Чому Honda зменшує випуск бензинових авто?
Автомобільний ринок Китаю став серйозним випробуванням для Honda, адже продажі компанії в 2024 році впали на 30,9%, склавши 852 269 одиниць. Це вперше за останні дев’ять років, коли японський бренд продав менше 1 мільйона автомобілів у цій країні. Причиною падіння стали жорстка конкуренція з боку місцевих виробників та зменшений попит на авто з ДВЗ
У відповідь Honda змінює свою стратегію, закриваючи один із виробничих майданчиків Dongfeng Honda Engine у провінції Гуандун. Це рішення дозволить зосередитися на розвитку електромобільного сегмента, який стрімко набирає популярність у Китаї
Як місцеві бренди змушують Honda змінювати курс?
Попит на електрифіковані авто в Китаї стрімко зростає, і 40% усіх нових машин у 2024 році припадає на електромобілі (BEV), плагін-гібриди (PHEV) та водневі авто (FCEV). Лідером ринку є BYD, який реалізував 3,83 мільйона пасажирських автомобілів, що в 8,5 раза більше, ніж у 2019 році
Через високий попит на “зелені” авто, Honda оголосила про закриття виробничої лінії на заводі Dongfeng Honda Engine, що скорочує потужність підприємства з 520 000 до 260 000 авто на рік
Також у січні Honda припинила випуск автомобілів на заводі, яким володіє спільно з Guangzhou Automobile Group. Це підприємство мало річну потужність 240 000 авто, а його закриття зменшило загальний виробничий потенціал Honda у Китаї з 1,49 мільйона авто до 960 000. Місцеві ЗМІ повідомляють, що компанія запропонувала достроковий вихід на пенсію працівникам, яких торкнуться скорочення
Електромобілі Honda: що чекає ринок Китаю?
Щоб залишатися конкурентоспроможною, Honda активно інвестує в електромобільні технології. Однією з ключових новинок став електричний кросовер S7, який кидає виклик Tesla Model Y, Onvo L60 та Zeekr 7X
Honda S7 отримав два варіанти силових установок, обидва з 89,8 кВт-год батареєю та запасом ходу до 650 км. Вартість моделі стартує з ¥259 900 (~$36 000)
Крім того, компанія працює над ще двома електромобілями – більшим кросовером P7 і елегантним седаном, який раніше презентували у вигляді концепту GT Concept
Зі змінами у виробничій стратегії та запуском нових моделей Honda прагне зміцнити свої позиції у Китаї, де вже сьогодення належить електромобілям
Читати далі
Схожі записиFiat готується відкрити нову сторінку в історії своєї найпопулярнішої моделі До сімейства Panda невдовзі приєднається абсолютно новий кросовер із силуетом фастбека, який обіцяє залишатися доступним за ціною. Автомобіль базується на платформі Stellantis Smart Car, яка підтримує бензинові, м’яко-гібридні та повністю електричні силові агрегати. Таким чином, новинка зможе задовольнити запити як традиційних прихильників ДВЗ, так і […]
3 Жовтня 2025Не секрет, що преміальні бренди чималий відсоток прибутків отримують від ексклюзивних замовлень. Саме таке зробила заможна пара американців, які вирішили, що їхній домашній улюбленець, помісь лабрадора та золотистого ретривера на ім’я Бейлі, заслуговує на пам’ятник на колесах — і лише Rolls-Royce зміг втілити цю ідею у витонченій, екстравагантній формі Робота над проєктом відбувалася через приватний […]
3 Жовтня 2025Оновлена версія Tesla Model 3 потихеньку впроваджує функції, про які так довго просили шанувальники, але поки що це відбувається на китайському ринку Один з найбільш популярних електромобілів, який лідирує в продажах по всьому світу, отримує довгоочікувані покращення, які роблять керування зручнішим і безпечнішим. Зокрема, в Японії, Південній Кореї й Тайвані з’явилися моделі з традиційними підрульовими […]
3 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі