Справи китайського автовиробника Great Wall Motors в Європі виглядають не дуже добре: компанія закриває свою штаб-квартиру в Мюнхені, Німеччина та звільняє весь персонал, включаючи команду менеджерів. Моделі GWM продовжать продаватися на існуючих європейських ринках, але раніше запланована експансія в інші країни скасовується
Рішення про закриття європейської штаб-квартири було прийнято через погані продажі модельного ряду бренду на Старому континенті. У 2023 році Great Wall реалізував загалом 316 018 автомобілів на зовнішніх ринках, але лише 6 300 з них опинилися в Європі. Зазначимо, що нещодавно автовиробник відклав свою мету продати 1 мільйон автомобілів за межами Китаю з 2025 до 2030 року, посилаючись на складні ринкові умови
Як повідомляє німецьке видання Manager Magazin, офіс Great Wall у Мюнхені закриється наприкінці серпня, а всі 100 співробітників будуть звільнені. Це ж джерело припускає, що працівники та компанії-партнери вже були проінформовані про це. Незважаючи на погані новини, Great Wall опублікував заяву про свою відданість існуючим європейським ринкам, визнавши при цьому необхідність коригування свого бізнесу в умовах нестабільності ринку
У листопаді 2023 року Great Wall Motors оголосила про об’єднання брендів Ora і Wey в єдиний підрозділ GWM, відповідно перейменувавши свою продукцію. Тоді китайський автовиробник планував експансію в Іспанію, Італію, Португалію, Бельгію, Люксембург, Нідерланди, Австрію, Швейцарію, Данію, Ісландію та Болгарію протягом 2024 року, яку тепер скасовано
З іншого боку, GWM дотримуватиметься вже встановлених партнерських угод у Німеччині, Великобританії, Ірландії та Швеції. Закриття європейських офісів означає, що загальне управління тепер відбуватиметься безпосередньо зі штаб-квартири в китайському місті Баодін
Модельний ряд GWM наразі включає в себе Ora 03 (раніше відомий як Ora Funky Cat), а також кросовери Wey 03 і 05. Поки що невідомо, чи відбудеться європейський дебют седана GMW Ora 07 влітку 2024 року, як було анонсовано раніше
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі