Автовиробник Honda заявляє, що електромобілі не є єдиним шляхом досягнення вуглецевої нейтральності, ставлячи у пріоритет саме цю мету, а не окремо електрифікацію
Минулого року Honda виділила на розвиток електрифікації понад 10 трильйонів ієн (близько $68 млрд)
Однак у 2025 році компанія зменшила цей бюджет на 30% до 7 трильйонів ієн через уповільнення зростання ринку електромобілів. Також Honda відмовилася від попередньої мети, щоб до 2030 року повністю електричні автомобілі становили 30% продажів, знизивши цей показник до близько 20%
Генеральний директор Honda Australia Джей Джозеф у інтерв’ю журналу Drive підкреслив, що електромобілі на акумуляторах — це лише один із шляхів до вуглецевої нейтральності, а не кінцева мета компанії. Honda планує продовжувати розробки в галузі твердотільних батарей, але також підтримує розвиток інших технологій, зокрема автомобілів на паливних елементах з воднем. Джозеф зазначив: «Наша мета — вуглецева нейтральність, а не електромобілі на акумуляторах як такі»
Honda активно розвиває водневі технології
Модель CR-V e:FCEV — це автомобіль на паливних елементах з можливістю підзарядки від електромережі через батарею ємністю 17,7 кВт-год, що дає пробіг на електротязі до 46 км. Такий транспорт поєднує переваги водневої та електричної техніки
Подібний шлях підтримують Toyota та Hyundai, а також BMW, що планує спільно з Toyota випустити водневий автомобіль у 2028 році. На відміну від них, Stellantis відмовилася від розробки водневих технологій, вважаючи їх нішевими
Toyota, найбільший світовий автовиробник, бачить потенціал у двигунах внутрішнього згоряння на водні як альтернативі повному переходу на електромобілі. Разом із Mazda і Subaru вона розробляє двигуни, які можуть працювати на водні, біопаливі та синтетичному паливі — це альтернативний крок до вуглецево-нейтрального транспорту
Проблемою водневої мобільності залишається недостатньо розвинена інфраструктура заправних станцій
Станом на кінець 2024 року у світі працює близько 1160 водневих заправок, переважно в Китаї, Південній Кореї, Японії, Франції, Німеччині та США. Інфраструктура синтетичного палива практично відсутня, існують лише пілотні проєкти, наприклад завод Porsche у Чилі
Щодо електромобілів, прогноз Міжнародного енергетичного агентства (МЕА) свідчить, що у 2024 році традиційні електрокари склали понад 20% світових продажів нових авто, а у 2025 році ця частка може перевищити 25%. Китай залишається головним рушієм зростання, значно підсилює попит і Європа — де частка електромобілів у першому півріччі 2025-го зросла до 17,5%, що на 13,9% більше за аналогічний період 2024 року
Отже, Honda робить ставку не тільки на батарейні електромобілі, а бачить у вуглецевій нейтральності ширший спектр технологій: гібриди, водневі автомобілі, двигуни на синтетичному паливі. Електромобілі — це найближчий і очевидний етап, але компанія готується до розвитку різних альтернативних рішень для сталого майбутнього транспорту
Читати далі
Схожі записиФірмові тизерні зображення дарують нам перший погляд на наступне покоління седана Toyota Corolla Японський автовиробник готується представити абсолютно новий концепт під легендарним брендом Corolla на майбутній виставці Japan Mobility Show. Новинка, судячи з усього, виглядає як повністю електричний седан. Вона має чіткі стилістичні риси, притаманні сучасним електрокарам, і має повнорозмірні світлодіодні фари. Крім седану, на […]
13 Жовтня 2025Новий Hyundai Ioniq 3 був помічений публічно під час тестування і демонструє такий самий сміливий вигляд, як і концепт Three, котрий компанія Hyundai представила минулого місяця. Ioniq 3 привертає до себе максимальну увагу, і це не дивно, адже вперше ми побачили цю модель трохи більше місяця тому, коли Hyundai показала Concept Three на Мюнхенському автосалоні […]
13 Жовтня 2025Китай коригує політику податкових пільг для транспортних засобів на нових джерелах енергії (NEV) Тепер вимоги стають суворішими, особливо для гібридних автомобілів, котрі підключаються до мережі. Три урядові відомства Китаю — Міністерство промисловості та інформаційних технологій, Міністерство фінансів та Державна податкова адміністрація — спільно опублікували нові технічні вимоги для NEV, котрі матимуть право на податкові пільги […]
13 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі