Стилізований під ретро Volkswagen ID Buzz став останньою моделлю, яка отримала “підігріту” версію GTX
ID Buzz GTX приєднається до нещодавно представлених Volkswagen ID.3 GTX та ID.7 GTX Tourer у лінійці потужних електромобілів, та буде пропонуватися як зі стандартною, так і з подовженою колісною базою

Найпотужніший фургон усіх часів від Volkswagen, GTX використовує таку ж двомоторну повнопривідну силову установку, як й ID.7 GTX Tourer, та видає потужність 335 к.с., що майже в півтора рази більше порівняно з 201 к.с. у стандартного електромобіля ID Buzz
Крутний момент також значно збільшився: двомоторний Buzz видає 560 Нм, що дозволяє йому розганятися з місця до 100 км/год за 6,6 секунди. Покращилась й буксирувальна здатність, потужний мікроавтобус тепер може потягнути за собою причіп масою 1800 кг, проти 1000 кг раніше

Ємність батареї також збільшилася з 77 кВт-год до 79 кВт-год, а в довгобазовій версії використовується ще більша батарея на 86 кВт-год. Офіційний запас ходу поки що не розголошується, але GTX зможе проїхати 400 км на одному заряді
Стандартний автомобіль можна зарядити на станції потужністю до 185 кВт, що забезпечує поповнення батареї від 10 до 80% за 25 хвилин. Більша батарея ємністю 86 кВт-год має пікову потужність 200 кВт, що дозволяє зарядитися на 10-80% менш ніж за півгодини

Візуально ID Buzz GTX має ряд невеликих змін, які роблять його спортивнішим. Він отримав передній бампер у стилі GTX зі світлодіодними денними ходовими вогнями у формі стріли, решітку радіатора у вигляді сот та чорні глянцеві акценти. У стандартній комплектації встановлюються 19-дюймові колісні диски, а 21-дюймові колеса доступні в якості опція
Всередині Buzz GTX має “комфортні” сидіння, оздоблені червоною прострочкою та вставками GTX. Він також оснащений таким же 12,9-дюймовим сенсорним екраном, як і ID.3 GTX, і працює під управлінням найновішого та значно оновленого програмного забезпечення Volkswagen
Прийом замовлень на ID Buzz GTX розпочнеться влітку цього року, а вартість “зарядженого” мікроавтобуса становитиме під $90 тисяч
Читати далі
Схожі записиНещодавно на автомобільному ринку України з’явився Peugeot E-3008 – повністю електричний компактний позашляховик фастбек. Новинка вже доступна для замовлення в 100% електричній версії, пропонуючи поєднання елегантного дизайну, гідної продуктивності та передових технологій Peugeot E-3008 вирізняється сучасним силуетом кузова фастбек Екстер’єр включає світлодіодні фари PIXEL LED з денними ходовими вогнями у вигляді «трьох кігтів», 20-дюймові легкосплавні […]
21 Жовтня 2025
Новинка дісталася Києва власним ходом із Польщі, ставши символом початку ери електровантажівок у нашій країні І це не експериментальний прототип, а повноцінний серійний електричний тягач MAN eTGX 20.540, оснащений двигуном потужністю 540 кінських сил і крутним моментом 1250 Нм. Шість потужних батарей загальною ємністю 534 кВт-год забезпечують запас ходу до 500 кілометрів, що робить його […]
21 Жовтня 2025
Американська автомобільна промисловість приголомшила Німеччину на власній церемонії нагородження «Автомобіль року», де відразу дві американські моделі — седан і позашляховик — здобули перемогу там, де зазвичай панують BMW і Mercedes. Розкішний Cadillac Vistiq отримав титул «Люксовий автомобіль року», а потужний Lucid Air Sapphire переміг у категорії «Перформанс», залишивши позаду найвідоміших німецьких суперників Зазвичай саме німецькі […]
21 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі