Справи китайського автовиробника Great Wall Motors в Європі виглядають не дуже добре: компанія закриває свою штаб-квартиру в Мюнхені, Німеччина та звільняє весь персонал, включаючи команду менеджерів. Моделі GWM продовжать продаватися на існуючих європейських ринках, але раніше запланована експансія в інші країни скасовується
Рішення про закриття європейської штаб-квартири було прийнято через погані продажі модельного ряду бренду на Старому континенті. У 2023 році Great Wall реалізував загалом 316 018 автомобілів на зовнішніх ринках, але лише 6 300 з них опинилися в Європі. Зазначимо, що нещодавно автовиробник відклав свою мету продати 1 мільйон автомобілів за межами Китаю з 2025 до 2030 року, посилаючись на складні ринкові умови

Як повідомляє німецьке видання Manager Magazin, офіс Great Wall у Мюнхені закриється наприкінці серпня, а всі 100 співробітників будуть звільнені. Це ж джерело припускає, що працівники та компанії-партнери вже були проінформовані про це. Незважаючи на погані новини, Great Wall опублікував заяву про свою відданість існуючим європейським ринкам, визнавши при цьому необхідність коригування свого бізнесу в умовах нестабільності ринку

У листопаді 2023 року Great Wall Motors оголосила про об’єднання брендів Ora і Wey в єдиний підрозділ GWM, відповідно перейменувавши свою продукцію. Тоді китайський автовиробник планував експансію в Іспанію, Італію, Португалію, Бельгію, Люксембург, Нідерланди, Австрію, Швейцарію, Данію, Ісландію та Болгарію протягом 2024 року, яку тепер скасовано

З іншого боку, GWM дотримуватиметься вже встановлених партнерських угод у Німеччині, Великобританії, Ірландії та Швеції. Закриття європейських офісів означає, що загальне управління тепер відбуватиметься безпосередньо зі штаб-квартири в китайському місті Баодін

Модельний ряд GWM наразі включає в себе Ora 03 (раніше відомий як Ora Funky Cat), а також кросовери Wey 03 і 05. Поки що невідомо, чи відбудеться європейський дебют седана GMW Ora 07 влітку 2024 року, як було анонсовано раніше
Читати далі
Схожі записиПісля серії більших моделей Smart підтвердила роботу над компактним міським електрокаром, який продовжує ідею легендарного ForTwo та орієнтується насамперед на європейські міста Сьогодні Smart належить Mercedes-Benz і китайській Geely на паритетних умовах Марка поступово змінила напрямок розвитку та почала випускати дедалі більші автомобілі, включно з седаном #6, який став найбільшим у її історії. Попри це, […]
17 Грудня 2025
Історичний завод Ford у Луїсвіллі готується до найбільшої трансформації за весь час існування Підприємство, яке працює вже 70 років, цього тижня зупиняє виробництво для масштабного переоснащення під нову електромобільну стратегію компанії. Саме тут Ford планує закласти основу для наступного етапу розвитку електротранспорту Електричний пікап Ford F-150 Lightning у нинішньому вигляді фактично зійшов зі сцени, однак […]
17 Грудня 2025
Програма отримала назву Lucid Recharged і орієнтована на покупців, які хочуть зекономити, але не готові відмовлятися від заводської перевірки та додаткових гарантій До програми потрапляють лише автомобілі з одним власником і пробігом менше ніж 62 тисячі миль (100 тисяч км). Кожен такий електромобіль проходить розширену перевірку за більш ніж 160 пунктами. За потреби проводиться механічне […]
17 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі