string(9) "ionity.ua"

Hyundai Ioniq 5 N eN1 Cup як основа для кубкових перегонів

01.04.2024
Hyundai Ioniq 5 N eN1 Cup як основа для кубкових перегонів — photo 7154

Hyundai Ioniq 5 N бере участь у гоночній серії класу eN1, яка складатиметься зі спринтерських заїздів та нокаут-перегонів один на один

Нова гоночна серія перегукується з класом N1, в якому виступає Elantra (Avante в Південній Кореї), і не обмежується одним автовиробником або одним постачальником шин

Перша модель N з нульовим рівнем викидів зазнала численних змін порівняно з дорожнім електромобілем. Для початку, Hyundai вдалося позбутися багатьох зайвих кілограмів. У той час як легальний вуличний Ioniq 5 N важить до 2230 кг, eN1 Cup Car скинув майже 270 кг. Його маса складає 1970 кг, незважаючи на повний аеродинамічний обвіс з випуклими крилами і масивним заднім антикрилом

Такої маси вдалося досягти завдяки встановленню капоту з армованого скловолокном пластику (FRP) та полікарбонатних вікон. Він також отримав 18-дюймові ковані колеса зі спортивними шинами “сліками” та одномісний салон з гоночним сидінням-ковшем

Незважаючи на те, що Ioniq 5 N eN1 Cup Car був посаджений на дієту, він поставляється з великою кількістю обладнання, якого немає у звичайній моделі. Hyundai встановлює повний каркас безпеки, що відповідає вимогам FIA, м’ясисті 18-дюймові гоночні шини, протипожежний набір і систему відключення високої напруги

Hyundai Ioniq 5 N eN1 Cup як основа для кубкових перегонів — photo 6

Інші зміни в порівнянні з дорожнім Ioniq 5 N включають регульовану підвіску з двосторонніми амортизаторами, індикатор попередження про високу напругу і перенесений ззаду порт для зарядки. Як не дивно, гоночний автомобіль зберігає імітацію шуму двигуна (N e-Shift), і командам навіть буде дозволено вибрати свої улюблені звуки. Також збереглася функція штучного перемикання передач (N e-Shift). Система попередньої підготовки акумулятора, як і N Grin Boost, що розблоковує повну потужність на 10 секунд, залишилася

Здвоєні двигуни видають сумарну потужність 641 к.с., як і у дорожнього Ioniq 5 N, від якого він також успадкував акумуляторну батарею ємністю 84 кВт-год. Деталі продуктивності не були розкриті, але розгін від 0 до 100 км/год повинен займати близько трьох секунд, враховуючи, що стандартний заряджений електромобіль виконує цю роботу за 3,25 секунди з активною системою N Grin Boost

Hyundai Ioniq 5 N eN1 Cup як основа для кубкових перегонів — photo 7

Вперше ми побачимо новий Ioniq 5 N eN1 Cup Car в дії 27 квітня під час інавгураційного раунду Hyundai N Festival 2024 року на автодромі Inje Speedium, де клас eN1 проведе офіційну тренувальну сесію. Всього в цьому році заплановано 10 перегонів

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK