Інноваційні втулкові двигуни Bedeo Electric не бояться води
Існує багато фірм, які перетворюють класичні автомобілі, включаючи Land Rover, на електромобілі, але новий Land Rover Defender від британської компанії Bedeo є незвичайним, оскільки використовує колісні електромотори
Технологію внутрішнього двигуна, або двигуна на маточині, часто можна було зустріти на концепт-карах, але майже жоден з нових електромобілів, які ви можете придбати, або будь-який з доступних варіантів переобладнання електромобілів, не пішов цим шляхом. Більшість з них розміщують електродвигун там, де зазвичай стоїть двигун внутрішнього згоряння, і приводять колеса в рух через карданний вал у стилі автомобіля з ДВЗ. Але перший автомобіль із серії Icons від Bedeo приводиться в рух саме завдяки мотор-колесам
Чотири ступичні електродвигуни розвивають сумарну потужність 483 к.с. і дозволяють індивідуально контролювати крутний момент на кожному колесі. Батарея ємністю 75 кВт/год забезпечує приблизно 250 км шляху, що не дуже багато, але оригінальний Defender не надто аеродинамічний, а також настільки жахливо незручний у довгих поїздках, що цього багатьом напевно й вистачить
Bedeo стверджує, що стандартний бортовий зарядний пристрій потужністю 22 кВт може повністю зарядити батарею за п’ять годин, або ви можете досягти 80-відсоткового заповнення за 45 хвилин (90 хвилин до 100%), якщо у вас є доступ до джерела живлення потужністю 50 кВт
Використання втулкових електродвигунів дозволяє Bedeo відмовитися від карданних валів Landie, що трохи економить вагу. З іншого боку, зросла непідресорена маса, яка відчувається на кожному повороті,враховуючи усі електричні нутрощі, що встановлені в кожному диску, разом з гальмами та самими колесами. Але судячи з зображень прототипу, що здіймає бризки, Defender не втратив своєї спроможності долати броди
Bedeo заявляє, що її серія Reborn Electric: Icons незабаром буде розширена, адже таке ж колісне обладнання може бути застосоване до будь-якої іншої класики і некласики. Компанія вже має процвітаючий бізнес з переобладнання фургонів, вантажівок і автобусів на електричну енергію для операторів автопарків. Вона навіть виробляє електричні комплекти для застосування в морі, що дозволяє виробникам човнів пропонувати своїм клієнтам електричну опцію під час проектування нових плавзасобів
Наразі не повідомляється, скільки коштуватиме електричний Defender, але ми припускаємо, що сучасний Defender EV від Land Rover, який зараз розробляється, буде швидшим, доступнішим і матиме більший запас ходу, хоча й без чарівності/недоліків переобладнаного “олдтаймера”