Відродження класичних автомобілів стало справжнім трендом останніх років. Для багатьох колекціонерів і поціновувачів ретроавто цього вже замало — їм хочеться не лише зберегти історію, а й подарувати їй друге життя в сучасних умовах. Саме таку амбітну мету поставила перед собою британська компанія Halcyon, яка займається реставрацією легендарних моделей Rolls-Royce та Bentley ХХ століття
Компанія планує відновити 60 автомобілів, обравши найвідоміші й найвпізнаваніші моделі. Першою публіці представлять кабріолет Rolls-Royce Corniche, що отримав ім’я Highland Heather

Бездоганна реставрація
Робота над кожним авто починається з повного розбирання кузова та відновлення всіх деталей — від хрому й оббивки салону до найдрібніших елементів інтер’єру. Майстри Halcyon відтворюють початкову естетику Corniche з максимальною увагою до автентичності. На виході машина виглядає так, ніби щойно зійшла з конвеєра, а в деяких моментах навіть перевершує оригінал

Але головна інтрига ховається під капотом
Замість класичного V8, яким оснащували Rolls-Royce у 1960–1990-х роках, Corniche отримує повністю електричну силову установку. Для цього Halcyon спільно з Evice Technologies створила 800-вольтову батарею нового покоління
Ця система розвиває до 500 кінських сил і забезпечує запас ходу близько 400 км (250 миль). Тиха та плавна їзда, яка завжди була візитною карткою Rolls-Royce, у такій версії набуває нового змісту




Halcyon не просто електрифікує класику, а й робить її зручною для щоденного використання. Кожен електромобіль отримає:
- адаптивну підвіску, яка підлаштовується під дорогу;
- рекуперативне гальмування з можливістю вибору режимів;
- сучасні функції, включно з круїз-контролем, підігрівом і вентиляцією сидінь;
- індивідуальну аудіосистему;
- Apple CarPlay, захований за елегантним дисплеєм
При цьому компанія уникає надмірної «цифровізації»: замість сенсорних панелей залишилися класичні аналогові кнопки й перемикачі, які приємні на дотик і зручні у користуванні

Після публічного дебюту Halcyon розпочне 12-місячний процес складання кожного автомобіля. Перші поставки відбудуться наприкінці 2026 року
Вартість такої реставрації разом із базовим донорським авто становить близько 500 тисяч доларів. Попри високу ціну, усі 60 екземплярів уже зарезервовані заможними клієнтами
Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025
Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі