Інноваційна архітектура для майбутніх електромобілів
Компанія Gordon Murray Group (GMG) працює над створенням нового легкого шасі для електромобілів, яке буде на 25% легшим за сучасні аналоги. Проєкт, що отримав назву M-LightEn’ (Monocoque architecture – Lightweight and Low Energy), передбачає розробку платформи для серії нових автомобілів, перші результати якої очікуються протягом трьох років
Для реалізації цього задуму GMG об’єднала зусилля з кількома партнерами. Компанії Constellium та Brunel University of London відповідатимуть за виробництво високоміцних екструдованих профілів, виготовлених на 80% із переробленого алюмінію. Компанія Carbon ThreeSixty розробляє вуглецево-композитні компоненти з мінімальними виробничими відходами

Майбутнє платформи та впровадження у виробництво
Перші результати роботи над новою платформою очікуються наприкінці 2027 року. На початковому етапі GMG орієнтується на використання технології у малосерійному комерційному виробництві, після чого планує поступове масштабування до масового ринку. В межах проєкту проводитиметься дослідження, проектування, створення та валідація як цифрових, так і фізичних прототипів
Штучний інтелект буде використано для оптимізації конструкції, що сприятиме зменшенню маси та підвищенню ефективності. GMG прагне знизити вуглецевий слід життєвого циклу автомобіля щонайменше на 33%, а нова архітектура може виявитися на 50% менш вуглецево-інтенсивною у порівнянні з іншими платформами. Додаткове зниження маси має позитивно вплинути на продуктивність транспортних засобів

Ексклюзивні розробки та перспективи розвитку
Після випуску моделей T.33 та T.50 компанія GMG активно розширює діяльність. Нещодавно було оголошено про створення нового підрозділу Gordon Murray Special Vehicles, що спеціалізуватиметься на унікальних автомобілях та лімітованих серіях. Саме цей напрямок може стати головним бенефіціаром розробленої платформи
За словами GMG, новий підрозділ зосередиться на виробництві моделей, які не належать до поточної лінійки Gordon Murray Automotive. Якими саме будуть ці автомобілі – питання часу, однак нова архітектура може суттєво змінити підхід до створення легких і високоефективних електромобілів
Читати далі
Схожі записиУ німецькому місті Вольфсбург випробовують електромобіль Gen.Urban, який вже самостійно їздить звичайними міськими вулицями поруч з іншими учасниками руху. Машина не має керма і педалей, тому пасажири перебувають у салоні без можливості керувати авто традиційним способом Проєкт Gen.Urban створили для розуміння того, як люди почуваються під час поїздки в автономному транспорті Інженери Volkswagen аналізують поведінку […]
15 Грудня 2025
Європейський Союз готується відмовитися від плану повністю заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Про це наприкінці тижня заявив один із керівників Європарламенту. Офіційне рішення очікують до кінця року, і воно фактично ставить крапку в довгій і напруженій дискусії. Європа стояла перед вибором: або посилювати екологічні вимоги за прикладом Китаю, або […]
15 Грудня 2025
Завдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі