Hyundai Motor Group відкликає понад 208 тисяч електромобілів в США через ризик втрати потужності. Проблема полягає в інтегрованому блоці управління зарядкою (ICCU), який може пошкодитись через високовольтні перепади та теплові навантаження. Це призводить до поступового розрядження 12-вольтової батареї, що в результаті може повністю знерухомити електромобіль
Які моделі підпадають під відкликання?
Відкликання охоплює дві основні групи:
1. Kia EV6: 62 872 автомобілі 2022-2024 років випуску
2. Hyundai та Genesis: 145 235 автомобілів, зокрема:
• Hyundai Ioniq 5 (2022-2024 модельних років)
• Hyundai Ioniq 6 (2023-2025 модельних років)
• Genesis GV60 (2023-2025 модельних років)
• Genesis GV70 Electrified (2023-2025 модельних років)
• Genesis G80 Electrified (2023-2024 модельних років)
За даними дослідження, ICCU може вийти з ладу через поступове накопичення теплових та електричних перевантажень. Водії отримують попередження про несправність у вигляді зниження потужності, а якщо проблему ігнорувати, автомобіль може повністю втратити здатність рухатись
Повторні випадки після “усунення проблеми”
Це не перший раз, коли такі моделі стикаються з проблемами ICCU. Раніше цього року Kia відкликала EV6, однак вже в травні після “усунення” проблема знову проявилася. Проведене розслідування виявило 88 унікальних випадків втрати потужності після першого відкликання, хоча, на щастя, обійшлось без аварій чи травм
Щодо Hyundai та Genesis, з березня по листопад цього року було зареєстровано 57 подібних випадків, які також не спричинили жодних серйозних наслідків для водіїв
Як буде усунена проблема
Власники отримають офіційні повідомлення найближчими тижнями. Дилери проведуть такі дії:
• Перевірять та за потреби замінять ICCU та запобіжники
• Встановлять оновлене програмне забезпечення, яке оптимізує керування теплообмінником та піком напруги під час роботи
Процес ремонту є досить складним: для Kia EV6 потрібно виконати 26 кроків, включно з демонтажем панелей під днищем електрокара та зняттям заднього сидіння
Цей досить масштабний відгук демонструє важливість ретельного тестування нових компонентів в електромобілях та підкреслює проблеми, з якими стикаються автовиробники під час переходу до повністю електрифікованого транспорту
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі