Honda хоче завоювати китайський ринок електромобілів з новим Ye P7
На західних ринках Honda відстала від конкурентів в перегонах за розробку та запуск популярних електромобілів. Однак в Китаї автовиробник виявився більш гнучким у реагуванні на мінливі ринкові тенденції. Ye P7 – це перший з трьох нових електромобілів, які Honda випускає на місцевому ринку, демонструючи стратегічний поштовх до відновлення своїх позицій на арені електромобілів
Ye P7 від Honda – це перший з трьох нових електромобілів, запланованих для китайського ринку
Кросовер, що отримав назву Ye P7, був вперше представлений у квітні разом з кросовером Ye S7 та концептом витонченного седану Ye GT Concept. Зараз перед нами зображення, які вперше демонструють Ye P7 у його серійному вигляді. Завдяки розкриттю інформації від Міністерства промисловості та інформаційних технологій Китаю, ми тепер маємо доступ до додаткових технічних специфікацій, які проливають світло на цю новинку від Honda
Honda планує виробляти Ye P7 у співпраці зі своїм місцевим партнером по спільному підприємству, компанією GAC. Кросовер має довжину 4750 мм, ширину 1930 мм і висоту 1625 мм, а також довгу колісну базу 2930 мм. Нова електрична модель важить 2305 кг і в стандартній комплектації оснащується 21-дюймовими колесами
Здвоєнні електродвигуни потужністю 479 к.с. розганяють Ye P7 до 100 км/год за 4,6 секунди
Акумуляторна батарея – літій-іонна, виробництва CATL. Хоча ми ще не знаємо ємність цієї батареї, відомо, що вона живить передній двигун потужністю 201 к.с. (150 кВт) і задній двигун потужністю 268 к.с. (200 кВт). Цього достатньо, щоб розігнати Ye P7 до 100 км/год за 4,6 секунди, що робить його значно швидшим за Civic Type R
Візуально Honda, схоже, надихнулася кросоверами вищого класу, такими як Ferrari Purosangue і Toyota Crown Sport, зі світлодіодними фарами у формі клешні омара і світловою панеллю. Капот досить яскраво виражений, з горбками з обох боків, які акуратно перетікають до основи А-подібних стійок
Дещо суворого вигляду кросоверу додають квадратні чорні глянцеві крила та кутасті спідниці. Однією з дивовижних особливостей, яка перекочувала з концептуальної моделі до серійного виробництва, є камери заднього виду на місці традиційних дзеркал заднього огляду. Дверні ручки, що розташовані врівень з кузовом, також є стандартними
Світлодіодні ліхтарі чудово поєднуються з фарами. Також є великий значок Honda і багато чорних глянцевих елементів
На цих фотографіях не видно інтер’єру Ye P7, але салон концепту виглядав досить близьким до серійного. Він включав масивний центральний сенсорний дисплей, на якому відображалися всі важливі налаштування, включаючи управління системою опалення, вентиляції та кондиціонування повітря. Він також мав єдину бездротову зарядну панель для телефону та цифрову панель приладів, розташовану у верхній частині приладової панелі
Очікується, що нова Honda Ye P7 вийде на ринок Китаю вже наприкінці цього року. Китайські авто в Україні ціни теж мають досить демократичні, сподіваємось, що й новинка від Honda незабаром з’явиться й на нашому ринку