Honda скорочує виробництво двигунів та зосереджується на електромобілях
Чому Honda зменшує випуск бензинових авто?
Автомобільний ринок Китаю став серйозним випробуванням для Honda, адже продажі компанії в 2024 році впали на 30,9%, склавши 852 269 одиниць. Це вперше за останні дев’ять років, коли японський бренд продав менше 1 мільйона автомобілів у цій країні. Причиною падіння стали жорстка конкуренція з боку місцевих виробників та зменшений попит на авто з ДВЗ
У відповідь Honda змінює свою стратегію, закриваючи один із виробничих майданчиків Dongfeng Honda Engine у провінції Гуандун. Це рішення дозволить зосередитися на розвитку електромобільного сегмента, який стрімко набирає популярність у Китаї

Як місцеві бренди змушують Honda змінювати курс?
Попит на електрифіковані авто в Китаї стрімко зростає, і 40% усіх нових машин у 2024 році припадає на електромобілі (BEV), плагін-гібриди (PHEV) та водневі авто (FCEV). Лідером ринку є BYD, який реалізував 3,83 мільйона пасажирських автомобілів, що в 8,5 раза більше, ніж у 2019 році
Через високий попит на “зелені” авто, Honda оголосила про закриття виробничої лінії на заводі Dongfeng Honda Engine, що скорочує потужність підприємства з 520 000 до 260 000 авто на рік
Також у січні Honda припинила випуск автомобілів на заводі, яким володіє спільно з Guangzhou Automobile Group. Це підприємство мало річну потужність 240 000 авто, а його закриття зменшило загальний виробничий потенціал Honda у Китаї з 1,49 мільйона авто до 960 000. Місцеві ЗМІ повідомляють, що компанія запропонувала достроковий вихід на пенсію працівникам, яких торкнуться скорочення

Електромобілі Honda: що чекає ринок Китаю?
Щоб залишатися конкурентоспроможною, Honda активно інвестує в електромобільні технології. Однією з ключових новинок став електричний кросовер S7, який кидає виклик Tesla Model Y, Onvo L60 та Zeekr 7X
Honda S7 отримав два варіанти силових установок, обидва з 89,8 кВт-год батареєю та запасом ходу до 650 км. Вартість моделі стартує з ¥259 900 (~$36 000)
Крім того, компанія працює над ще двома електромобілями – більшим кросовером P7 і елегантним седаном, який раніше презентували у вигляді концепту GT Concept
Зі змінами у виробничій стратегії та запуском нових моделей Honda прагне зміцнити свої позиції у Китаї, де вже сьогодення належить електромобілям