У березні 2025 року витік документів розкрив перші деталі: мотоцикл початкового класу має максимальну швидкість 120 км/год і отримав назву WH8000D. Тоді стало зрозуміло, що Honda серйозно працює над електричним мотоциклом, але чи дійде він до виробництва, залишалося загадкою. Тепер офіційно Honda E-VO став серійним – це міська модель, готова кинути виклик традиційним мотоциклам

Honda E-VO пропонує два варіанти батареї: з ємністю 4,1 кВт-год або 6,2 кВт-год
Версія з більшим акумулятором забезпечує запас ходу до 170 км за стандартом WMTC. Заряджання займає лише 2,5 години від звичайної розетки або 90 хвилин від зарядки рівня L2, хоча швидка зарядка DC, як у Livewire від Harley-Davidson чи Vespa Elettrica, поки недоступна. Обидві версії оснащені електродвигуном із піковою потужністю 15,3 кВт (приблизно 20 к. с.), який видає максимальний крутний момент із нуля обертів, забезпечуючи динаміку, порівнянну з мотоциклами значно вищого класу

Cтильний «кафе-рейсер» із витонченим дизайном і сучасними технологіями вже доступний для покупки
Мотоцикл оснащений 7-дюймовим TFT-дисплеєм панелі приладів і додатковим 7-дюймовим екраном для навігації, музики, інформації про тиск у шинах і стан батареї. Версія з меншою батареєю має фронтальну відеокамеру, а топова модель має ще й задню камеру в стандартній комплектації. Дизайн у чорно-білій гамі підкреслює ретро-естетику кафе-рейсера, поєднану з футуристичними елементами. Ціни стартують від 29 999 юанів (приблизно $4500) за версію на 4,1 кВт-год і 36 999 юанів ($5100) за 6,2 кВт-год

Для поїздок містом E-VO пропонує саме те, що потрібно: легкість, економічність і нульові викиди
Вироблений на підприємстві Wuyang у Китаї, електричний Honda E-VO орієнтований на китайський ринок, тому на нашому ринку його важко буде побачити. В Україні електричні мотоцикли вже з’являються в містах, і новинка від Honda могла б знайти своїх шанувальників, особливо серед молодих райдерів, які шукають стиль і екологічність

Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі