Попри компактні розміри Honda N-One e: має функції, здатні вразити навіть досвідчених автолюбителів
Йдеться про можливість використовувати автомобіль як джерело електроенергії для живлення будинку або електроніки завдяки технології V2L (vehicle-to-load). Ця технологія дозволяє передавати енергію з батареї авто до зовнішніх пристроїв, що робить N-One e: практичним не лише у місті, а й під час аварійних ситуацій або подорожей на природу
Новинка належить до класу kei cars — це японські мікроавтомобілі, що мають обмеження за розмірами і потужністю
Довжина кузова Honda N-One e: не перевищує 3,4 метра, а єдиний електродвигун розвиває 63 к.с. (47 кВт), це максимально дозволений показник у цьому класі. Такий формат автомобілів особливо популярний в Японії завдяки податковим пільгам, економічності та зручності для вузьких міських вулиць
Honda поки не оприлюднила повні технічні характеристики, але очікується, що N-One e: отримає акумуляторну систему, подібну до тієї, яку встановлено в моделі N-Van e:, здатної подолати до 245 км на одному заряді. Заряджання відносно повільне — лише 50 кВт постійного струму — але через невеликий обсяг батареї вона поповнюється приблизно за 30 хвилин
Інтер’єр моделі хоч і виглядає простим, але він досить практичний
Панель приладів оснащена фізичними кнопками, зручним регулятором гучності мультимедійної системи й окремою кнопкою для активації режиму керування однією педаллю — зручного рішення для міської їзди. Смартфон можна розмістити на спеціальній полиці під сенсорним екраном, а задні сидіння складаються в пропорції 50:50 для максимально ефективного використання простору. Бездротової зарядки немає, але є USB-порт
Однією з найбільш інноваційних функцій є підтримка V2L, яка дозволяє використовувати акумулятор автомобіля як джерело живлення для ноутбуків, велосипедів, побутової техніки або навіть резервного електропостачання будинку. Для цього знадобиться спеціальний адаптер, який можна придбати в офіційному каталозі аксесуарів Honda. Там також доступний світлодіодний індикатор заряду батареї та декоративний комплект з контрастними смугами на кузові
Продажі Honda N-One e: в Японії стартують у вересні 2025 року. У цьому ж місяці очікується європейський дебют моделі на автосалоні IAA у Мюнхені. Наразі планів постачати автомобіль на ринок США немає
Читати далі
Схожі записиКонцепт Dacia Hipster переосмислює саму суть народного транспорту, пропонуючи мінімалістичний електромобіль, який об’єднує простоту, розумність і турботу про довкілля Його створено не для того, щоб вражати розкішшю, а щоб зробити електромобільність справді доступною. Крихітний за розмірами — навіть менший за японські кей-кари — Hipster має лаконічний блочний дизайн, модульний інтер’єр і неймовірно легку конструкцію масою […]
7 Жовтня 2025Mercedes-Benz та Hot Wheels об’єднали зусилля, щоб створити агресивний та унікальний концепт CLA Унікальний екземпляр отримав попереджувальну етикетку для дорослих, адже він віддає шану безмежній уяві дитинства, коли литі машинки масштабу 1:64 були не просто іграшками, а запрошенням до мрій про швидкість. Співпраця відбулася у рамках серії «Class of Creators» Агресія та ретро-футуризм Спортивний концепт […]
7 Жовтня 2025Автомобільна індустрія останніми роками змагається за розмір екранів — що більше, то краще Та серед цього цифрового буму з’являються моделі, які йдуть проти течії. Один із таких винятків — новий Opel Frontera, який у базовій комплектації не має навіть елементарної інформаційно-розважальної системи. Фото, опубліковане користувачем Reddit у Німеччині, показало порожнє місце на центральній консолі, де […]
7 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі