundai об’єднають зусилля для створення електромобілів — photo 3

Від імені корейської групи прокоментував Ейсун Чун, виконавчий голова Hyundai Motor Group: “Це партнерство дозволить Hyundai Motor і GM оцінити можливості для підвищення конкурентоспроможності на ключових ринках і сегментах транспортних засобів, а також підвищити ефективність витрат і забезпечити більш високу споживчу цінність завдяки нашому спільному досвіду та інноваційним технологіям”

Мета – скорочення витрат на дослідження і розробку, та загальне скорочення часу виводу новинок на ринок

Ця новина з’явилася через рік після того, як GM і Honda скасували угоду вартістю 5 мільярдів доларів про спільну розробку доступних електричних кросоверів. Можливо, GM знайшов відповідну альтернативу в особі Hyundai, з якою він вивчає ширший спектр можливостей для співпраці

Сьогодні більшість автовиробників є членами того чи іншого партнерства або альянсу, які мають схожі цілі щодо скорочення витрат та підвищення ефективності. На початку цього року Honda об’єднала зусилля з Nissan та Mitsubishi, а Toyota нещодавно уклала партнерство з Subaru та Mazda

Якщо додати до цього рівняння VW Group і портфель Stellantis, що складається з 14 брендів, то стає зрозуміло, що зараз не час бути самотнім вовком в автомобільній індустрії. Зрештою, китайські бренди вже почали своє вторгнення на світові ринки, що ускладнює ситуацію класичним автовиробникам

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK