General Motors, найбільший автовиробник США, впевнено зміцнює позиції на ринку електромобілів і батарей, обігнавши Tesla за обсягами виробництва акумуляторних елементів. За даними Bloomberg, потужності GM вже зараз дозволяють випускати більше батарейних осередків, ніж у Tesla, і це ще до повного запуску всіх заводів
Нове покоління батарей: ставка на масштаб та ефективність
Акумулятор – це для електромобілів те саме, що двигун внутрішнього згоряння для традиційних авто за складністю виробництва та вартістю. Але якщо раніше кожен новий двигун вимагав років розробки та мільярдних інвестицій, то сучасна батарейна архітектура може бути масштабована на всю лінійку моделей, що суттєво знижує витрати і пришвидшує вивід нових авто на ринок
Завод Ultium Cells у Теннессі, спільне підприємство GM та LG Energy Solution, виробляє понад 5000 батарейних осередків щогодини. Ще один об’єкт – у Лордстауні, штат Огайо – також належить цій співпраці й працює на повну потужність. Ці заводи вже забезпечують моделі Equinox EV та Cadillac Lyriq, які активно набирають популярність у США

Цінова конкуренція: Tesla – під прицілом
За словами Курта Келті, колишнього голови акумуляторного підрозділу Tesla, який зараз очолює напрям у GM, компанія вже у 2024 році знизила вартість батарей на $60 за кВт-год. У 2025 році заплановано ще одне зниження на $30, що потенційно дозволить досягти рівня $100 за кВт-год – цільового показника для забезпечення доступності електромобілів. Для порівняння: середня вартість батарей у Китаї наразі складає $94 за кВт-год
Проте поки що батарейні системи, наприклад для Chevrolet Blazer EV чи Equinox EV, коштують близько $13 000 – суттєво дорожче за двигун і трансмісію традиційного авто. Тому GM планує перехід на призматичні акумулятори, які займають менше місця, легші та забезпечують більший запас ходу. Для цього компанія будує новий завод спільно з Samsung SDI в Індіані, запуск якого очікується у 2027 році

Довгострокова стратегія: ставка на локалізацію та інновації
Незважаючи на затримку з запуском нового підприємства, General Motors вже настільки інвестувала в інфраструктуру електромобілів, що відкат назад майже неможливий. Компанія демонструє повну відданість електрифікації автопарку, навіть з урахуванням можливих політичних чи економічних ризиків
Завдяки активній локалізації виробництва, зниженню витрат і фокусу на технологічному прогресі, GM наближається до стратегічної мети – стати не лише найбільшим автовиробником, а й лідером у сфері акумуляторних технологій та електромобілів нового покоління
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі