Ілон Маск досі вірить, що Tesla Semi стане глобальним продуктом — photo 20886

Ілон Маск досі вірить, що Tesla Semi стане глобальним продуктом

21.10.2024
3 хвилини на прочитання

Ілон Маск заявив, що бачить Tesla Semi як глобальний продукт, навіть попри те, що спочатку модель була розроблена для ринку Північної Америки. Tesla продемонструвала електричну вантажівку Semi в Німеччині на виставці IAA Transportation 2024 у Ганновері та біля свого заводу в Берліні. Однак повномасштабне виробництво цієї моделі в Європі поки що залишається планом на далеке майбутнє, оскільки навіть у США компанія не розпочала виробництво у великих обсягах

Відмінності європейської версії Tesla Semi

Tesla планує зробити кілька змін у європейській версії Semi. Зокрема, буде використано іншу підвіску передньої осі, що покращить рекуперацію гальмівної енергії. Також кабіна матиме нову конструкцію, яка дозволить зробити її більшою, включивши опцію спального місця. Це означає, що європейська версія Semi матиме дещо більші габарити порівняно з американською.

Поки що всі Semi збираються на невеликій лінії на Gigafactory Nevada, але Tesla будує новий завод неподалік, який буде спеціалізуватися виключно на виробництві Semi. Завершення будівництва заплановано на 2025 рік, і тільки після цього Tesla планує досягти річної мети виробництва в 50 тисяч одиниць

Ілон Маск досі вірить, що Tesla Semi стане глобальним продуктом — photo 2

Проблеми з виробництвом та плани на Європу

Раніше цього року Tesla повідомила, що виробництво Semi відстає від планів — було зібрано лише 140 одиниць. Приблизно 100 з них використовуються самою компанією, і лише 36 були передані клієнтам. Хоча Маск говорить про глобальний масштаб Semi, реальні продажі за межами США можуть розпочатися лише після успішної експлуатації моделі на американському ринку

Tesla також розглядає можливість виробництва Semi на заводі Gigafactory Berlin в Німеччині, що потребуватиме розширення виробничих потужностей. Однак не варто очікувати, що європейські версії Semi зійдуть з конвеєра раніше 2026 року

Ілон Маск досі вірить, що Tesla Semi стане глобальним продуктом — photo 3

Конкуренція з місцевими виробниками та перспективи в Китаї

Поки Tesla готується до виробництва Semi для Європи, місцеві виробники вже використовують обмежений попит на електровантажівки. Наприклад, німецький виробник MAN поставив свою першу електровантажівку eTGX компанії Dräxlmaier Group для коротких маршрутів. MAN планує передати ще дві вантажівки eTGX до кінця року. Модель eTGX має батарею ємністю 480 кВт-год і може заряджатися з потужністю до 375 кВт, забезпечуючи запас ходу до 400 км на одному заряді

Semi від Tesla може мати більшу батарею — до 900 кВт-год, що дозволяє проїжджати до 800 км на одному заряді, згідно з заявами компанії. Реальний запас ходу знижується при перевезенні важких вантажів, але поєднання великої батареї, високої ефективності та напівавтономних систем водіння виділяє Tesla серед конкурентів

Ілон Маск досі вірить, що Tesla Semi стане глобальним продуктом — photo 4

Маск також має на увазі Китай, де кілька провінцій планують повністю перейти на нульові викиди для вантажівок та автобусів до кінця десятиліття. Це створить підвищений попит на електричні вантажівки, і Tesla може розглянути можливість виробництва Semi в Китаї, адаптуючи вантажівку до місцевих вимог, щоб знизити витрати

Читати далі

Схожі записи
Subaru анонсує концепт електричного STI та інші новинки

На стенді Subaru на Japan Mobility Show відбудуться світові прем’єри двох концептів під брендом STI На автошоу японський автовиробник розділить свій стенд на дві частини – Performance та Adventure – під головною темою «Керування відмінностями Subaru» (“Driving the Subaru Difference”). Найяскравішими експонатами стануть два концепти Subaru Performance-E та Performance-B під брендом STI – один із […]

15 Жовтня 2025
Subaru анонсує концепт електричного STI та інші новинки — photo 59576
Stark Future представила міський електробайк VARG MX

Іспанська компанія Stark VARG SM представила повністю електричний супербайк, який поєднує гоночну продуктивність із щоденною зручністю VARG SM має оновлену геометрію, посилену підвіску та вражаючу потужність — до 80 кінських сил. При масі лише 124,5 кг цей мотоцикл має найкраще співвідношення потужності до ваги серед усіх серійних супермотоциклів. І, що ще цікавіше, його крутний момент […]

15 Жовтня 2025
Stark Future представила міський електробайк VARG MX — photo 59562
Toyota працює над новим програмним забезпеченням для електромобілів

Toyota поступово надолужує відставання у цифровій трансформації. Повільний перехід компанії до повноцінних електромобілів призвів до того, що вона певний час відставала і в технологічній гонці програмного забезпечення. Тепер гібридний RAV4 GR 2026 року має стати тим автомобілем, який змінить ситуацію. Він не лише проїжджає до 50 миль (80 км) на електротязі, а й демонструє нову […]

15 Жовтня 2025
Toyota працює над новим програмним забезпеченням для електромобілів — photo 59548
Subaru анонсує концепт електричного STI та інші новинки

На стенді Subaru на Japan Mobility Show відбудуться світові прем’єри двох концептів під брендом STI На автошоу японський автовиробник розділить свій стенд на дві частини – Performance та Adventure – під головною темою «Керування відмінностями Subaru» (“Driving the Subaru Difference”). Найяскравішими експонатами стануть два концепти Subaru Performance-E та Performance-B під брендом STI – один із […]

15 Жовтня 2025
Subaru анонсує концепт електричного STI та інші новинки — photo 59576
Stark Future представила міський електробайк VARG MX

Іспанська компанія Stark VARG SM представила повністю електричний супербайк, який поєднує гоночну продуктивність із щоденною зручністю VARG SM має оновлену геометрію, посилену підвіску та вражаючу потужність — до 80 кінських сил. При масі лише 124,5 кг цей мотоцикл має найкраще співвідношення потужності до ваги серед усіх серійних супермотоциклів. І, що ще цікавіше, його крутний момент […]

15 Жовтня 2025
Stark Future представила міський електробайк VARG MX — photo 59562
Toyota працює над новим програмним забезпеченням для електромобілів

Toyota поступово надолужує відставання у цифровій трансформації. Повільний перехід компанії до повноцінних електромобілів призвів до того, що вона певний час відставала і в технологічній гонці програмного забезпечення. Тепер гібридний RAV4 GR 2026 року має стати тим автомобілем, який змінить ситуацію. Він не лише проїжджає до 50 миль (80 км) на електротязі, а й демонструє нову […]

15 Жовтня 2025
Toyota працює над новим програмним забезпеченням для електромобілів — photo 59548
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK