На Japan Mobility Show у Токіо Honda показала Super-One Prototype — передсерійну версію майбутнього електромобіля, який стане наступником культової Honda e. Його виробництво стартує вже наступного року. На японському, азійському та океанському ринках хетчбек продаватиметься як Super-One, а у Великій Британії — під назвою Super-N
Основою для моделі став оновлений N-One e: — один із найпопулярніших «кей-карів» у Японії
Але Super-One має зовсім інший характер. Він призначений для тих, хто сумує за відчуттям керування класичним спортивним автомобілем

Honda поки не розкриває технічних характеристик, але підтвердила наявність імітації семиступеневої трансмісії. Також у машині встановлено систему Active Sound Control, яка створює звучання «потужного» двигуна внутрішнього згоряння. У режимі Boost водій відчує навіть «віртуальні» перемикання передач і ревіння, схоже на справжній спортивний мотор
Щоб емоції були ще яскравішими, інтерфейс у салоні підлаштовується під динаміку руху — екрани, підсвічування та графіка працюють синхронно, створюючи атмосферу реального заїзду на треку

Super-One виглядає так, ніби його спеціально готували до Tokyo Auto Salon
У нього роздуті колісні арки, агресивні бампери та невелике антикрило позаду. Компактні розміри не заважають виглядати сміливо й енергійно — Honda зробила все, щоб електрокар мав власну харизму
Усередині — спортивні сидіння з комбінованим оздобленням у чорних, білих і сірих тонах. Перед водієм — мінімалістичний цифровий щиток приладів і великий мультимедійний екран, знайомий за іншими моделями марки. Усе створено так, щоб керування електрокаром викликало ті ж емоції, які колись дарували класичні «гарячі» хетчбеки

Виробництво Super-One стартує наступного року в Японії
Пізніше модель з’явиться у Великій Британії та на кількох ринках Азії. Голова британського підрозділу Honda Ребекка Адамсон підкреслила, що Super-N стане «чудовим входом у світ електрифікованої Honda» і продовжить традицію бренду створювати автомобілі, які приносять задоволення від керування
Компанія очікує, що вже з 2026 року покупці зможуть на власні очі переконатися, що електромобілі теж можуть бути драйвовими, веселими та емоційними
Читати далі
Схожі записиДослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]
17 Листопада 2025
У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]
17 Листопада 2025
Mazda нарешті готується до повноцінного виходу на ринок електромобілів після невдалих експериментів зі своїм першим EV і кількох спроб адаптувати китайські моделі. Компанія працює над абсолютно новим електромобілем, створеним на власній платформі, яка розроблена саме під електричну архітектуру. Перший прототип уже помітили під час дорожніх випробувань неподалік інженерного центру Mazda в Ірвіні, Каліфорнія Перший електрокар […]
17 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі