Інноваційна архітектура для майбутніх електромобілів
Компанія Gordon Murray Group (GMG) працює над створенням нового легкого шасі для електромобілів, яке буде на 25% легшим за сучасні аналоги. Проєкт, що отримав назву M-LightEn’ (Monocoque architecture – Lightweight and Low Energy), передбачає розробку платформи для серії нових автомобілів, перші результати якої очікуються протягом трьох років
Для реалізації цього задуму GMG об’єднала зусилля з кількома партнерами. Компанії Constellium та Brunel University of London відповідатимуть за виробництво високоміцних екструдованих профілів, виготовлених на 80% із переробленого алюмінію. Компанія Carbon ThreeSixty розробляє вуглецево-композитні компоненти з мінімальними виробничими відходами
Майбутнє платформи та впровадження у виробництво
Перші результати роботи над новою платформою очікуються наприкінці 2027 року. На початковому етапі GMG орієнтується на використання технології у малосерійному комерційному виробництві, після чого планує поступове масштабування до масового ринку. В межах проєкту проводитиметься дослідження, проектування, створення та валідація як цифрових, так і фізичних прототипів
Штучний інтелект буде використано для оптимізації конструкції, що сприятиме зменшенню маси та підвищенню ефективності. GMG прагне знизити вуглецевий слід життєвого циклу автомобіля щонайменше на 33%, а нова архітектура може виявитися на 50% менш вуглецево-інтенсивною у порівнянні з іншими платформами. Додаткове зниження маси має позитивно вплинути на продуктивність транспортних засобів
Ексклюзивні розробки та перспективи розвитку
Після випуску моделей T.33 та T.50 компанія GMG активно розширює діяльність. Нещодавно було оголошено про створення нового підрозділу Gordon Murray Special Vehicles, що спеціалізуватиметься на унікальних автомобілях та лімітованих серіях. Саме цей напрямок може стати головним бенефіціаром розробленої платформи
За словами GMG, новий підрозділ зосередиться на виробництві моделей, які не належать до поточної лінійки Gordon Murray Automotive. Якими саме будуть ці автомобілі – питання часу, однак нова архітектура може суттєво змінити підхід до створення легких і високоефективних електромобілів
Читати далі
Схожі записиMG Cyberster, перший у світі електричний родстер із м’яким дахом та дверима «крила метелика», вже в Україні та доступний для замовлення в офіційних дилерських центрах. Створений, щоб поєднувати емоції з інноваціями, Cyberster відкриває нову еру для бренду із британським корінням Силует Cyberster поєднує класичні риси спортивного родстера з футуристичною агресивністю. Подовжений капот, низька посадка, та […]
16 Жовтня 2025Mitsubishi готує сюрприз для відвідувачів Japan Mobility Show у Токіо — футуристичний електричний позашляховик, створений для життя на природі. У той час як компанія в Європі співпрацює з Renault, маючи декілька їхніх моделей під власним брендом, на домашньому ринку вона експериментує з досить сміливими концептами Новий концепт, який поки не має офіційної назви, поєднує позашляховий […]
16 Жовтня 2025Європейські краш-тести знову перевірили китайський автопром на міцність — і результат виявився невтішним Електромобіль Dongfeng Box EV, відомий також як Nammi Box, отримав лише три зірки у рейтингу безпеки Euro NCAP, тоді як його суперники — Renault 5 та BYD Dolphin — показали набагато вищі результати. Для європейських експертів це стало свідченням того, що деяким […]
16 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі