Hyundai Ioniq 5 N продемонстрував свою швидкість на цьогорічному міжнародному підйомі на гору Пайкс Пік, встановивши одразу кілька нових рекордів в електричних категоріях. Він став найшвидшим модифікованим та серійним позашляховиком і кросовером. Це йому вдалося завдяки тому, що в змаганнях брало участь одразу кілька версій Ioniq 5 N – два спеціально підготовлені і один звичайний серійний. До речі, автовиробник вже оголосив, що і надалі продовжить випускати спеціальні електромобілі та брати участь у гучних автоспортивних заходах
Які рекорди вдалось встановити корейському електро кросоверу?
Hyundai змагався на легендарному підйомі на 12,42 милі (20 км) з двома екземплярами Ioniq 5 N TA Spec (Time Attack) та одним серійним Ioniq 5 N. Як і передбачалося, спеціально підготовлені моделі були значно швидшими за дорожню версію, хоча остання також показала вражаючий час
Ioniq 5 N TA Spec з пілотом WRC Дані Сордо за кермом подолав підйом за 9:30.852, здобувши перемогу у виставковому класі та встановивши новий рекорд у класі Electric Modified. Друга модель TA Spec під керуванням Ренді Побста відстала від нього на цілих 25 секунд з офіційним часом 9:55.551
Немодифікований серійний Hyundai Ioniq 5 N, пілотований водієм-новачком Роном Зарасом, показав час 10:49.267, що робить його найшвидшим електричним серійним позашляховиком та електро кросовером на Пайкс Пік
Навіть Lamborghini лишився позаду!
У підйомі також мав брати участь другий резервний Hyundai Ioniq N, але каскадер Пол Далленбах отримав травму під час тренування, що не дозволило йому взяти участь у змаганнях. Тим не менш, Далленбах показав сертифікований час 10:33.86 на передгоночних тестах. Зазначимо, що загальний рекорд для серійних кросоверів належить Lamborghini Urus Performante, який у 2022 році показав час 10:32.064
Окрім дикої аеродинаміки, Hyundai Ioniq 5 N TA Spec також має збільшену потужність порівняно зі стандартною версією, а також нові амортизатори, гоночні шини та гальма
Які плани у Hyundai на майбутнє після рекордного виступу?
Після підйому на пагорб компанія Hyundai підтвердила, що випустить більше “моделей зі спеціальними характеристиками”, таких як Ioniq 5 N eN1 Cup Car та Ioniq 5 N TA Spec, оскільки вона хоче “розширити горизонти автоспорту на електромобілях”
У цьому ж контексті висловився й Тілль Вартенберг, віце-президент і керівник підрозділу N Brand Hyundai Motor Company: “У майбутньому ми плануємо продовжувати використовувати такі автоспортивні заходи, як Pikes Peak, щоб продемонструвати чудові характеристики наших серійних автомобілів і продовжувати розробляти технології, які не тільки задовольняють потреби клієнтів, але й перевершують їхні очікування”
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі