Попри компактні розміри Honda N-One e: має функції, здатні вразити навіть досвідчених автолюбителів
Йдеться про можливість використовувати автомобіль як джерело електроенергії для живлення будинку або електроніки завдяки технології V2L (vehicle-to-load). Ця технологія дозволяє передавати енергію з батареї авто до зовнішніх пристроїв, що робить N-One e: практичним не лише у місті, а й під час аварійних ситуацій або подорожей на природу
Новинка належить до класу kei cars — це японські мікроавтомобілі, що мають обмеження за розмірами і потужністю
Довжина кузова Honda N-One e: не перевищує 3,4 метра, а єдиний електродвигун розвиває 63 к.с. (47 кВт), це максимально дозволений показник у цьому класі. Такий формат автомобілів особливо популярний в Японії завдяки податковим пільгам, економічності та зручності для вузьких міських вулиць
Honda поки не оприлюднила повні технічні характеристики, але очікується, що N-One e: отримає акумуляторну систему, подібну до тієї, яку встановлено в моделі N-Van e:, здатної подолати до 245 км на одному заряді. Заряджання відносно повільне — лише 50 кВт постійного струму — але через невеликий обсяг батареї вона поповнюється приблизно за 30 хвилин
Інтер’єр моделі хоч і виглядає простим, але він досить практичний
Панель приладів оснащена фізичними кнопками, зручним регулятором гучності мультимедійної системи й окремою кнопкою для активації режиму керування однією педаллю — зручного рішення для міської їзди. Смартфон можна розмістити на спеціальній полиці під сенсорним екраном, а задні сидіння складаються в пропорції 50:50 для максимально ефективного використання простору. Бездротової зарядки немає, але є USB-порт
Однією з найбільш інноваційних функцій є підтримка V2L, яка дозволяє використовувати акумулятор автомобіля як джерело живлення для ноутбуків, велосипедів, побутової техніки або навіть резервного електропостачання будинку. Для цього знадобиться спеціальний адаптер, який можна придбати в офіційному каталозі аксесуарів Honda. Там також доступний світлодіодний індикатор заряду батареї та декоративний комплект з контрастними смугами на кузові
Продажі Honda N-One e: в Японії стартують у вересні 2025 року. У цьому ж місяці очікується європейський дебют моделі на автосалоні IAA у Мюнхені. Наразі планів постачати автомобіль на ринок США немає
Читати далі
Схожі записиSkoda показала перші образи Vision O — концепту майбутньої електричної Octavia. Вперше за десятиліття бестселер чехів змінює платформу, стиль і саму ідеологію. Але залишає головне — простір, функціональність і доступність Компанія Skoda впевнено рухається в еру електрифікації Після успіху кросоверів Enyaq та Elroq, а також анонсу компактнішого Epiq, чехи звертають увагу на свій головний козир […]
1 Серпня 2025Після років експериментів з кросоверами Subaru знову звертає погляд на спорткари. Але цього разу — без характерного реву «боксерного» двигуна. У компанії замислилися над повністю електричною версією легендарного BRZ — купе, яке встигло стати улюбленцем ентузіастів Оригінальний Subaru BRZ з’явився ще у 2011 році Легке купе з заднім приводом і атмосферним бензиновим двигуном швидко завоювало […]
1 Серпня 2025Новий електричний флагманський Li Auto i8 (не плутати з гібридним суперкаром BMW i8) — це шестимісний SUV, який поєднує аеродинаміку спорткара, салон рівня бізнес-класу й витрату енергії на рівні компактного седана. І все це — за ціну меншу, ніж середньостатистична Tesla Li Auto i8 за габаритами більший за Tesla Model X, а за аеродинамікою кращий […]
1 Серпня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі