На автосалоні в Мюнхені Hyundai представив концепт-кар, який одразу привернув увагу світової спільноти. Йдеться про Hyundai Concept Three — витвір, що поєднує в собі динаміку спортивного купе та практичність хетчбека. За чутками, саме цей автомобіль наступного року перетвориться на серійний електрокар під назвою Ioniq 3. Нова модель стане прямим конкурентом майбутньому Volkswagen ID. Golf, але, на відміну від нього, обіцяє не просто перевершити його за технологіями, а й здивувати сміливим, майже космічним дизайном

Дизайнери Hyundai охрестили свій новий концепт аерохетчбеком
Завдяки похилій лінії даху, динамічним формам і низькому «носу» автомобіль виглядає так, ніби зійшов з екранів науково-фантастичних фільмів. Він нагадує зменшену та більш елегантну версію Hyundai Veloster — спортивного хетчбека минулого

Хоча серійна версія Ioniq 3 не матиме таких екстравагантних елементів, як двері, що відчиняються вгору на кшталт “крила чайки”, а також задній дифузор та масивні розширювачі крил, ці деталі, ймовірно, залишать для майбутньої спортивної версії N Performance

Hyundai відомий своїм умінням створювати унікальну світлову ідентичність для своїх автомобілів. Concept Three не став винятком: він має фірмове параметричне піксельне освітлення, де кожен світловий елемент (піксель) виглядає більш витончено, ніж у попередніх моделях. Градієнтне освітлення створює ефект, коли верхні пікселі яскравіші за нижні. Це не лише красиво, а й допомагає машині виділитися в потоці

Інтер’єр Concept Three відходить від звичних шаблонів
Замість великого центрального сенсорного екрана, водіям пропонують персоналізувати панель приладів, встановлюючи на неї власні «віджети» — невеликі цифрові пристрої, що дають змогу налаштувати інформацію та розваги на свій смак. Сидіння, оббиті екологічними матеріалами, наголошують на екологічності, а незвична ручка на консолі, що нагадує мініатюрний пилосос, викликає багато питань, але точно не залишає байдужим

Що під капотом?
Хоча Hyundai не розкрив усіх технічних деталей, експерти вважають, що Ioniq 3 буде побудований на тій самій платформі, що й Kia EV4 (модель від спорідненої компанії). Тобто, електромобіль, імовірно, матиме 400-вольтову, а не 800-вольтову систему, як у старших моделей лінійки Ioniq. Покупцям запропонують версії з одним або двома двигунами, а також декілька варіантів батарей. Очікується, що найефективніша версія зможе проїхати до 628 км на одному заряді, що є дуже конкурентним показником
Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025
Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі