GM запатентувала новий електропривод з інновацією від Lucid

03.11.2024
GM запатентувала новий електропривод з інновацією від Lucid — photo 21795

Lucid Motors відома тим, що виробляє одні з найбільш енергоефективних електромобілів у світі. Їхній секрет — особлива структура електроприводу, яка зробила цю компанію лідером у галузі. Lucid застосувала концепцію диференціала, вбудованого в ротор, щоб значно зменшити розміри та масу приводу. У звичайному електродвигуні є зовнішній статор та внутрішній ротор, який обертається. Lucid створила порожнистий ротор у вигляді «бублика», всередині якого розмістила диференціал. Це рішення дозволило зменшити диференціал і забезпечити вищу ефективність електроприводу, що особливо важливо для покращення запасу ходу

GM іде слідами Lucid: новий патент на електропривод

Останнім часом General Motors (GM) подала патентну заявку на свій власний компактний електропривод, що використовує аналогічну концепцію — диференціал, інтегрований у ротор. Хоча у патенті GM явно не вказано цей технічний прийом, схема та опис натякають на таку ж конструкцію. В тексті патенту згадується, що диференціал розташований «вгору за потоком» від решти трансмісії, що вказує на його вбудоване розташування

GM запатентувала новий електропривод з інновацією від Lucid — photo 2

Особливості конструкції GM: відмінності від Lucid

Попри загальну схожість, привід GM має суттєві відмінності. По-перше, він не є коаксіальним: ротор, редуктор та виходи на осі розташовані на різних осях. Це дозволяє використовувати блокувальний диференціал, що є перевагою для спортивних або позашляхових електромобілів, де блокування диференціалу корисне. У Lucid диференціали не мають функції блокування, однак їхні двомоторні приводи забезпечують складне векторне розподілення моменту, що дозволяє точно контролювати тягу на колесах

GM запатентувала новий електропривод з інновацією від Lucid — photo 3

Потенційні перспективи та ефективність нового приводу GM

Згідно з патентом, архітектура приводу GM здатна забезпечити до 95% ефективності – це значне досягненням для електромобілів. Вища ефективність особливо важлива для досягнення конкурентного запасу ходу, що сьогодні є ключовим завданням для всіх автовиробників. Хоча патент поки що залишається лише на папері, можливість випуску такого приводу дозволить GM наблизитися до ефективності Lucid. Проте залишається відкритим питання: чи зможе асинхронний двигун з такою конструкцією стати реальністю на дорогах?

Новий патент GM демонструє, що прагнення автогіганта зробити свої електрокари більш ефективними стає пріоритетом навіть для таких неповоротких виробників електромобілів

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK