Isuzu гучно заявляє: новий D-Max EV стане першим серійним електричним пікапом у Європі, який здатен повністю виконувати комерційні задачі. Він має знайомий вигляд, але обіцяє революційні зміни під капотом (і не тільки)
Раніше Maxus T90 EV був заявлений, як перший повністю електричний пікап, який був представлений в Європі – і він вже побував на повноцінному огляді IONITY
Isuzu сміливо крокує у світ електричних пікапів, представляючи знайоме обличчя, але з абсолютно новим “серцем”. Компанія офіційно представила серійну версію повністю електричного пікапа D-Max, заплановану до виходу на європейські дороги у 2026 році. Зовні електроверсія майже не відрізняється від звичайного D-Max. Проте під знайомим кузовом ховається екологічно чиста альтернатива, готова забезпечити всю ту ж безкомпромісну практичність та витривалість, якою славиться D-Max. Цей пікап, безумовно, зацікавить як корпоративні парки, так і приватних покупців, котрі хочуть відмовитися від дизеля, але зберегти високі можливості перевезення вантажів
В Isuzu описують D-Max EV як «перший серійний електричний пікап у Європі, що забезпечує повні комерційні можливості». На ринку він складе конкуренцію таким моделям, як майбутня електрична версія Toyota Hilux нового покоління
Візуально є дуже мало відмінностей між електричною версією та її побратимами з двигунами внутрішнього згоряння. На відміну від концепту, показаного минулого року, серійний D-Max EV зберіг традиційну решітку радіатора замість глухої панелі. Зовнішні зміни мінімальні: вони зводяться до спеціальних значків EV та, звісно, відсутності вихлопних труб. Порт для зарядки елегантно розташували там, де зазвичай знаходиться люк паливного бака. Це зберігає звичне компонування для власників
Для свого дебюту Isuzu пофарбувала D-Max EV в унікальний колір Norwegian Blue. Його доповнили чорні акценти та відповідні 18-дюймові легкосплавні диски. Електричний пікап вийде на ринок у двох топових комплектаціях. Покупці зможуть обирати між варіантами кузова Extended Cab (полуторна кабіна) та Double Cab (подвійна кабіна)
Потужні електромотори та постійний повний привід
D-Max EV оснащений двома електромоторами, які сукупно видають 188 к.с. (140 кВт / 190 PS) потужності та 325 Нм крутного моменту. Це означає, він має на 27 к.с. (20 кВт) більше, ніж дизельна версія, хоча поступається їй на 35 Нм крутного моменту. Потужність передається на всі чотири колеса через систему постійного повного приводу. Режим Rough Terrain Mode, відомий з дизельної моделі, також залишився на місці, допомагаючи на складному бездоріжжі
Щодо динаміки: розгін від 0 до 100 км/год займає 10.1 секунди, а максимальна швидкість ледь перевищує 129 км/год. Набагато важливіше для покупців пікапів, електричний D-Max зберігає серйозні робочі характеристики. Він має вантажопідйомність понад 1000 кг та здатність буксирувати причіп масою до 3,5 тонни. Ці показники повністю відповідають можливостям дизельних середньорозмірних пікапів. Параметри для бездоріжжя також вражають: глибина подолання броду – 600 мм, а дорожній просвіт – 210 мм
Батарея та зарядка: Реалістичний запас ходу
Літій-іонна батарея ємністю 66.9 кВт-год забезпечує запас ходу до 263 км за циклом WLTP. Цей показник може здатися скромним порівняно з меншими електромобілями. Проте він цілком відповідає очікуванням для середньорозмірного пікапа, вимушеного нести додаткову вагу та розміри батареї. Швидка зарядка постійним струмом потужністю до 50 кВт дозволяє поповнити заряд батареї з 20% до 80% приблизно за годину. Isuzu надає на батарею солідну гарантію 8 років або 100 000 миль (160 900 км)
Повністю електричний пікап базується на модифікованій версії рамного шасі, використовується у звичайному Isuzu D-Max. Однак, задня підвіска отримала схему De-Dion замість традиційних ресор. Це рішення має забезпечити більш комфортну їзду, що буде приємним бонусом як на роботі, так і поза нею
Світовий дебют Isuzu D-Max EV відбувся на виставці Commercial Vehicle Show 2025 у Бірмінгемі
Очікується, попередні замовлення для ринку Великобританії почнуть прийматися у другій половині року. Перші клієнтські поставки заплановано на березень 2026 року. Isuzu також підтвердила, електричний пікап пропонуватимуть на деяких вибраних ринках континентальної Європи, включаючи Норвегію. Поява D-Max EV є важливим кроком для Isuzu та сегмента пікапів загалом, показуючи, що електрифікація може успішно поєднуватися з високими робочими можливостями
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі