Інноваційна архітектура для майбутніх електромобілів
Компанія Gordon Murray Group (GMG) працює над створенням нового легкого шасі для електромобілів, яке буде на 25% легшим за сучасні аналоги. Проєкт, що отримав назву M-LightEn’ (Monocoque architecture – Lightweight and Low Energy), передбачає розробку платформи для серії нових автомобілів, перші результати якої очікуються протягом трьох років
Для реалізації цього задуму GMG об’єднала зусилля з кількома партнерами. Компанії Constellium та Brunel University of London відповідатимуть за виробництво високоміцних екструдованих профілів, виготовлених на 80% із переробленого алюмінію. Компанія Carbon ThreeSixty розробляє вуглецево-композитні компоненти з мінімальними виробничими відходами
Майбутнє платформи та впровадження у виробництво
Перші результати роботи над новою платформою очікуються наприкінці 2027 року. На початковому етапі GMG орієнтується на використання технології у малосерійному комерційному виробництві, після чого планує поступове масштабування до масового ринку. В межах проєкту проводитиметься дослідження, проектування, створення та валідація як цифрових, так і фізичних прототипів
Штучний інтелект буде використано для оптимізації конструкції, що сприятиме зменшенню маси та підвищенню ефективності. GMG прагне знизити вуглецевий слід життєвого циклу автомобіля щонайменше на 33%, а нова архітектура може виявитися на 50% менш вуглецево-інтенсивною у порівнянні з іншими платформами. Додаткове зниження маси має позитивно вплинути на продуктивність транспортних засобів
Ексклюзивні розробки та перспективи розвитку
Після випуску моделей T.33 та T.50 компанія GMG активно розширює діяльність. Нещодавно було оголошено про створення нового підрозділу Gordon Murray Special Vehicles, що спеціалізуватиметься на унікальних автомобілях та лімітованих серіях. Саме цей напрямок може стати головним бенефіціаром розробленої платформи
За словами GMG, новий підрозділ зосередиться на виробництві моделей, які не належать до поточної лінійки Gordon Murray Automotive. Якими саме будуть ці автомобілі – питання часу, однак нова архітектура може суттєво змінити підхід до створення легких і високоефективних електромобілів
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі