General Motors, найбільший автовиробник США, впевнено зміцнює позиції на ринку електромобілів і батарей, обігнавши Tesla за обсягами виробництва акумуляторних елементів. За даними Bloomberg, потужності GM вже зараз дозволяють випускати більше батарейних осередків, ніж у Tesla, і це ще до повного запуску всіх заводів
Нове покоління батарей: ставка на масштаб та ефективність
Акумулятор – це для електромобілів те саме, що двигун внутрішнього згоряння для традиційних авто за складністю виробництва та вартістю. Але якщо раніше кожен новий двигун вимагав років розробки та мільярдних інвестицій, то сучасна батарейна архітектура може бути масштабована на всю лінійку моделей, що суттєво знижує витрати і пришвидшує вивід нових авто на ринок
Завод Ultium Cells у Теннессі, спільне підприємство GM та LG Energy Solution, виробляє понад 5000 батарейних осередків щогодини. Ще один об’єкт – у Лордстауні, штат Огайо – також належить цій співпраці й працює на повну потужність. Ці заводи вже забезпечують моделі Equinox EV та Cadillac Lyriq, які активно набирають популярність у США

Цінова конкуренція: Tesla – під прицілом
За словами Курта Келті, колишнього голови акумуляторного підрозділу Tesla, який зараз очолює напрям у GM, компанія вже у 2024 році знизила вартість батарей на $60 за кВт-год. У 2025 році заплановано ще одне зниження на $30, що потенційно дозволить досягти рівня $100 за кВт-год – цільового показника для забезпечення доступності електромобілів. Для порівняння: середня вартість батарей у Китаї наразі складає $94 за кВт-год
Проте поки що батарейні системи, наприклад для Chevrolet Blazer EV чи Equinox EV, коштують близько $13 000 – суттєво дорожче за двигун і трансмісію традиційного авто. Тому GM планує перехід на призматичні акумулятори, які займають менше місця, легші та забезпечують більший запас ходу. Для цього компанія будує новий завод спільно з Samsung SDI в Індіані, запуск якого очікується у 2027 році

Довгострокова стратегія: ставка на локалізацію та інновації
Незважаючи на затримку з запуском нового підприємства, General Motors вже настільки інвестувала в інфраструктуру електромобілів, що відкат назад майже неможливий. Компанія демонструє повну відданість електрифікації автопарку, навіть з урахуванням можливих політичних чи економічних ризиків
Завдяки активній локалізації виробництва, зниженню витрат і фокусу на технологічному прогресі, GM наближається до стратегічної мети – стати не лише найбільшим автовиробником, а й лідером у сфері акумуляторних технологій та електромобілів нового покоління
Читати далі
Схожі записиДоступний компактний електричний хетчбек, створений і зібраний у Європі — це саме те, що треба у боротьб із жорсткою конкуренцією з боку китайських брендів Продажі Volkswagen ID. Polo в Європі стартують у квітні наступного року Початкова ціна становитиме 25 тисяч євро з урахуванням ПДВ. У своєму сегменті новинка одразу виходить на поле Renault 5, який […]
16 Грудня 2025
Компанія запустила автономні Model Y без пасажирів і без водія в салоні, який підстраховував автопілот. Для платних поїздок нагляд людини поки зберігається, однак сам факт виїзду повністю «порожніх» авто на міські вулиці став важливим етапом для бренду, який робить ставку на автономне водіння, штучний інтелект і робототехніку Відео з чорним Model Y, який спокійно рухається […]
16 Грудня 2025
Оновлення мало з’явитися вже цього року та принести інтерфейс і функції, знайомі за новими моделями бренду. Йдеться про машини з мультимедійною системою на базі Google, тобто з Android Automotive У компанії пояснюють затримку прагненням забезпечити стабільну роботу нового інтерфейсу на всіх сумісних авто, незалежно від ринку, року випуску чи версії «заліза». Тепер реліз перенесли на […]
16 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі